Kolmet menkat ilman suklaata - vedin levyllisen kymmenessä minuutissa, kamala morkkis
Argh. Otsikko kertoo paljon.
Olen kököttänyt kotona etätöissä tämän korona-aallon alusta asti, yhteensä kolme kuukautiskiertoa. Mies on käynyt kaupassa työmatkoilla, eikä siksi ole tullut syötyä mitään makeaa.
No nyt pääsin/"jouduin" itsekin poistumaan kotoa (eläinlääkäriin) ja poikkesin matkalla lähikaupassa. Matkaan tarttui suklaalevy, sellainen iso Maraboun levy. Mainittakoon, että vuodan tällä hetkellä.
Olen ollut kotona nyt 12 minuuttia. Levyä ei enää ole. Yököttää ja mietityttää, mitä tässä oikein tuli tehtyä... Olisi sitä varmaan voinut säästellä vähäsen :(
Vertaistukea?
Kommentit (12)
On sulla ongelmat suklaan syönnin takia. Voi herranjestas!
Kaikki menkat vuodesta 1992 ilman suklaata.
Tekosyy. Varmaan syöt suklaata muulloinkin?
Minä olen joskus syönyt kokonaisen 100 g sipsipussin kerralla eikä tullut yhtään morkkis. Olin odottanut sipsejä koko päivän ja niiden jälkeen oli hyvä olo. Mutta kiertoon tuo ei liittynyt.
Miten kuukautiset liittyvät asiaan ja miksi sinun pitää mainita ne kaksi kertaa?
Vierailija kirjoitti:
Miten kuukautiset liittyvät asiaan ja miksi sinun pitää mainita ne kaksi kertaa?
Tulee mieleen ihminen, joka passuuttaa itseään, kun on kuukautiset.
It was worth it! Älä sure, ei saa olla liian ankara itelleen.
Moikka
Oot sä se kuuluisa kaakaojauhe jankkaaja????
Nytkö lähti mopo keulimaan????
Minullakin kauhea katumus. Vedin pms aikana nyt suklaata. Pitää välttää lihottavia ainesosia jatkossa! Liekö naisille pitäisi olla suklaansyönnin jälkeinen kriisipuhelinlinja.
Vierailija kirjoitti:
Punkkua menee kuitenkin runsaanpuoleisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkkua menee kuitenkin runsaanpuoleisesti?
En käytä alkoholia.
Nauti elämästäsi ja suklaastasi.Elämä on liian lyhyt tuhlatakseen sitä: typeriin morkiksiin!Jos itse ostan suklaata syön heti,oli kyseesä iso tai pieni levy.Lopuksi tulee äklö olo.Mutta se on jo unohtunnut,kun kaupasta seuraavalla kerralla ostan uuden suklaa levyn ja ahmin heti!