Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Panokone kotikäyttöön

Vierailija
22.04.2021 |

Noissa livepalveluissa naisilla on sellaisia koneita, joissa on tangon päässä dildo. Kone sitten veivaa sitä dildoa yleensä takaapäin naisen pilluun sen mukaan mitä enemmän katsojat tippaavat konetta. Onkohan noita koneita saatavissa kotikäyttöön. Meillä vaimo insinöörihenkinen nymfomaani, joten ajattelin, että jos ei itse aina jaksa vois laittaa panokoneen töihin. Se olisi vähän toista kuin masturbointi dildoilla. Aisankannattajaksi en oo valmis.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakensin vaimolle autotallissa porakoneella toimivan laitteen. Kampiakseliin noin 100mm liike, kiertokangen tilalle pitempi tanko ja päähän sopiva adapteri tekomunalle. Eikun iloisia rakennus- ja rakasteluhetkiä.

Terveisin kone- ja panotekniikan ins.

Vierailija
2/8 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän avata sinkuille ja kotirouville tuollainen hemmottelukeidas! Miten on naiset tulisitteko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mihinkään rasvaiseen panokoneluolaan

Vierailija
4/8 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mihinkään rasvaiseen panokoneluolaan

Ei siitä koneesta rasvaa tule. Taidat tarkoittaa ihan vain omia eritteitäsi tai painoasi.

Vierailija
6/8 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasvasaraan saa dildoja.

Vierailija
7/8 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein kodin yleiskoneesta  sellaisen aika helposti. Jos joku on kiinnostunut, niin voin tehdä hänellekin...

Vierailija
8/8 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

onjo. akkaa voi paukuttaa. aamusta iltaan. päästä varpaisiin. (ja muina aikoina: 'ISOkyrpä ja toimivat etukäpälät' hoitaa homman). kannattaa hankkia ja kokeilla. et pety varmasti!