Laihtuminen. Onko helppoa laihduttaa 20 kiloa pois?
Kommentit (13)
Motivaatio ja asenne sen ratkaisee. Jos mielessä pyörii koko ajan, mitä herkkuja voi laihiksella syödä, niin vaikeaa on.
Neljässä kuukaudessa sain 18,5 kiloa pois. Olin tosi motivoitunut ja ensimmäiset 15 kiloa oli todella helppoa. Viimeiset kilot olivat vaikeimpia.
Riippuu siitä miten ne kilot ovat tulleet. Jos on terve ja vain herkuttelut itsensä ylipainoiseksi, niin silloin laihduttaminen on helppoa. Jos taas kilot ovat tulleet stressin aiheuttaman hormonimuutosten takia, niin silloin laihtuttaminen lähes mahdotonta ennen kuin stressin aiheuttaja saadaan poistettua.
Nutrilettia vaa nii johan kilot katoaa
Vierailija kirjoitti:
Ja palaavat kavereitten kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
Katoaa, mutta palaavat takaisin kun aletaan syömään oikeaa ruokaa.
En jaksa joka päivä kirjoittaa samoja asioista. Toivottavasti joku muu jaksaa ja ap saa apua elämäntapa muutokseen.
Tosi helppoa, olen tehnyt niin parikin kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Neljässä kuukaudessa sain 18,5 kiloa pois. Olin tosi motivoitunut ja ensimmäiset 15 kiloa oli todella helppoa. Viimeiset kilot olivat vaikeimpia.
Tosi hyvä. Itse olen 5 vuotta laihduttanut ja aina vaan jojoilua +-3 kg.
N35 98kiloa
Helppoa oli mulle ainakin, 80kg -> 58kg. Jätin ruokavaliosta päivänselvien lisäksi leivän pupeltamisen täysin pois. Päivänselvillä meinaan herkkuja siis. Siitä tulee aimo annos kaloreita kun syö pari leipää höystöineen. Laihduttaessa taisin iltaisin napostella porkkanoita jos teki jotain mieli napostella. Ja kilot on pysyneet pois jo 6 vuotta :)
Vajaassa vuodessa lähti ruokavaliolla suhteellisen helposti. Minulle kohtalaisen helppoa, jollekin toiselle ei.
M54