kauniit naiset, huomaatteko miesten kiinnostuksen helposti?
Tai näkyykö se miten? Saatteko paljon treffipyyntöjä vai onko miehet enemmänkin kaverillisia? Vai lähestyvätkö lainkaan?
Mistä olet saanut tietää olevasi kaunis?
Kommentit (22)
Huomaan, vaikka en haluaisi. Tuijottavat kuolaten kuin teinipojat. Rasittavaa.
Juu, ei tarvitse kuin vilkaista housujen etumusta, jokaisella teltta pystyssä...
En kiinnitä siihen mitään huomiota, mutta kiitän kohteliaisuuksista, jos saan sellaisia irl ja kieltäydyin treffeistä yms. tuntemattomien kanssa silloinkin, kun en ollut varattu.
En tiedä, koska en uskalla katsoa miehiin päinkään. Yläasteella kun katsoin, koko poikarivi tuijotti minua päivästä ja aineesta riippumatta. Kuvittelin olevani yläasteella ruma enkä nyt 42-vuotiaanakaan tiedä, mitä olin. Miehet ovat koko elämäni ajan lähestyneet minua aktiivisesti mutta valitettavasti eivät koskaan ne harvat, joista olisin itse ollut kiinnostunut. Olen sinkku ja lapseton nainen. Edelleen miehet ilmeisesti tuijottavat minua.
Jos nainen on kaunis, niin kaikki miehet on kiinnostuneita. Jopa homot tykkäävät. En siis ymmärrä kysymystä.
Ei mua uskalla juuri ketään lähestyä ollenkaan.
Katsovat kaukaa ja siihen jää.
Välillä oikein rasittavaa jos joku jää tuijottelemaan, vaikka parempi sekin on kuin että joku tulee oikeasti ahdistelemaan. Vaivaannuttavaa esittää ettei huomaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tää tai sitten eivät ainakaan ole mitään aviomiesmateriaalia. Ehkä en tosin oleskele oikeissa paikoissa.
Miehet tuijottaa. Baariin on ihan turha mennä, koska ei saa olla rauhassa, on käyty perseeseen kiinni ja yritetään tarjota juotavat jotta pääsisi keskustelemaan, ja myös kommentoidaan ulkonäköä.
IG ja fb kautta lähestyy tuntemattomat miehet, yleensä jonkun kehun kera. Siis joka päivä.
Ihan joka paikassa miesten katse lukittuu vartaloon. Kevät ja kesä vaikeimmat ajat.
IG ja fb kautta lähestyy tuntemattomat miehet, yleensä jonkun kehun kera. Siis joka päivä.
-Tää ei kauheesti kerro kauneudesta, kuten ei myöskään toi jos vartaloa katotaan.. :D
Mutjoo, en usein välttämättä itse huomaa, tällä hetkellä en kyllä ole kai kovin kaunis, koska en oo pitäny nii tarkkaa huolta ulkomuodosta, mutta olen aina ollut kuitenkin kaunis nainen kuulemma. Ja tosiaan en silleen huomaa kai, niinku jotkut kaverit jotka skannaa miesten katseita koko ajan. :D Eli mä en siinä mielessä huomaa, mutta tiedän sen, koska mulla on peili, ja tiedän sen monista asioista, ihmisten kommenteista jne.
Ja joo, vaikka joillain seisoisi helposti mun kanssa jopa arkipäivässä tyyliin työkaverilla, nii en silti ajattele että just siks koska oon kaunis. :DD Mutjoo ihmisten suhtautumisesta/kommenteista kai tiedän. :D sekä jos laihdutan niin että kaikki piirteet näkyy, niin huomaan sen tarkemmin jos katon peiliin. :D
Todella kauniita naisia miehet eivät uskalla lähestyä ollenkaan.
Joku palvoja taas kirjoittaa. Joo elämä on kuin Hollywood elokuvissa, ihmiset laskee punaisen maton minne menee. Näin tähän piti vastata tietysti.
Missäs luonne? Taas unohtui. Nukella ei ole sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Näin :(
Rauhassa saa olla, jos ei itse ole aloitteellinen.
Vierailija kirjoitti:
Todella kauniita naisia miehet eivät uskalla lähestyä ollenkaan.
Tämä on ihan hölynpölyä. Kauneimmilla on eniten vientiä.
Vaikka nainen olisi kiinnostava, se ei ap tarkoita että itse olisit kiinnostava.
Kyllä huomaa, myös me, jotka kävelemme kaupungilla näiden kauniiden ystäviemme kera. Minua ei kukaan vilkaisekaan, mutta eräs ystäväni saa katseita ihan kaikenikäisiltä miehiltä ja jatkuvasti. =)
Huomaan. Se on sellaista pälyilyä enimmäkseen. Mutta on minulle tultu sanomaan että olen kaunis ja olen saanut lappuja ja kirjeit'ä missä on ollut rakkaudentunnustuksia. En tiedä itse olenko kaunis mutta tälläinen saa tuntemaan itseni että olisin normaalia kauniimpi, koska tätä on tapahtunut todella usein. Muutenkin tunnen, jos joku mies minua katsoo ja on kiinnostunut minusta sillä lailla. Se o niin helppo huomata. Netissä usein jos laitan profiilikuvan kasvoista jonnekin, niin saan random yhteydenottoja miehiltä, vaikka se ei olisi edes deittisivu.