Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Toinen nainen" vastaa kysymyksiinne !

Vierailija
15.08.2006 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtamaan paremaan? kiitos =)

Vierailija
2/21 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää kai itse sitten potkaista pellolle, oli toinen nainen tai ei =)

3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen ettet ole miehelle koskaan se tärkein ja rakkain?

Vierailija
4/21 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä " vastaan" en voi enkä halua kilpailla.

Vierailija
5/21 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en kovin paljoa mieti sitä asiaa.

Vierailija
6/21 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oikeasti totuus on toisenlainen.

Vierailija
7/21 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

15: On naimisissa

16: Ei sitä niin vain " oteta" . Tietenkin se olisi parempi ja vähemmän häpeällinen.

18: Miten niin " jos" ?

Vierailija
8/21 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

22: En häpeä, mutta tunnen joskus huonoa omaatuntoa.

23: Lapsineen.

Vierailija
9/21 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmastikaan ole vain ilkeyttäsi miehen kanssa suhteessa, jos kerran hänet lapsineen ottaisit. Omakohtaisesta kokemuksesta tiedän, ettei rakkaudella, rakastumisella ja rationaalisella ajattelulla ole juuri mitään tekemistä toistensa kanssa. Haluatko silti sellaisen miehen, joka pettää vaimoaan? Kun se tekee sen kerran, mikään ei estä tekemästä toistakin kertaa. Suosittelen sinua etsimään paremman, vapaan miehen. Noiden pettäjien kanssa ei seuraa muuta kuin itkua ja pahaa mieltä.

Vierailija
10/21 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jotenkin ylpeä tekosistasi.

Vierailija
11/21 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olemme keskustelleet aiheesta. En voi tätä paremmin tietää kenestäkään muustakaan tuleeko heistä pettäjiä jossain vaiheessa. Jos mies pettäisi minua siksi, että on rakastunut toiseen, niin sitten pettäisi. Eikä minua viilattaisi linssiin ainakaan samoilla tempuilla.

27: Siksi, että kuka vain saisi kysyä sellaista mitä on aina halunnut tietää. Tällaiset suhteethan herättävät aina paljon keskustelua ja kysymyksiä.

Vierailija
12/21 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tietenkin joskus mietin, miksi olen tullut tällaiseen tilanteeseen. Elämässäni on kuitenkin paljon muutakin.

Vierailija
13/21 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä olisi paljon tyhjempää ilman häntä. Olemme kuitenkin onnellisia silloin, kun voimme olla yhdessä.

Vierailija
14/21 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä omaa perhettä...

Vierailija
15/21 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedätkö miehen vaimon ja lapset,jos niin miten kestätä nähdä heitä vai liikuttaako ollenkaan?

Tajuatko että pilaat vaimon ja lasten elämän,syy on ukossakin mutta olisit sinä viisaampi ja lopettaisit!

Entä miten näette miehen kanssa ja missä?

Vierailija
16/21 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" etkö saa munaa muualta?"

Saisin, mutta en halua.

" tiedätkö miehen vaimon ja lapset,jos niin miten kestätä nähdä heitä vai liikuttaako ollenkaan? "

En ole koskaan nähnyt heitä.

" Tajuatko että pilaat vaimon ja lasten elämän,syy on ukossakin mutta olisit sinä viisaampi ja lopettaisit! "

Olen yrittänyt lopettaa, mutta mies tuli pyytämään takaisin ja minä otin.

" Entä miten näette miehen kanssa ja missä?"

Minun kotonani. Joskus matkustamme jonnekin.

Vierailija
17/21 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuuko sinulla heidän välisiään yksityis asioita.

Vierailija
18/21 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tapahtunut läheltä piti-tilannetta?

Vierailija
19/21 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ihan täysin yhtyä" toisen naisen" vastauksiin. joten enpä viitsi niitä tässä kerrata sen enempää:). Itsekkin olen ollut ns." toinen nainen" jo kohta 10vuotta ja sen kummoisempia selityksiä ei minullakaan ole asialle, että miksi sitä jatkaa, miksi se on alkanut ja miksi tyytyä tilanteeseen. Saan itsekkin munaa ihan riittämiin muualta ja olen itsekkin parisuhteessa ja minullakin on ihan omia lapsia:)). Siltikään en voi kyllä varsinaisesti väittää tuntevani " kamalaa katumusta synneistäni" ja vielä järkyttääkseni teitä muita vieläkin enemmän olen sattumoisin viellä hänen naisensa kaveri..hmm... ja niin muuten, he saivat tossa ihan äskettäin ensimmäisen yhteisen lapsenkin ja täytyy myöntää että kyllä on tytöllä loistavat vanhemmat:). Toin vielläpä tuliasia matkoiltani tytölle!

Ihmisluonto on kyllä sitten ihmeellinen asia, eikö vain.^^Rakkautta on niin monenmoista tässä maailmassa ja tunteet eivät koskaan saisi olla niitä mitä pitäisi hävetä. Luonto meitä johdattaa kutakin omille poluilleen ja joistakin konservatiiveista ne on joskus niitä vääriä polkuja;)! Että ottakaapa kantaa ja ihan rohkeesti vaan. Kyllä tää " syntisäkki" viellä vetää;).

Vierailija
20/21 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun kerran on saanut rakkaalta mieheltään seksitaudin, ei voi ymmärtää miten joku voi olla noin kevytmielinen kuin sinä ja petturimiehesi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan