Paljonko Porvoon sairaala maksaa sh:lle palkkaa?
Siinä entisen Kätilöopiston tiloissa on nykyään Porvoon sairaala. Millainen palkkataso? Miten henkilökunta viihtyy?
Kommentit (17)
Juu Porvoon sairaala on nyt Helsingissä:
https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000007931809.html
En tykkää Porvoon kantiinin ruuista
Vierailija kirjoitti:
Itse olen viihtynyt paremmin kuin hyvin. Ihan huippusakkia!
Palkkakin kohtuullinen, normi päivätyö, 5v työkokemuksella kvtes 3064€/kk.
Täh, oikeasti peruspalkka yli 3 tonnia? Oletko siis sh vai mikä? Kuka työnantaja siis on?
Mutta eikö tuo ole siis ihan husin vai? Husilla sh peruspalkka on se joku 2400-2500e/kk.
Eikö Porvoon sairaala ole Porvoossa? Nettisivuilla ollut mitään mainintaa Helsingistä nopealla selauksella.
Tilat on kivat ja remontoidut. Mieshoitajat kylläkin syö välipalavanukkaat, jos erehdyt laittamaan omasi osaston jääkaappiin.
Pääaulan perseilevät peikonlehdet osuu ikävästi silmiin, muuten kivat tilat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palkkakin kohtuullinen, normi päivätyö, 5v työkokemuksella kvtes 3064€/kk.Täh, oikeasti peruspalkka yli 3 tonnia? Oletko siis sh vai mikä? Kuka työnantaja siis on?
Viiden vuoden työkokemuksella.
Jussi Halla-Ahon muotokuva osaston 69 seinällä. Puistattava....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palkkakin kohtuullinen, normi päivätyö, 5v työkokemuksella kvtes 3064€/kk.Täh, oikeasti peruspalkka yli 3 tonnia? Oletko siis sh vai mikä? Kuka työnantaja siis on?
Kyllä täh, mulla ainakin on, sh papereilla tulin, HUS kuvantaminen KLF.
Helsingin Porvoon sairaala on hyvä paikka olla potilaana. Siellä syödään, juodaan ja naidaan. Henkilökunta tekee mm. leikkauksia.
Yksi synnytyskin siellä oli.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö tuo ole siis ihan husin vai? Husilla sh peruspalkka on se joku 2400-2500e/kk.
Peruspalkka on peruspalkka, ei mikään laki kiellä pyytämästä enempää. Työnantaja maksaa, jos kokee sinut sen arvoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tilat on kivat ja remontoidut. Mieshoitajat kylläkin syö välipalavanukkaat, jos erehdyt laittamaan omasi osaston jääkaappiin.
Ne miehet syö kyllä kaikkien vanukkaat ja rahkat.
Aamiaiseksi on puuro tai raikkaat voileivät. Henkilökunta käy tupakalla onnibussin takana.
Kiva työpaikka, palkkakin 4567 €. Työkaverit on hauskoja persoonallisuuksia. Torstaisin on ruokalassa jauhenlihakeittoa joka on kaikkien suursuosikki.
Tää on ihan ok mutta kuulin että kirurgit harjoittelevat leikkauksia muulla henkilökunnalla ja siihen ei puututa.. Minullekin tarjottiin leikkauksia.
Ja joku käy jatkuvasti panemassa 7-osaston siivouskomerossa.
Palkkakin kohtuullinen, normi päivätyö, 5v työkokemuksella kvtes 3064€/kk.