Mitä ajattelisit jos kahden vuoden takainen treffikumppani haluaisi nähdä?
Tilanne on siis, että kävimme yksillä treffeillä parin vuoden takaa eikä kumpikaan kysellyt toisen halua nähdä uudestaan. Nyt meille tuli Tinderissä uudestaan mätsi ja aloin juttelemaan hänelle ja hän ehdotti näkemistä. Seksiäkö se haluaa?
Kommentit (31)
Ajattelisin, että nythän se kahden vuoden takainen treffikumppani haluaisi nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Annoitko sille viimeksi seksiä? Jos annoit niin tietää, että sulta saa.
En antanut :D. Itse haluaisin kyllä häneltä, on melkoinen tapaus.
Miksi nainen antaa ja mies saa?
Syrjivää.
Ajattelee munallaan, että sulta on yhden askeleen helpompi saada seksiä, kuin joltain täysin tuntemattomalta.
Se on ollut kaksi vuotta ilman seksiä ja on laskenut rimaa reilusti sinä aikana. Nyt sitten sinäkin kelpaisit
Vierailija kirjoitti:
Ajattelee munallaan, että sulta on yhden askeleen helpompi saada seksiä, kuin joltain täysin tuntemattomalta.
Tämä on helvetin komea mies, joka saa halutessaan aina. Mutta joo, kyllä minulle kelpaa.
Sillä on mennyt suhde poikki ja etsii huomiota, lohtua ja seksiä joltain.
Kummallisia kommentteja, että haluaisi vain seksiä.
Mene ihmeessä tapaamaan avaimen mielin ja uusin silmin. Sillähän se selviää. Jos 2 vuotta sitten ei ollut kiinnostava niin siinä ajassa voi ihminen muuttua paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Kummallisia kommentteja, että haluaisi vain seksiä.
Mene ihmeessä tapaamaan avaimen mielin ja uusin silmin. Sillähän se selviää. Jos 2 vuotta sitten ei ollut kiinnostava niin siinä ajassa voi ihminen muuttua paljonkin.
Ja minullehan tämä nyt on aivan sama haluaako hän pelkkää seksiä vai ei. Profiilissaan toki tuo esiin, että hakee seuraa tositarkoituksella. Koen häneen kuitenkin erittäin suurta fyysistä vetovoimaa ja minulle se on ok, vaikka hakisikin minusta pelkkää seksiä :). Sellainen once lifetime mies.
No kysy siltä. Itse ajattelisin että ei ole löytänyt parempaakaan ja että ei mussa varmaan sitten mitään isompaa vikaa ole ollut jos nyt haluaisi kokeilla uudestaan.
Enemmän ehkä miettisin sitä, mitä MINÄ haluan. Miksi minä en silloin ekalla kerralla innostunut? Onko jokin nyt muuttunut?
Ehkä ekalla kerralla sattui ihastumaan johonkuhun toiseen ennen kuin sen syvällisemmin tutustui sinuun ja nyt haluaa katsoa olisiko johtanut mihinkään. Yksillä treffeillä ei lopultakaan toisesta opi paljoa.
Seksiähän sieltä on tulossa, tuli selväksi :D!
Mikä sitä esti ottamasta aikaisemmin yhteyttä. En menisi treffeille. Pidän ihmisestä, joka osoittaa kiinnostusta eka näkemisen jälkeen. Väärä ihminen joka pitkän ajan jälkeen ottaa yht. Ei ole ainakaan mikään ykkösvaihtoehto ollut sellaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sitä esti ottamasta aikaisemmin yhteyttä. En menisi treffeille. Pidän ihmisestä, joka osoittaa kiinnostusta eka näkemisen jälkeen. Väärä ihminen joka pitkän ajan jälkeen ottaa yht. Ei ole ainakaan mikään ykkösvaihtoehto ollut sellaiselle.
Tämä mies on pyörinyt tinderissä tositarkoituksella varmaan viisi vuotta, kyseessä siis erittäin komea mies, jolle luultavasti ei kelpaa kukaan. Nyt mätsättiin uudestaan, kun itse olen ollut sieltä pois. Itse tarvitsen sydänsuruissani muuta ajateltavaa ja voin kyllä yhdet seksitreffit ton kanssa harrastaa.
En edes laittaisi tykkäystä entiselle treffikumppanille, mikäli vielä tunnistaisin hepun. Nähty jo, ei kiitos enää.
Jos se oli komea ja kaikkea muuta niin mikset kiinnostunut viimeksi että olisit perään kysellyt treffien jälkeen?
Seksin perässä on. Mulle soitti taannoin eräs mies kolmen vuoden takaa ja kun mua ei kiinnostanut, alkoi mun irvailu. Eipä siinä, ei irvaile enää, estin.
Käyttäjä1381 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on helvetin komea mies, joka saa halutessaan aina. Mutta joo, kyllä minulle kelpaa.
"Pick me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Annoitko sille viimeksi seksiä? Jos annoit niin tietää, että sulta saa.