Mitä ajattelisit jos kahden vuoden takainen treffikumppani haluaisi nähdä?
Tilanne on siis, että kävimme yksillä treffeillä parin vuoden takaa eikä kumpikaan kysellyt toisen halua nähdä uudestaan. Nyt meille tuli Tinderissä uudestaan mätsi ja aloin juttelemaan hänelle ja hän ehdotti näkemistä. Seksiäkö se haluaa?
Kommentit (31)
Eli mies on todella komea. Sinä olet tavis. Ei ollut sinusta aiemminkaan kiinnostunut. Eli kelpaat panopuuksi silloin, kuin ei ole ketään tasokkaampaa ja mielenkiintoisempaa naista tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Eli mies on todella komea. Sinä olet tavis. Ei ollut sinusta aiemminkaan kiinnostunut. Eli kelpaat panopuuksi silloin, kuin ei ole ketään tasokkaampaa ja mielenkiintoisempaa naista tiedossa.
Niin mitä sitten? Miksi en panisi out of league miestä jos tulee tilaisuus? Ei minua kiinnosta olenko varavaihtoehto vai en vaan se, että saan seksiä.
On ajatellut sua kaksi vuotta, ei ole saanut sua mielestään. Romanttista mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
On ajatellut sua kaksi vuotta, ei ole saanut sua mielestään. Romanttista mielestäni.
Kiitos nauruista!
Käyttäjä1381 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä sitten? Miksi en panisi out of league miestä jos tulee tilaisuus? Ei minua kiinnosta olenko varavaihtoehto vai en vaan se, että saan seksiä.
Mistäs tiedät että se tasoasi ylempi mies ei ajattele ainoastaan itseään sängyssä? Jos onkin huomannut että naiset ovat valmiita mihin vain once in lifetime -kokemusta varten ja siksipä vaikka ensin sinun suorittama suuhoito loppuun asti, sitten toinen kierros kakkoseen jonka jälkeen voitkin pukea ja poistua hänen elämästään.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä1381 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs tiedät että se tasoasi ylempi mies ei ajattele ainoastaan itseään sängyssä? Jos onkin huomannut että naiset ovat valmiita mihin vain once in lifetime -kokemusta varten ja siksipä vaikka ensin sinun suorittama suuhoito loppuun asti, sitten toinen kierros kakkoseen jonka jälkeen voitkin pukea ja poistua hänen elämästään.
No se selvinnee, kun kokeilee. Ei minulla ole kiinnostusta hänen elämäänsä jäädäkkään :D. Win-win tilanne ja jos seksi on paskaa, opinpahan jotain tulevaisuutta varten.
Tulethan kertomaan tähän ketjuun miten meni? ;)
Vierailija kirjoitti:
Tulethan kertomaan tähän ketjuun miten meni? ;)
Tulen :D.
Käyttäjä1381 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelee munallaan, että sulta on yhden askeleen helpompi saada seksiä, kuin joltain täysin tuntemattomalta.
Tämä on helvetin komea mies, joka saa halutessaan aina. Mutta joo, kyllä minulle kelpaa.
Tää onm se tapa, jolla naiset opettaa komeita miehiä käyttäytymään. Miksi ostaa lehmä, jos maitoa saa kaupasta.
Oksettava asenne ap. Seksiä liki tuntemattoman kanssa. Hyi hel vetti! Tällaiset huo rat pitäisi merkitä passiin.
Kerran laitoin viestin hänelle treffien jälkeen ja juteltiin se ilta, muttei hän sitten jatkanut oma-alotteisesti juttua, joten en jaksanut ehdotella enää uutta näkemistä. Kuten sanoin, en minä hänelle kumppaniksi kelvannut eikä ole näköjään kukaan muukaan kelvannut vuosien aikana :D.