Miten ihmisten tuijottamisen saa loppumaan?
Kaupassa täällä ihan hirveesti toljottajat kerho oy ku menee ostoksille.ja ei oo vainoharhaisuutta mulla on koulukiusaamistaustaa joten varmaan ei tuu loppumaan.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Muuta ulkomuotosi sellaiseksi joka ei erotu.
Tuota minäkin olen miettinyt omalla kohdallani. En vaan millään haluaisi pukeutua niihin pinkeisiin, sukkahousukangasta oleviin seksiklubihousuihin, enkä haluaisi laitattaa lävistyksiä ja tatuointeja.
Menet ja yrität halata, ja sanot Reinohan (Raijahan) se siinä, ei oo nähty aikoihin, joko maksat sen satasen jonka oot velkaa! Olipa hyvä että tuijotit mua, muuten en olisi huomannut.
En tuijota koskaan. Suurin huomion osoitus, jonka minulta saa, on vilkaisu. Esimerkkejä: Näin kaupassa vanhemman henkilön, joka väänteli naamaansa hirvittäviin irvistyksiin, ei osoittanut irvistyksiä kellekään, itselleen kai, yksi alakouluikäinen, joka selkeästi pölli karkkia, yksi nainen, joka todella kovalla äänellä ja rumasti karjui teini-ikäiselle tyttärelleen, kassajonossa edelläni oleva kaiveli laukustaan valtavan nipun veikkauksen lappuja, joten tiesin, että kauan menee jonossa. Tämmöisiä.
Aika itserakasta tai luulosairasta ajatella, että kaikki ihmiset tuijottavat juuri sinua ap. Suurin osa ihmisistä kulkee kadulla omissa ajatuksissaan, eikä kiinnitä mitään huomiota muihin.
Olen kehopositiivinen ja hei...pirun ylpeä siitä.
Tuijotan lihavia ihmisiä, olivat he sitten kaupassa tai missä vaan. Miksi meillä Suomessa ei auteta lihavia, lääkkeitä on keksitty ja nyt on uusi pistoksena annettava. Kaikki koronatehohoitopotalaat on lihavia.
Kyseessä voi olla teini vuosille jumahtanut "gootti-tyyli" ja kulmien alta kyräily, mikä saa muiden olon epämukavaksi ja uhmallaan tuijottavat. Epämukava tilanne varmasti, mutta jos tyylisi on erikoinen, niin varmasti herättää huomiota...muussa tapauksessa sinua ei todennäköisesti tuijoteta, vaikka itse koetkin sen niin.
gang stalking