Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmisten tuijottamisen saa loppumaan?

Vierailija
21.04.2021 |

Kaupassa täällä ihan hirveesti toljottajat kerho oy ku menee ostoksille.ja ei oo vainoharhaisuutta mulla on koulukiusaamistaustaa joten varmaan ei tuu loppumaan.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttiutta sellanen tuijottaminen jos ei ole julkkis. Ei siitä kannata välittää. Tyhmyyden perikuvia tuijottajat on.

Vierailija
2/28 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse katso kehenkään vaan keskityn suoritukseen, niin en tiedä tuijottaako ketään.

Onko AP itse tuijottaja???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule pois korpikylästä.

Vierailija
4/28 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole mitenkään erikoisen tai omituisen näköinen, et käyttäydy omituisesti eikä sinulla ole pakkoliikkeitä tai vastaavia, niin sanoisin, että vainoharhaisuudesta on kyse.

Vierailija
5/28 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni julkisilla paikoilla katseleminen ei ole Suomessa kielletyä. Jos itsetuntosi ei kestä toisten katselua, niin siihen saa apua ammattiauttajilta.

Miksi sinä muuten katselet toisia ihmisiä niin kauan, että voit todeta heidän tuijjottavan?

Vierailija
6/28 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä päässä vikaa jos pitää tuijottaa. Jos on jotain mikä häiritsee voi sanoo päin naamaa eikä tuijottaa.

Vierailija
7/28 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita paperipussi päähän.

Vierailija
8/28 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tuo koulukiusaaminen, kerta kaikkisen hirveää miten se vaikuttaa vielä aikuisen ihmisen elämään. Lasteni isä oli koulukiusattu ja vainoharhainen kaikesta, joku kadehti uutta autoa, joku ajatteli pahaa, joku katsoi pahasti.

Tuijotusta et saa loppumaan, ennen kuin saat oman pääsi paranemaan, toivon sydämestäni, että onnistut.

Vierailija
9/28 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä hauskan näköistä ku jotkut epäsosiaaliset on kaupungilla käymässä. Ilme on sellanen järkyttävä "kuolenko mä" -tuijotus 🤣

Tekis mieli aina mennä sanoo sellaiselle et hei, ei oo mitään hätää. Mut eipä se mun tehtävä ole.

Vierailija
10/28 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta ulkomuotosi sellaiseksi joka ei erotu.

Vierailija
11/28 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä hauskan näköistä ku jotkut epäsosiaaliset on kaupungilla käymässä. Ilme on sellanen järkyttävä "kuolenko mä" -tuijotus 🤣

Tekis mieli aina mennä sanoo sellaiselle et hei, ei oo mitään hätää. Mut eipä se mun tehtävä ole.

Ehkä vähän ylitulkitset, mutta taidatkin olla kiusaajatyyppiä.

Vierailija
12/28 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita maski niin loppuu tuijotus. Ja muutenkin, pidä kaupassa maskia.

Vierailija
13/28 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut nyt vain tuijottaa, ihan sama miltä näytät tai mitä teet. Eli valitettavasti et voi muuttaa muiden käyttäytymistä, tuijottajia tulee olemaan aina. 

Vierailija
14/28 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon mojova tuijotus takaisin yleensä auttaa. xD tai sitten että etkö ole ennen ihmistä nähnyt.

Vierailija
15/28 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottuu tai ei ei oikeuta tuijottamiseen.

Vierailija
16/28 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni julkisilla paikoilla katseleminen ei ole Suomessa kielletyä. Jos itsetuntosi ei kestä toisten katselua, niin siihen saa apua ammattiauttajilta.

Miksi sinä muuten katselet toisia ihmisiä niin kauan, että voit todeta heidän tuijjottavan?

Vau, sä osaat argumentoida kuin 10-vuotias! Vähän vielä harjotusta, ja pääset 12-vuotiaan tasolle!!!

Vierailija
17/28 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erottuu tai ei ei oikeuta tuijottamiseen.

Jotkut vuorostaan tarkoituksella pukeutuvat erikoisesti kerätäkseen katseita.

Heitä kohtaan olisi vuorostaan tylyä olla tuijottamatta.

Tää on niin tätä, tuijotit tai et, niin aina teet väärin.

Vierailija
18/28 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto-ongelmista kumpuaa. Kannattaa ajatekla ettei sinussa ole mitään vikaa. Älä enää seuraa mitä ympärillä katsotaan. Loppuuse tunne, että muut tuijottaa.

Vierailija
19/28 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau, sä osaat argumentoida kuin 10-vuotias! Vähän vielä harjotusta, ja pääset 12-vuotiaan tasolle!!!

Sillä on kyllä pointti, miten joku voi tietää toisen tuijottavan ilman että itse tuijottaa?

Ja ehkä se toinen vaan katsoo takaisin, että miks tuo tuijottaa minua.

Itse en tiedä tuijottaako muut minua, koska en juuri kiinnitä huomiota vastaantulijoihin.

Vierailija
20/28 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua nauratti tämä, kun olen juuri tuollainen :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi