Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työharjottelussa joutuu jatkuvasti

21.04.2021 |

Kuuntelemaan omista vahvuuksistaan kritiikkiä?!? Esim jos tietää, että on todella hyvä aspa, niin yhtäkkiä kaikki on sitä mieltä että en ole hyvä aspa. 🙈 Mitä ihmettä?

------

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sulla on vaan suuret luulot itsestäsi. Onhan ne varmasti siellä sulle kertoneet perustelut, miksi et ole hyvä. Tai jos eivät ole oma-aloitteiset kertoneet, niin olet varmasti kysynyt sitä itse. Eihän sitä syytä kukaan täällä palstalla voi tietää....

Vierailija
2/7 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä sit ilmeisesti ole kovin hyvä.

Olet varmasti näitä, jotka yhden kurssin koulussa käytyään kertovat osaavansa kurssin aihealueen ammattitaitoisesti 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos muut näkevät ja kokevat sinut toisenlaisena kuin itse kuvittelet olevasi, niin vääristynyt minäkuva lienee syy.

Itsetutkiskelun paikka, jos tuo toistuu harjoittelupaikasta toiseen.

Vierailija
4/7 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tekee sinusta omasta mielestäsi hyvän aspan?

Vierailija
5/7 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että sinulle on sanottu juuri noin? Että et ole hyvä asiassa X? Vai onko vaikkapa sanottu, että sinulla on kehitettävää jutuissa Y ja Z? Työharjoittelussa on tärkeää saada hyvää palautetta omista vahvuuksistaan, mutta hyvä ohjaaja uskaltaa myös rehellisesti sanoa niistä kehittämiskohteista.

Kritiikki harvoin tuntuu hyvältä, mutta silloinpa tiedät tarkalleen, mitä kohtaa itsessäsi voisit kehittää. Ohjaaja varmasti myös uskoo, että sinun on hyvinkin mahdollista kehittyä tässä asiassa. Ammattitaitoinen ohjaus ei ole puutteiden osoittelua, vaan oppimisen tukemista.

6/7 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siis 10v kokemus jo pohjalla, mut nyt oon harjottelijan roolissa ku opiskelen ja siellä ollaan sitä mieltä etten tiedä mikä on kassakone tyyliin.

Tiedän olevani tosi hyvä, koska oon motivoituneempi siihen työhön ku 95pros ihmisistä, eli mulla on innokkuus mitä ei muilla ole. Työkaverit aina suoraan sanoo ettei viihdy edes niissä töissä, tai tekee niitä opintojen ajan. Oon yks niistä harvoista jotka oikeasti rakastaa asiakaspalvelua ja saa asiakkaat hyvälle tuulelle.

Ohjaaja antoi viimeks tunnin mulle kritiikkiä, ei mitään positiivista jolloin jouduin kysymään erikseen et onko mussa mitään hyvää?

Ei näin!

------

Vierailija
7/7 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23758 kirjoitti:

Mulla on siis 10v kokemus jo pohjalla, mut nyt oon harjottelijan roolissa ku opiskelen ja siellä ollaan sitä mieltä etten tiedä mikä on kassakone tyyliin.

Tiedän olevani tosi hyvä, koska oon motivoituneempi siihen työhön ku 95pros ihmisistä, eli mulla on innokkuus mitä ei muilla ole. Työkaverit aina suoraan sanoo ettei viihdy edes niissä töissä, tai tekee niitä opintojen ajan. Oon yks niistä harvoista jotka oikeasti rakastaa asiakaspalvelua ja saa asiakkaat hyvälle tuulelle.

Ohjaaja antoi viimeks tunnin mulle kritiikkiä, ei mitään positiivista jolloin jouduin kysymään erikseen et onko mussa mitään hyvää?

Ei näin!

Monesko harjoittelu sinulla on menossa? Saatko samanlaista palautetta joka paikassa, vai oletko nyt vain sattunut paikkaan, jossa opiskelijoista ei oikein pidetä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi