Upea historiallinen kohde myytävänä.
https://www.etuovi.com/kohde/21825647?haku=M1643475508
Pikkaisen kovat ylläpitokulut, siksi kai pyyntihintakin on ihan kohtuullinen.
En ihan hirveenä pidä lämmitys/sähkökuluja kohteen koon huomioon ottaen. Maalämmöllä saisi nekin tietty selvästi pienemmiksi.
Paikka on upea.
Mahdettaisko tuota ihan perusduunarille myydäkään, vaikka valuttaa löytyiskin?
Kommentit (9)
Tuolla voisi pitää aasialaisten naisten ja suomimiesten seksiorgioita ❤️
Mielenkiintoinen kohde! Ja epäilyttävän halpa... Mutta kunnossapito tosiaan vie hirveästi varoja. Ei varmaan mene kovin nopeasti kaupaksi.
Oishan tuo hauska. Ja mahdollisuuksia monenlaisia. Mutta ei oo noin paljon ylimääräistä rahaa, eli se pitäisi jotenkin saada tuottamaan.
Hieno saunarakennus ja itse talossakin joitakin asioita tehty todella kivasti. Olisi hieno vuokrattavana juhlatilana, mutta kysyntä ei taitaisi riittää tekemään hommasta kannattavaa.
Näyttää ulkoa päin ja joistain sisätiloistakin ihan julkiselta rakennukselta. Mun mielestä julkisivu on aika ruma. Sisältä taas ihan hieno, isot ikkunat, paljon tilaa, siistin näköistä. Jotkut huoneet ei tyyliltään sovi taloon, esim. se missä oli hirrestä rakennettu baari, vai oliko tuo jossain toisessa rakennuksessa.
Aukaisin linkin koska luulin löytäväni jonkun ihanan Kartano maiseman, pettymys tuli. Tuohan on ruma tiilitalo, ei minun makuuni. Huh. Tuli ihan paha olo kun katsoin noita kuvia....
No makunsa kullakin.
Jokaiselle löytyy se oma ihanne ja upeus....
Kunnon kaadot saunamökin suihkunlattiassa :D
Talo on kuin edustustila, ei ole kodikas. Sellainen se on kai ollutkin? En lukenut kuvausta kovin tarkkaan. Vaikka olisi rahaa, en ostaisi kun ei ole 50-l tyyli mieleinen, tykkään vanhemmasta arkkitehtuurista, joku nikkarityylinen puuhuvila olisi ihana.
Minkäänlaisen duunarin tulot eivät riitä edes vuotuisiin käyttö/ylläpitomenoihin.