Jos miehesi exä on superkaunotar, vaikuttaako se jotenkin sinun tuntemukseesi?
Tunnetko itsesi alemmaksi vai paremmaksi kun "kelpaat" samalle kuin hottiskin?
Kommentit (12)
Miksi joitakin kiinnostaa toisen exät?
En tuntisi, jos näin olisi. Jaa, mutta on sillä aika hyvännäköisiä säätöjä kyllä aikanaan ollutkin, kun muistelen. Yksi halusi hänet jopa takaisin.
Jos minua alkais verrata exään ja kehuisi koko ajan, kuinka ihana ja kaunis on, niin heippa vaan. Miehelleni mä olen ykkönen ja saa mennä, jos haikailee muualle. Ja itsellä sama juttu, miksi loukkaisin miestä, eli ero mieluummin.
En tiedä mieheni eksiä... Hmm. Pitäisikö tietää?
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa. No jos vaikka näkee esim. lasten synttäreillä niin ei kai sitä voi toiseen suuntaankaan katsoa.
Ei vaikuta. Olen nätti itsekin. He ovat Eronneet. Siihen on aina syy.
Pikkutipu vei mieheni ja siihen avaruusolioon verrattuna olen kaunotar. Mutta mies oli tyhmä.
Enpä minä sen exän kanssa ole, joten ei todellakaan vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa. No jos vaikka näkee esim. lasten synttäreillä niin ei kai sitä voi toiseen suuntaankaan katsoa.
Ei sen silti tarvitse sinua kiinnostaa, vaikka sen näet. Ei minuakaan kiinnosta naapurin kukkaverhot, vaikka ne näen, jos katson keittiön ikkunasta ulos.
Ei vaikuta. Tiedän, että miehelle luonne merkkaa enemmän. Sen takia he aikoinaan erosikin. Toki olen myös ihan nätti, kun jaksan panostaa. :D Mutta ei tässä minkään ulkonäön takia yhdessä kyllä olla. Muut asiat merkitsee enemmän, kun haluaa vakituista suhdetta ja ehkä joskus naimisiinkin.
Ei, exä on yleensä exä ihan syystä.
Vierailija kirjoitti:
Pikkutipu vei mieheni ja siihen avaruusolioon verrattuna olen kaunotar. Mutta mies oli tyhmä.
Taas ollaan joltain ”viety” mies.... On ne ihmeellisiä ne miehet, kun aina joku nainen tollee vaan tulee ja vie... Eikä se sunkaan miesraukka voinut tehdä tai sanoa asialle yhtään mitään. :D
Nuorempana olin asiasta epävarma. Siis mustasukkainen. Nyt yli 20v aviossa eikä voisi vähempää kiinnostaa.