Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö tosiaankaan miehet halua jokapäivä seksiä?

Vierailija
20.04.2021 |

Olen ihmeissäni lukenut palstaa, ja ettei miehet haluakkaan jokapäivä. Onko tosiaan noin? Ja ikä olis kiva kuulla. Joku kirjoitti, ettei pysyty kun pussit pitää täyttääj asiihen menee pari päivää.
Miten on mahdollista, että meillä jokapäivä..mieheni 59juuri täyttänyt.
Ollaanko oikeasti erilaisia?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tämän palstan seksin ylipapitar osaa kyllä kääntää kaiken just siihen muottiin kuin haluaa. Todella tympeää luettavaa. Tottakai olen kateellinen, sitä en yhtään kiellä, mutta jossain se elvistelynkin raja kulkee. Olisi mukavaa, jos tällä palstalla voitaisiin vaikkapa me fyysisistä syistä impotenttien kumppanit jakaa kokemuksia ja antaa vertaistukea toisillemme, mutta ei taida sellaista keskustelua täällä syntyä?

Vierailija
22/34 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedelkää käteenne, ettet te edes tiedä kuka kirjoittaa mitäkin, onhan tällä miljoonia kirjoittajia ja lukioita.

Jos ette kykene, niin thats it.

Voi kuule. Kyllä sen tietää, koska sinä olet äänessä. Viimeistään siinä kohtaa, kun jokaiseen vänkäykseen ennemmin tai myöhemmin tulee tämä ”meillä naidaan jokapäivä ja moneen kertaan, tänäänkin jo sain kerran ja kohta toisen”, ikään kuin se antaisi sulle enemmän auktoriteettia vängätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tämän palstan seksin ylipapitar osaa kyllä kääntää kaiken just siihen muottiin kuin haluaa. Todella tympeää luettavaa. Tottakai olen kateellinen, sitä en yhtään kiellä, mutta jossain se elvistelynkin raja kulkee. Olisi mukavaa, jos tällä palstalla voitaisiin vaikkapa me fyysisistä syistä impotenttien kumppanit jakaa kokemuksia ja antaa vertaistukea toisillemme, mutta ei taida sellaista keskustelua täällä syntyä?

Tein aikanaan aloituksen tästä aiheesta, mutta poistatin sen saatuani liikaa kuraa niskaani. Tahallista väärintulkintaa, vittuilua jne. Oli siellä tosin joukossa myös asiallisia kommentteja, ja myöhemminkin olen saanut kokea täällä rakentavaa keskustelua. Olen kuitenkin vähitellen oppinut, ettei täällä kannata avata sydäntään, kyynisyyttä vaan peliin, niin palsta pyörii! Osaatteko suositella mitään fiksumpaa alustaa?

Vierailija
24/34 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, onhan sekin jokin arvonimi "seksin ylipapitar"! mutta siitä vaan kadehtimaan tosiaan.

Suomalaisilla onkin osuva sanonta, "kel onni on, se onnen kätkeköön" niin se menee tässä kateellisessa kansassa,.

Kannattanee pitäytyä näissä "mieheni  täys surkimus" ja ""vaimoni pihtaa" asioissa. niin kaiki ovatkin tyytyväisiä.

Vierailija
25/34 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei fyysisesti impotenttien  veratistueksi ei musta ole. Ja en voi kenenkään impotenttiyksille yhtään mitään, valitan. Mutta en ole syypää yhteenkään niistä.

Osanottoni silti, tosi kurjaa. Mutta teilläkin mahdollisuus harrastaa muunlaista seksiä.

Vierailija
26/34 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskin tarvitsee lämmittelyä ja tuntea itsensä halutuksi. Kyllä silloin jaksaa hyvinkin joka päivä.

Vierailija
27/34 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieskin tarvitsee lämmittelyä ja tuntea itsensä halutuksi. Kyllä silloin jaksaa hyvinkin joka päivä.

Kyllä minä miestäni lämmittelenkin, ja hän nauttii siitä, Hän mm.haluaa sitä kassien nostelua ja nuolentaa; mulle se on aivan ihanaa tehdä! myös otan suihinja syvällekin..siis melkein voisis sanoa, että palvon miehen kalua ja kasseja. Teen mitä ikinä haluaa. Ja hän myös minulle,.

Mutta ai niin, sitä ei saanutkaan tällä seksipalstalla sanoa.

Vierailija
28/34 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis, olen nainen...ja puhun meidän yhteisestä seksistä. Ja minäkin haluan jokapäivä, itse asiassa pariinkin kertaan.

Eikö työt ole kiinnostaneet viime vuosina

Mitäs meidän työt tähän kuuluu? Mies on ollut sairaseläkkeellä jo vuosikaudet, ja minä muuten kotona jo vuosia, kun lopetin yrityksen. Töitä tehty kumpikin ja veroja maksettu niin paljon ettei mitään väliä!

Anna kun arvaan, yritys oli kampaamo?

No ei ollut, ei lähellekään, ihan kuule ns miesten alaa.En ole mikään bimbo.

Ah, sori, hyvin onnistuit kyllä hämäämään!

Vierailija
29/34 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä miestäni lämmittelenkin, ja hän nauttii siitä, Hän mm.haluaa sitä kassien nostelua ja nuolentaa; mulle se on aivan ihanaa tehdä! myös otan suihinja syvällekin..siis melkein voisis sanoa, että palvon miehen kalua ja kasseja. Teen mitä ikinä haluaa. Ja hän myös minulle,.

Kiva kuulla. Tässä ehkä hieman epäselvästi ilmaistuna tarkoitin sitä mitä tapahtuu vaatteet päällä. Minä olen sitä mieltä, että kiihko pitää olla päällä jo vaatteet päällä. Siitä hommat sitten eskaloituu nopeasti tositoimiin. Tositoimien aikana ehkäpä jo hieman liian myöhäistä tai hankala saada enää toista kunnolla mukaan.

Vierailija
30/34 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla. Tässä ehkä hieman epäselvästi ilmaistuna tarkoitin sitä mitä tapahtuu vaatteet päällä. Minä olen sitä mieltä, että kiihko pitää olla päällä jo vaatteet päällä. Siitä hommat sitten eskaloituu nopeasti tositoimiin. Tositoimien aikana ehkäpä jo hieman liian myöhäistä tai hankala saada enää toista kunnolla mukaan.

Tuo on kyllä totta. Itsekin mielelläni vastaanottaisin vaimolta vihjailuja ja vinkkiä että nyt on pöksyt kuumana, vaikkapa riettaiden tekstareiden muodossa. Hän nyt kuitenkin on enemmän sitä suoraan asiaan -tyyppiä... Mutta onneksi kuitenkin sitä tyyppiä, jota asia sentään kiinnostaa!

31/34 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpäs on keskustelua, no mutta kaikki riippuu kaikesta ... jopa suhteet on erilaisia ja sitämyöten myös halut muuttuu. Itse huomannut että suhteessa missä kaikki ei ole ihan ok niin halut oli vähemmän, ja nyt taas suhteessa missä kaikki on hyvin tuntuu että toista vois helposti vaikka monta kertaa päivässäkin.

Vierailija
32/34 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tätä kukaanusko (niin monta kertaa sanottu että keksin, valehtelen sun muuta..) mutta meillä on kokoajan kauhea kiima päällä. Ymmärrän että se on todella harvinaista vanhalla parilla,  mutta näin se nyt vaan on. Ja siis olemme aina,siis ihan aina yhdessä.

Vierailija
33/34 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 51 ja lähes 30 vuotta naimisissa. Panen vaimoa lähes joka ilta,viikonloppuna aamuisinkin ja aamuisin yleensä runkkaan jos vaimo ei ole paikalla. Näin meillä on mennyt jo yli 20 vuotta.

Vierailija
34/34 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 51 ja lähes 30 vuotta naimisissa. Panen vaimoa lähes joka ilta,viikonloppuna aamuisinkin ja aamuisin yleensä runkkaan jos vaimo ei ole paikalla. Näin meillä on mennyt jo yli 20 vuotta.

Hienoa! Mitäs sitä suotta tyhjäkäyntiä pitää..