Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nyt parempi erota?

Vierailija
20.04.2021 |

Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä neljä vuotta, lukuunottamatta puolen vuoden eroa. Palattiin yhteen viime vuoden kesänä. Miehellä kerkisi olla suhde tämän eromme aikana.

Meillä on ollut nyt miehen kanssa aika paljon riitoja, minusta tuntuu että hän ei panosta suhteeseemme ollenkaan niin kuin ennen eroamme. Näemme vain n. 1-2 kertaa viikossa, minusta välillä tuntuu kuin tämä olisi pelkkää säätöä eikä mies aidosti välitä. Hän on kyllä pyytänyt minua muuttamaan yhteen uuteen asuntoonsa ja sanonut että on tosissaan kanssani jne, mutta silti tämä outo käytös aina jatkuu: ei nähdä kovin usein, ja jos ollaan sovittukin näkevämme, mies saattaa rikkoa lupauksen, vastaa puhelimeensa vasta illalla jne. Sitten mies suuttuu, kun kuulema syytän vain häntä kaikesta siinä, että tämä ei tunnu minusta oikealta parisuhteelta.

Pari päivää sitten puhuttiin puhelimessa, että kumpikaan ei tätä riitelyä jaksa, mutta juteltaisiin ja aloitettaisiin puhtaalta pöydältä. Eilen oli tarkoitus jutella jo iltapäivällä, mutta mies ei vastannut minulle ennen kuin klo 21 illalla, että "jutellaan kohta" eikä sen jälkeen laittanut enää mitään.. itse en tuohon viestiin edes enää vastannut mitään, koska kello oli jo niin paljon, että en olisi hänen luokse enää tullut. Oletin myös, että ilmoittaisi milloin tämä "kohta" on mennyt, kun kuitenkin koko päivän odotin hänen vastaavan siihen, milloin jutellaan.

Kannattaako minun nyt vain antaa asian olla ja unohtaa mies kokonaan, vai yritänkö vielä keskustella tms? Tuntuu että joudun vain roikkumaan miehessä, vaikka hän sanookin että haluaa olla kanssani.. Ennen eroamme hän oli ihan erilainen: vaikka oltaisi riidelty, hän halusi aina nähdä viimeistään seuraavana päivänä (nähtiin lähes päivittäin), ja teki hyvin selväksi että haluaa olla kanssani, eikä minun tarvinnut arvailla onko hän tosissaan jne. En tiedä enää ollenkaan, mitä pitäisi tehdä.. Eikö miehenkin tulisi haluta panostaa meihin automaattisesti niinkuin minäkin, ilman että yritän aina vain yksin korjata kaiken..

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda.

Vierailija
2/18 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko muutat hänen luo asumaan mitä ehdottanut jolloin ei tarvitse puhelinta kytätä tai sitten anna olla

Vierailija
4/18 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nyt taitaa olla moro ja näkemiin?

Vierailija
5/18 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas saman tekijän provo.  Näitä tulee kuin sieniä sateella joka päivä.

Parhaina päivinä useampiakin.

Niin uskomattoman lapsellisesti muotoiltu teksti, että täytyy olla melko tyhmän sen, joka ei tekstiä provoksi huomaa.

Vierailija
6/18 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko tekoja äläkä sanoja

Vierailija
7/18 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunko ei siis kannata enää kysyä milloin nähdään ja jutellaan, vaan en laita enää mitään?

- Ap

Vierailija
8/18 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei halua tavata ja jutella niin kyllä sillä sitten on joku toinen nainen.

Vierailija
9/18 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit miettiä itseksesi, mitä sinulle hyvä parisuhde tarkoittaa, mitä odotat toiselta. Kun olet sen saanut kirjoitettua ylös, näytä/lähetä poikaystävälle ja kysy, etsiikö hän samanlaista vai jonkin muun laista suhdetta. Tämn jälkeen voitte joko todeta, että etsitte eri asioita ja erota sovussa tai alkaa suunnitella yhteistä tulevaisuutta, joka on molempien mieleen.

Vierailija
10/18 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei eroa nyt ihmeessä nainen. Aika kuluu, jonka voisit käyttää paljon nykyistä paremmin. Älä tyydy, etsi parempi, rakkaus on HELPPOA. 

Vierailija
11/18 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunko ei siis kannata enää kysyä milloin nähdään ja jutellaan, vaan en laita enää mitään?

- Ap

Sinun kannattaa mennä peilin eteen ja kysyä sieltä näkyvältä henkilöltä millaista elämää hän haluaa elää.

Vierailija
12/18 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Unohda koko jätkä. Jos se olisi sinusta kiinnostunut, ei tuollaista juupas eipäs -leikkiä olisi, vaan nauttisit hemmoteltuna  ihanaa illallista hänen luonaan ja et muuta ehtisikään, kuin vastata hänen puheluihinsa.

Kaverilla on useat verkot vetämässä, mutta sinä kelpaat kai jokskin kotipiiaksi, kun mies viilettää menojaan.

Vierailija
13/18 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/18 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kai se on että mies ottaisi yhteyttä itse jos haluaisi oikeasti jutella ja aloittaa puhtaalta pöydältä. Eikä minun tarvitsisi jokapäivä "spämmiä" ja kysyä että milloin puhutaan..

Olen niin väsynyt ja kyllästynyt tähän kun elämä junnaa paikallaan, en tunne olevani parisuhteessa vaan aina sama tilanne, että odotan vain milloin miehestä kuuluisi.. Päivät vietän aina yksin niinkuin olisin sinkku (jos en ystäviäni nää), kun ei mies pahemmin kanssani aikaa vietä.

- Ap

Vierailija
15/18 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kysyi minua eilen luokseen ja oltiin ihan sovussa. Kysyin rakastaako hän minua, niin vastasi vain "mm". Ja kun kysyin, milloin muutetaan yhteen, niin vastaus oli että "ai yhteen? Minnekkäs me muutettaisiin".

En tiedä ylireagoinko, mutta mielestäni vastaukset oli vähän vaisuja. Toki mies sanoi jo aiemmin eilen, että olen rakas, ja taisi olla viime viikko kun sanoi viimeksi rakastavansa minua.

- Ap

Vierailija
16/18 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on parempi erota. Jätä se sika!

Vierailija
17/18 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on näitä samantyyppisiä aloituksia ollut ennekin. "Ollaan oltu yhdessä 3v, mutta oltiin viime kesä erossa ja miehellä oli toinen tyttöystävä silloin". Tämä kuulostaa ihan samanlaiselta kuin neljä edellistäkin niin uskoisin kirjoittajan olevan sama. Lopeta tämän asian jauhaminen. Jos sinulla on oikeasti ongelma asian kanssa niin eroa jo. Eiköhän jo kuukausia sitten ole annettu tasan samat neuvot kuin nyttekin. Jos sinulla ei ole mitään ongelmaa niin lopeta jo tämä spämmääminen. Ketään ei kiinnosta tarinasi.

Vierailija
18/18 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina on parempi erota. Jätä se sika!

AV- mammojen vakiotoivomus, Kun itsellä ei ole koskaan ollut miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän