Kumpi on enemmän mieleesi mozzarella juusto vai fetajuusto?
Itse ostan useimmin fetajuusto mutta on se mozzarelakin hyvää.
Kommentit (29)
Feta on liian suolaista joten vastaan sen toisen.
Mozzarella juusto. Feta maistuu ihan hikisukalta
Fetajuustosta en oikein tykkää mutta salaattijuustokuutiot on hyviä. Myös mozzarella.
Mozzarella on parasta lämpimiin, feta kylmiin ruokiin. Miksi niitä pitäisi vertailla?
Vierailija kirjoitti:
Outoa, miksi maistelet hikistä sukkaa?
Mozzarella yli 1000-kertaisesti! Se on oikeasti hyvää. Fetajuuston koostumus on omituinen, se on mössöistä tai tahmaista mutta kuitenkin murenevaa. Sellaisenaan se ei maistu hyvältä koskaan, vaikka salaatin seassa esimerkiksi voi toimia. Mozzarella on nannaa missä muodossa tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa, miksi maistelet hikistä sukkaa?
Miksi en?
Molemmat ovat hyviä, mutta eri tarkoituksiin.
Feta, mozzarella on ihan mautonta.
Vierailija kirjoitti:
Feta, mozzarella on ihan mautonta.
Puhvelimozzarella ei oo.
En vaan pysty käsittämään. Eikö mikään muu ole mielessä kuin syöminen?
Mozzarella all the way. Syön kyllä fetaakin salaateissa ja wrapeissa, mutta feta on jotenkin... hapanta tai hapokasta.
Vierailija kirjoitti:
En vaan pysty käsittämään. Eikö mikään muu ole mielessä kuin syöminen?
Huoh. Eikö sinulla ole muuta mielessä kuin miettiä että onko muilla muuta kuin syöminen mielessä?
Pariisin kahvilan lämpimät mozzarellaleivät, vastaavaa en ole täällä saanut. En vaivaudu tekemään itse voileipiä. Suomessa tulee harrastettua fetasalaatteja. Haluaisin sen mieluiten laktoosittomana mikä ei viime ravintolakäynnillä onnistunut.
En ole koskaan ymmärtänyt miksi joku antaisi lapselleen nimeksi 'Juuso'.
Onhan se vähän perverssiä, jos koko elämä perustaa syömiseen ja sitten haukutaan niitä, jotka ei syö sipsejä, ranskalaisia, suklaata ja muuta mukavaa.. Nälkäni on kova, mutta olen lihava ainoastaan kilpirauhaseni takia. Väärät lääkkeet tai joku muu syy. Olen Tytti. En ole koskaan tehnyt mitään väärää.
Fetaa harvemmin tulee syötyä muuten kuin horiatikissa Kreikassa. Mozzarellaa ehkä useammin ihan vaan peston ja tomaatin kanssa, tai pizzassa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se vähän perverssiä, jos koko elämä perustaa syömiseen ja sitten haukutaan niitä, jotka ei syö sipsejä, ranskalaisia, suklaata ja muuta mukavaa.. Nälkäni on kova, mutta olen lihava ainoastaan kilpirauhaseni takia. Väärät lääkkeet tai joku muu syy. Olen Tytti. En ole koskaan tehnyt mitään väärää.
Miten ihmeessä tää sun vuodatus liittyy tähän keskusteluun?
En osaa sanoa. Käytän niitä niin eri tarkoituksiin.