Maskusta sain sellaiset passiivis-aggressiiviset "palvelut", että
Oikein ällöttää, että kehtasivat palata vanhaan asiaan olettaen, että olen edelleen kiinnostunut.
Kun kysyin jotain en nyt muista mitä, siitä on jo joitain kuukausia aikaa, sain vastaukseksi lihavoitua tekstiä, aivan kuin olisin niin tyhmä, että tarvitsen jotain korostettua tekstiä ymmärtääkseni lukemani (vihdoinkin, kuten myyjä varmasti ajatteli.)
Kommentit (11)
Ja oli tarkoitus mikä tahansa niin kyllä hyvä myyjä hoitaa asiat ihan neutraalisti ilman mitään tehosteita, joista tulee vain piilov...iluolo.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko se perinteinen "niin metsä vastaa kuin sinne huutaa" -tilanne. Aloituksestasi päätellen et itsekään ole kohteliaan ja asiallisen kommunikoinnin supertähti.
Hyvinpä sinä kuvittelet tietäväsi miten olen kommunikoinut :DD täysin tyhjästä temmattu johtopäätös, ei v...
Sinulla on paljon opittavaa, jos kuvittelet ammattimyyjän saavan v...lla asiakkaille :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko se perinteinen "niin metsä vastaa kuin sinne huutaa" -tilanne. Aloituksestasi päätellen et itsekään ole kohteliaan ja asiallisen kommunikoinnin supertähti.
Hyvinpä sinä kuvittelet tietäväsi miten olen kommunikoinut :DD täysin tyhjästä temmattu johtopäätös, ei v...
Sinulla on paljon opittavaa, jos kuvittelet ammattimyyjän saavan v...lla asiakkaille :'D
Kyllä sinulle saa.
Joskus jossain tapahtui jotain, en nyt muista mitä ja sitten vissiin oli kai muuallakin. Mutta siis oikein nyt ällöttää!
Päätellen aloituksesta ja ap:n jatkokommenteista, hän lienee saanut ihan asiallisen vastauksen hieman tyhmään kysymykseensä ja on itse omassa päässään onnistunut kehittelemään jonkun kuvitteellisen piilovittuilun, koska vastauksessa joku keskeinen kohta oli vielä kehdattu korostaa. Tosin noiden kommenttien perusteella en kyllä yhtään ihmettelisi, vaikka joku olisi tuollaiselle tyypille halunnutkin (piilo)vittuilla.
Sympatiat ihan täysin myyjän puolella.
Vierailija kirjoitti:
Sympatiat ihan täysin myyjän puolella.
Sama
Olen mölö, mutta minulla on siihen oikeus!
Ei muista mitä kysyi, eikä kerro, mitä vastattiin. Ja nythän meillä on tiedossa vain aloittajan mielleyhtymä, että Maskun palvelu on passiivis-aggressiivista. En nyt ihan tällä perusteella lähtisi vielä Maskua boikotoimaan.