Mitä tuumaisit tällaisesta ihmisestä? Voisitko olla ystävä? Kadehtisitko?
- 33-vuotias suomenruotsalainen nainen
- Juristi
- Asuu Helsingin Eirassa 140m2 huoneistossa (peritty)
- Naimisissa 37-vuotiaan komean miehen kanssa, mies Usa:sta kotoisin
- Vuoden ikäinen lapsi, joka saa lähes kaiken
- Nainen on kaunis, huoliteltu, missin mitoissa, hymyilevä
- Heillä paljon läheisiä ystäviä
- Kesämökki Turun saaristossa
- Paljon merkkivaatteita, laukkuja, kenkiä
- Positiivinen ja iloinen nainen, tulee kaikkien kanssa toimeen
- Heidän elämänsä on täydellistä, vastoinkäymisiä ei juurikaan ole ollut
Kommentit (17)
asuu luotettava, avoin, empaattinen ja maalaisjärkinen ihminen niin toki voisin
Huolestuttaa, että 1-vuotias saa lähes kaiken. Millainen mahtaa olla 10 vuoden kuluttua?
Ja vastoinkäymisistä: niitä saa jokainen, tavalla tai toisella. Jos 33-vuotiaaksi on niiltä säästynyt, jotain on kuitenkin tulossa.
Voisi olla ystäväni, jos vain yhteisiä kiinnostuksen aiheita riittäisi. (Materian lisäksi, vaikkapa kulttuuri, luonto, ulkoilu...)
Jokaisella on jotain, mitä minä voisin haluta.
Osaako tämä nainen tanssia? Olen kateellinen hyville tanssijoille.
ihminen minua vai ei. En yleensä kadehdi muita ihmisiä, koska minulla on jo oikeastaan kaikki mitä haluan. Mutta ystäväksi haluan ihmisiä, joiden kanssa on yhteisiä arvoja ja jotka jaksavat keskustella erilaisista asioista.
Koska tuo on lähes yksiyhteen kuvaus hyvästä ystävästäni, paitsi ettei mies ole USAsta. Enkä asunnon neliöitä ole mitannut ;)
ja asiaa vaan pahentaa se jos se on kaupanpäälle vielä symppis:(
Mitäs sitten esim. 80-kymppiset on? Ihmettelee 33-v. vanhus.
muista asioista. Olen itse tyytyväinen omaan elämääni, joten ei ole syytä kadehtia suuremmin ketään. Ja erityisesti en kadehdi ikäisteni juristien työpäivien pituutta ;)
muista asioista. Olen itse tyytyväinen omaan elämääni, joten ei ole syytä kadehtia suuremmin ketään. Ja erityisesti en kadehdi ikäisteni juristien työpäivien pituutta ;)
niin mikä ettei, ei ole kade eikä kärsi huonosta itsetunnosta sekin on iso plussa...ehkä vois olla kuitenkin liian materialistinen että voisimme olla henkisesti samlala tasolla, muuten ok.
Paitsi että en oo juristi, mies on suomalainen ja lapsia on kaksi.
Mulla on paljon kavereita ja muutama hyvä ystävä. Avoimesti ilkeät kateelliset on heivattu lähipiiristä jo aikaa sitten.
Vierailija:
- Positiivinen ja iloinen nainen, tulee kaikkien kanssa toimeen
33v ei oo ikäloppu, huhhuh
Tosi seniili 35v
niin miksikäs ei. En kai minä ole niin kateellinen ja katkera että päätyisin ainoaksi ihmiseksi kenen kanssa hän ei tulisi toimeen ;)Itseasiassa olisi ihan piristävää keskustella välillä ihmisen kanssa joka on erilaisista lähtökohdista. Ja saisin kenties mahdollisuuden verestää ruotsin kielen taitojanikin!
Tosiasiassa nuo esimerkissä mainitut asiat kertovat varsin vähän ihmisestä. Ulkoisia seikkoja jotka jättävät ihmisen todellisen minän pimeään. Siksi yritän suhtautua avoimesti erilaisiin ihmisiin ja vasta tutustuttuani kunnolla luon heistä kuvan -kenen kanssa viihdyn ja kenen en.
olla ystävä - henkilökemiathan sen määrittää. Ja en ole kade.