Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä miehestä

Vierailija
19.04.2021 |

Mun exä on älykäs ja hauskakin tyyppi. Meneväinen. Ymmärtää mua ja monia asioita. Yhteistä historiaa on 8 vuotta.
Miks me ollaan erottu on se, että se on kerran ollut väkivaltanen mua kohtaan ja kerran koiraa kohtaan. Se polttaa pilveä. Ongelmia rahankäytössä. Impulsiivinen. Ajelee kännissä. Hiiltyy ihan sairaan helposti. Selvinpäin kaikki hyvin. Aika määräilevä, haluaa että hän ns ohjaa laivaa. Haluis että mä oon ns. kuuliainen.
Mä en ymmärrä miksi mulla on tunteita tällaista ihmistä kohtaan. Sanokaa mulle ettei tämmönen ihminen muutu? Vai voiko muuttua. Se on itse sanonut menevänsä psykiatrille kun ajattelee, että sillä on epävakaa persoonallisuushäiriö.
Musta on epäreilua että oon rakastunu sen ihmisen terveeseen puoleen. Mutta en voi elää sen sairaan puolen kanssa.
Onko kukaan tällainen ihminen oikeesti koskaan muuttunu. Se olis ollu valmis tuleen mun kans viä psykiatrille jos oisin yrittäny sen kans... Mutta mä en jaksa jotenki uskoa. Enkä koiraani ainakaa voi viedä samaan asuntoon, kun pelkään koiran puolesta. Mulle se ei oo 7 vuoteen tehny mitään väkivaltasta. Mutta itse olen kaikkea väkivaltaa ja päihteitä vastaan....

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida tuntea häntä.

Vierailija
2/4 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih pidä toki kiinni tästä helmestä. Se onnistuu parhaiten jos teet lapsen hänen kanssaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata laskea mitään sen varaan, että muuttuisi.

Vierailija
4/4 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDDDDDDDDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi