Viestiikö isot rinnat hedelmällisyydestä?
Jos on kaksi täysin samankokoista naista, joista toisella on A-kupin rinnat ja toisella D-kupin, niin onko tämä isompirintainen hedelmällisempi?
Kommentit (35)
Ei itse asiassa liity, jos painoa on muuten paljon. Ylipainoisilla naisilla on usein suuret rinnat, mutta liikapaino vähentää hedelmällisyyttä merkittävästi.
Ne viestii niska ja selkäsäryistä.
Nim kokemusta on.
Tilastollisesti kyllä.
Isotissinen saa liikkeelle enemmän siemennestettä, jolloin matemaattisesti katsottuna syntyy lapsiakin enemmän.
Pikkutisuisten kanssa jää enemmän kutia piippuun..
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemuksen mukaan itseasiassa ylipaino naisella ei niin herkästi aiheuta hedelmättömyyttä kuin alipaino. Oma 100kg+ ystävä tuli raskaaksi kierukasta huolimatta ja sitten toinen ystävä, jonka painoindeksi on alle 17 niin ei tullut raskaaksi, vaikka antoi poikaystävänsä panna sitä monta kuukautta ilman kondomia. Olemme parikymppisiä eikä kyseisellä kaverilla ollut seksitauteja eli hedelmättömyys todennäkösesti liittyy juurikin alipainoon. Sitä en silti väitä, etteikö ylipainokin sitä aiheuttaisi.
Ei välttämättä suoraan alipainoon vaan laihtumiseen ja/tai ravintoköyhään ruokavalioon. Itse olen tuo jonka suvun naiset ovat A-kuppisia ja superhedelmällisiä ja raskauduin kun BMI:ni oli 16.5 kun ehkäisy petti kerran. Painoni oli ollut aina alhainen, en ollut siis ikinä laihtunut mutta söin silti tosi terveellisesti ja monipuolisesti.
entisaikaan, kauan kauan kauan sitten, mutta ei kaukaisessa galaksissa, vaan täällä maan päällä, esi-isämme, nuo miespuoliset uskoivat, että mitä isommat rinnat naisella on, sitä paremmin hän voi ruokkia lapsensa. Niinpä he suosivat isorintaisia naisia suvunjatkamispuuhissa ja näin evoluution lakien mukaan naisten rinnat kasvoivat sukupolvesta toiseen.
Nykyisin asialla ei ole enää niin siirta merkitystä, koska tietoisuus on lisääntynyt ja tiedetään, että pienilläkin rinnoilla voi saada aikaan runsaan maidontuotannon + kun tiedetään, että aina löytyy korvikkeita jostain. Niinpä on alkanut taas tulla enemmän vaihtelua rintojenkin kokoon.
Vierailija kirjoitti:
Nim kokemusta on.
Sama.
Aina kun isotissinen menee ohi, ryhtini suoristuu ja pää kääntyy.
Sekös kipeyttää kyttyräselkäisen kynäniskan nivelet ..
Se suuri ylipaino heikentää ehkäisyn tehoa, joten helpommin tulee raskaaksi ehkäisyn läpi. Toisaalta ylipaino heikentää raskauden mahdollisuutta. Ja se on oma juttunsa miten kukakin määrittelee isot rinnat. Tottakai lihavilla on kooltaan isommat rinnat, mutta suhteessa muuhun vartaloon ei olekaan välttämättä näin. Omat 60H tissit jos laittaa jollekin lihavalle, ne onkin esim 95A. Jos taas mulle laittaisi sen kokoiset mitkä on 95H, niin eihän ne edes mahtuisi mun rintakehään. Ja kuten tuosta minun ympäryksestä voi päätellä, olen hoikka, hiukan alipainon puolella. Kuitenkin 2 lasta löytyy, vuoden ikäerolla. Tosin olen hyvinkin pieni luustoltani, joten ei paino vielä niin kerro kaikkea.
Ja jos miehellä kassit roikkuu, se on merkki ilmanmuuta hyvästä rakastajasta. Ye.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos miehellä kassit roikkuu, se on merkki ilmanmuuta hyvästä rakastajasta. Ye.
Kertonee vanhuudesta: mitä vanhempi mies, sitä roikkuvammat kassit.
Vierailija kirjoitti:
Nim kokemusta on.
Ei ainakaan mulla, voin myös nukkua missä asennossa tahansa, parhaiten nukahdan vatsallani, vaikka isot rinnat on, asettelen ne vain sopivalla tavalla. Miksi omiin rintoihinsa ei saisi olla tyytyväinen ja ylpeä niistä?
Nimimerkillä kokemusta mullakin
Vierailija kirjoitti:
Rintavat naiset on seksikkäitä.
Jokaisella on omat mieltymyksensä. Minusta taas oman vaimoni kiinteät, pystyt a-kupit on ne kaikista seksikkäimmät hänen pienessä timmissä kropassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Iso lantio viestii.
Se on vain ulkonäköä mutta ei ole oikeasti kerro mitään hedelmällisyydestä eikä myöskään lapsen ulosmahtumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Emännällä mitkä lie hoo kupit ja roikkuu vyötäröllä niin kaukana seksikkäästä. Asiansa ne ajoi kun ruokki kolme lasta aikoinaan.
Ei varmasti korreloi hedelmällisyyteen isot rinnat. Pikemmin ylipaino voi vähän jarrutella hedelmällisyyttä. Imetyskin onnistuu yhtä hyvin pienillä rinnoilla, isot nännit helpottaa siinä, ei varsinainen rinnan koko.