Minua sanoo kaikki Audrey Hepburnin näköiseksi? Olenko kaunis?
Tai sitten jotkut sanovat ympäripyöreästi että näytän joltain entisajan näyttelijältä. Olen ihmisten mielestä sädehtivä ja kiltti ihminen. Olen tosin sairaalloisen ujo ja huono itsetunto. :/ Minua on kiusattu koulussa. En osaa luottaa että ihmiset puhuvat totta tai pitävät minua kauniina.
Kommentit (6)
Tai katsoa vain rohkeasti peiliin ja alkaa pitämään itsestään!
Tunsin suomalaisen äidin ja tämän tyttären, jolla oli pakistanilainen isä. Äiti oli poikkeuksellisen ruma ja tytär poikkeuksellisen kaunis - silti he olivat samannäköisiä.
Olet onnekas jos olet hänen näköisensä ja jos luonteesi on yhtä kaunis kuin ulkonäkösi. Kaunenkin ulkonäkö menettää merkityksessä, jos luonteessa ja käyttäytymisessä on vikaa.
Tunsin kerran erään suloisen vanhan muorin, joka näytti ihan Esa Pakariselta. Ja Esa Pakarinen EI ole suloinen.
Pienenä minua haukuttiin aina mustalaiseksi. Tiedän miltä Audrey näyttää...Joku taas sanoi minua Audrey Tautoun näköiseksi. Amelie onkin minun lempparileffa kun olen aika saman luonteinen kuin se tyttö. Pienenä olin yksinäinen mutta semmoinen luovan kekseliäs. Vieläkin olen aika lapsekas vaikka itsellä lapsia...äidillinenkin toki mutta herkkä masentumaan kun minua ei ole koskaan ymmärretty.
ONko sinulla tumma tukka ja säihkysilmät? ;)