Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää n. 35v, perhettä haluava, mutta ei golddigger -tyyppinen nainen?

Vierailija
19.04.2021 |

Löytyykö helpommin?

a) pk-seudulta

b) Tampereelta/ Turusta/ Oulusta/ Jyväskylästä

c) landelta

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa äärimmäisen rasittavalta tyypiltä.

Vierailija
22/41 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti taitavimpia golddiggereitä on hyvin vaikea tunnistaa. Aluksi ollaan raha-asioissa niin tasa-arvoisia, mutta kun suhde menee syvemmälle tasolle, niin miehen rahat on naisen rahoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Misogynia karkottaa perhettä haluavat. Joten kohdallasi ei mistään on oikea vastaus

Mitä misogyynistä siinä on, etten halua naista jonka ainoa tavoite on hyväksikäyttää minua? En ole edes mikään varakas vaan ihan keskituloinen, mutta olen näihin golddigger-naisiin silti ehtinyt törmätä. En mielestäni ole misogyyni vain siksi, etten anna naisten hyväksikäyttää minua.

Mistäköhän johtuu että juuti sinä törmäät näihin ns gold- diggereihin🤔 joo, , itse olet kiinnostunut vain ko tyyppisistä naisista. Anna kun arvaan, ig- tyrkky- tyyppiset naiset???

Vierailija
24/41 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ymmärtänyt, että onnenonkijat ovat harvoin perhettä haluavia.

Vai koetaanko nykyään goldiggereiksi esim. nainen, joka haluaa, että mies osallistuu naisen äitiyslomalla/vanhempaninvapaalla(kotihoidontuella eläessään isommalla summalla kotitalouden pitoon kuin normaalisti?

Vierailija
25/41 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti taitavimpia golddiggereitä on hyvin vaikea tunnistaa. Aluksi ollaan raha-asioissa niin tasa-arvoisia, mutta kun suhde menee syvemmälle tasolle, niin miehen rahat on naisen rahoja.

Tai naisen. Myös miehissä on näitä, ja ihan yhtä paljon, kuin naisissa.

Vierailija
26/41 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. tämä on mission impossible.

Vierailija
27/41 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet itse jo vanhempi mies, ja siksi törmäät näihin rahan perässä oleviin 35v naisiin?

Vierailija
28/41 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy ainakaan Tinderistä.

Vierailija
29/41 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt ap hyvä mitä se on, jos nainen on golddigger, ihan turha tätä keskustelua on muuten jatkaa.

Vierailija
30/41 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko etsiä vaikka työkontakteista, jos olet hyväpalkkainen mies?

Harva nainen miehestä lompakkoa etsii, tyytyväinen saa olla, jos mies elättää edes itsensä ja osallistuu lapsensa kuluihin.

En ole hyvätuloinen enkä muutenkaan mikään kiipijä, vaikka jostain syystä olen golddigger-naisiin törmännyt. Ilmeisesti Suomessa on niin vähän hyvätuloisia miehiä, että keskituloinenkin kelpaa kupattavaksi paremman puutteessa.

Se. mistä mahdollisesti 35v, perhettä haluavan naisen löytäisit, riippuu tietenkin sinun iästäsi. Jos olet esim. viisikymppinen, et hakemaasi löydä mistään. Kun ei sulla ole sitä paksua lompakkoakaan. Jos taas n nelikymppinen, kokeile vaikka nettideiteistä, harrastuksista tms.

Vierailija
31/41 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva nainen miehestä lompakkoa etsii, tyytyväinen saa olla, jos mies elättää edes itsensä ja osallistuu lapsensa kuluihin.

En ole hyvätuloinen enkä muutenkaan mikään kiipijä, vaikka jostain syystä olen golddigger-naisiin törmännyt. Ilmeisesti Suomessa on niin vähän hyvätuloisia miehiä, että keskituloinenkin kelpaa kupattavaksi paremman puutteessa.

Jostain syystä? Se syy on se, että katselet instagram-tipuja. Treffaile tavallisen näköisiä naisia, äläkä niitä, joiden ulkonäöstä heti huomaa, että raha on tärkeää. 

Vierailija
32/41 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se. mistä mahdollisesti 35v, perhettä haluavan naisen löytäisit, riippuu tietenkin sinun iästäsi. Jos olet esim. viisikymppinen, et hakemaasi löydä mistään. Kun ei sulla ole sitä paksua lompakkoakaan. Jos taas n nelikymppinen, kokeile vaikka nettideiteistä, harrastuksista tms.

Jos etsii 35- vuotiaita naista, niin mies on itse luultavasti viisikymppinen. Ja jos etsii nsista lapsentekoon, niin lähes kaikilla tupn ikäisillä naisilla on jo ne lapset. Yh:than eivät miehille kelpaa. Eli unohda ne lapsihaaveey, tai hae ostovaimo. Mitta nehän ovat gold- diggereitä.

Vierailija
33/41 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että haluat jonkun 35:n? Niillä on ne mielipiteensä. Jos varat riittää niin aasialainen 25:n on parempi valinta.

Kurja ajatus, että naisella ei saisi olla mielipiteitä. On myös aika mahdoton ajatus. Jokaisella kun on mielipiteitä ihan jo sellaisista yksinkertaisista asioista lähtien kuin, mistä kaupasta saa parhaimmat ja edullisimmat ruoat, mikä on mukavin tapa viettää kesäloma jne. 

Vierailija
34/41 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko AP itse 30-40v mies eli etsimäsi naisen ikäluokkaa?

Jos et, niin ei kannata ihmetellä miksi lompakon paksuus merkitsee.

Vierailija
35/41 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on työn takana löytää kunnon golddiggernainen, jos ei rahkeet riitä seiskajulkkiksiin.

Vierailija
36/41 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt ratkaisevaa, että onko AP oikeasti ihan tavallinen mies joka on epäonnisesti vain sattunut törmäämään rahanahneisiin ja elättäjää hakeviin naisiin, vai onko hän Miesasiamies, joka ensimmäisillä treffeillä puhkeaa puoli tuntia kestävään tuohtuneeseen luentoon, kun tarjoilija kysyy, että "laitetaanko samaan laskuun".

Jotenkin vaikeaa uskoa että näitä kullankaivajia vaan lentelisi joka ilmansuunnasta kohti tavallista keskituloista miestä, kun emme kuitenkaan asu missään kehitysmaassa, mutta voihan se olla näinkin. Omissa suhteissa ja myös omassa lähipiirissä on ihan itsestäänselvyys, että parisuhteessa menot pistetään kutakuinkin puoliksi ja vuoroin tarjotaan toiselle.

Vierailija
37/41 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on työn takana löytää kunnon golddiggernainen, jos ei rahkeet riitä seiskajulkkiksiin.

Niin ja Suomessa ne golddiggeritkin ovat usein suunnilleen ikäistensä miesten kanssa (esim. Sofia Belorf).

Toki näin on myös muualla kuin Suomessa, eli vain osa makeaan elämään ja elatukseen mieltyneistä naisista pariutuu itseään selvästi vanhemman miehen kanssa.

Vierailija
38/41 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kyllä löytyy vaikka mistä.

Mutta Sinulle ei löydy ketään, kun asenteesi naisia kohtaan on tuollainen, että naiset ovat golddiggereitä.

Vierailija
39/41 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli etsit naista, joka käyttää paljon aikaa ja rahaa vetävän ulkonäön ylläpitoon samalla kun hoitaa lapsianne. Sinä et sitä lystiä suostu kustantamaan.

Työssäkäyvä, omat rahansa tienaava nainen on aivan liian kiireinen jatkuvaan ylenpalttiseen ulkonäön puunaamiseen lastenhoidon ja työnteon ohella.

Jostain sinun on tingittävä vaatimuksissasi tai vaihtoehtoisesti kaivettava kuvetta.

Vierailija
40/41 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö 35v nainen ole jo vähän vanha lasten hankintaan? 25-32v olisi parempi ikä sitä ajatellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän