Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää n. 35v, perhettä haluava, mutta ei golddigger -tyyppinen nainen?

Vierailija
19.04.2021 |

Löytyykö helpommin?

a) pk-seudulta

b) Tampereelta/ Turusta/ Oulusta/ Jyväskylästä

c) landelta

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä yleensä löytääkään. Teeskentele olevasi työtön tai matalapalkkainen ja etsi tosi tarkoituksella.

Vierailija
2/41 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misogynia karkottaa perhettä haluavat. Joten kohdallasi ei mistään on oikea vastaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungista tietenkin! Landella tuon ikäisellä on jo muksut pyöräytettynä.

Vierailija
4/41 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinussa on niin ihmeellistä, että golddiggerit kiinnostuisivat sinusta?

Vierailija
5/41 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Misogynia karkottaa perhettä haluavat. Joten kohdallasi ei mistään on oikea vastaus

Mitä misogyynistä siinä on, etten halua naista jonka ainoa tavoite on hyväksikäyttää minua? En ole edes mikään varakas vaan ihan keskituloinen, mutta olen näihin golddigger-naisiin silti ehtinyt törmätä. En mielestäni ole misogyyni vain siksi, etten anna naisten hyväksikäyttää minua.

Vierailija
6/41 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko etsiä vaikka työkontakteista, jos olet hyväpalkkainen mies?

Harva nainen miehestä lompakkoa etsii, tyytyväinen saa olla, jos mies elättää edes itsensä ja osallistuu lapsensa kuluihin.

Vierailija
7/41 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva nainen miehestä lompakkoa etsii, tyytyväinen saa olla, jos mies elättää edes itsensä ja osallistuu lapsensa kuluihin.

En ole hyvätuloinen enkä muutenkaan mikään kiipijä, vaikka jostain syystä olen golddigger-naisiin törmännyt. Ilmeisesti Suomessa on niin vähän hyvätuloisia miehiä, että keskituloinenkin kelpaa kupattavaksi paremman puutteessa.

Vierailija
8/41 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä misogyynistä siinä on, etten halua naista jonka ainoa tavoite on hyväksikäyttää minua? En ole edes mikään varakas vaan ihan keskituloinen, mutta olen näihin golddigger-naisiin silti ehtinyt törmätä. En mielestäni ole misogyyni vain siksi, etten anna naisten hyväksikäyttää minua.

Mitä tarkoitat hyväksikäytöllä? Naisen pitäisi maksaa yhteisten lasten menot yksin? Sinä et korvaa rahallisesti sitä aikaa kun äiti on äitiyslomalla toipumassa synnytyksestä?

Vierailija
9/41 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että haluat jonkun 35:n? Niillä on ne mielipiteensä. Jos varat riittää niin aasialainen 25:n on parempi valinta.

Vierailija
10/41 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko avata vähän tuota golddigger- kuviota?

Miksi et käytä onnenonkija -sanaa?

Vierailija
11/41 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että haluat jonkun 35:n? Niillä on ne mielipiteensä. Jos varat riittää niin aasialainen 25:n on parempi valinta.

Aasiassa se golddiggeröinti taitaa olla Suomeakin yleisempää... Eipä sillä, onhan aasilaiset naiset seksikkäämpiä kuin suomalaiset.

Vierailija
12/41 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole hyvätuloinen enkä muutenkaan mikään kiipijä, vaikka jostain syystä olen golddigger-naisiin törmännyt. Ilmeisesti Suomessa on niin vähän hyvätuloisia miehiä, että keskituloinenkin kelpaa kupattavaksi paremman puutteessa.

Voi kauheeta, voi hirveetä. Nainenko siis oletti, että sinä maksat hänelle ne huoltsikkakahvit? Ihan törkeetä, selvästi rahojen perässä.

Vierailija
13/41 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos yrittänyt käyttää Tinderiä?

Vierailija
14/41 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyyhän noita, jos ei ole niin tarkkaa haluavatko perustaa sen perheen juuri sinun kanssasi.

Vierailija
15/41 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahti vois olla hyvä. Opettajanhuoneet. Opeilla on ihan ok palkka, vaikka monet siitä julkisesti mankuukin ja arvot on muualla kuin puolison lompakossa. Kuvaamiasi naisia on uskoakseni enemmistö 30+ sinkuista.

Vierailija
16/41 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies löysi mut työpaikalta. Olin tosi yh mutta en todellakaan gold-digger vaan toin ensimmäiset rahat tähän suhteeseen. Niillä aloitettiin ensimmäisen talomme rakentaminen 24v sitten. 

Olimme molemmat suht pienituloisia toimistotyöläisiä mutta kumpikin etenimme mukavasti vuosien mittaan. Itse otin enemmän vastuuta kodista ja lapsista joten mieheni sai edetä urallaan rauhassa. Tosin hän piti aina huolta siitä ettei työ vie miestä vaan perheelle jäi ja jää aikaa. Ja se että hänen palkkakehityksensä oli huomattavasti parempi kuin minun tuli koko perheen eduksi. 

25v takana onnelista parisuhdetta jossa yhdessä tehden olemme saavuttaneet todella paljon. En usko että hänellä olisi tätä kaikkea ilman minua. 

Vierailija
17/41 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko, miten ja kuinka kauan sekä monta naista olet elättänyt ja millaisia kalliita lahjoja olet ostanut?

Vierailija
18/41 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä asiat käytännössä sinulle sitä kullankaivamista ap?

Ja mistä syystä tällaiset naiset päätyvät sinuun?

Jos erilaiset statusasiat ovat sinulle tosi tärkeitä samoin kuin että nainen käyttää paljon rahaa ulkonäköönsä niin silloin varmasti näitä löytyy.

Vierailija
19/41 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on golddigger nainen?

Vierailija
20/41 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä mainita otsikon sisältö parinhaun alkumetreillä. Karsii golddiggereiden lisäksi sellaiset, jotka eivät missään nimessä halua pihiä ja "mun rahoista" tarkkaa miestä. Minuakin aloituksesi vähän karmi, itse en edes suostuisi vastaanottamaan jotain kalliita lahjoja, mutta jos on asennetta, että naiset on gold diggereitä niin hyvää matkaa vain AP:lle jonkun muun kainalossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme