Mies ei laita penistä kokonaan sisälle
Penis ei ole niin pitkä että tarvitsisi pelätä sen osuvan mihinkään kohdunnipukoihin tms. Siitä huolimatta mies ei laita penistä kokonaan syvälle sisälle vaan hinkkaa vain sen kärjellä. Silloin siis kun mies itse on päällä. Mistä tämä oikein johtuu??
Kommentit (30)
Se vaan tuntuu niiin hyvälle!
Mutta kannattaa ihmeessä sanoa että haluaa muutakin. ”Tuu kokonaan sisään!” Tms.
Tuollanen pikku ujuttaminen tuntuu jännältä ja seksikkäältä, mutta ootas kun koko mela menee sisään..siks toi pikku ujuttaminen tuntuu jännältä ja seksikkäältä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina vaan naisen pitää miettiä sen miehen tunteita - millon on se aika kun mies ajattelis sitä naista.
Puhu ihan suoraan miehellesi, ei siinä ole mitään väärää.
Ei siinä ole mitään väärää. Mieluummin silti hoidan asian hienovaraisesti kuin töksäyttämällä jonka jälkeen saisi kärsiä lisäksi erektiohäiriön seurauksista. Ap
Vaimollani oli tuohon ihan yksinkertainen konsti. Kun hän halusi kaluni pohjalla ja pitää sen siellä, niin hän kietoi jalkansa ympärilleni ja lukitsi paikalleen. Hän sai siten parhaiten orgasmeja. Minulta ei kysytty mitään, enkä asialla mitään voinut. Ei kyllä yhtään haitannutkaan. Päin vastoin oli kiva kokea rajut orgasmit ja kalun myllytykset. Sama juttu toisin päin, vaimon päällä ollessa. Orgasmin tulessa lukinnut minut ja ottanut orgasminsa.
Näin ollen minä määrään ja dominoin seksissä aina tiettyyn pisteeseen asti. Sen ylitettyä vaimon eläin astuu esiin eikä minulta paljoa ole kyselty.
Hyvä jos teillä toimii, mutta itse en pitäisi siitä, että toinen yksin päättää miten toimitaan. Ihan samanlaista itsekkyyttä mistä miehiä haukutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina vaan naisen pitää miettiä sen miehen tunteita - millon on se aika kun mies ajattelis sitä naista.
Ei siinä ole mitään väärää. Mieluummin silti hoidan asian hienovaraisesti kuin töksäyttämällä jonka jälkeen saisi kärsiä lisäksi erektiohäiriön seurauksista. Ap
Vaimollani oli tuohon ihan yksinkertainen konsti. Kun hän halusi kaluni pohjalla ja pitää sen siellä, niin hän kietoi jalkansa ympärilleni ja lukitsi paikalleen. Hän sai siten parhaiten orgasmeja. Minulta ei kysytty mitään, enkä asialla mitään voinut. Ei kyllä yhtään haitannutkaan. Päin vastoin oli kiva kokea rajut orgasmit ja kalun myllytykset. Sama juttu toisin päin, vaimon päällä ollessa. Orgasmin tulessa lukinnut minut ja ottanut orgasminsa.
Näin ollen minä määrään ja dominoin seksissä aina tiettyyn pisteeseen asti. Sen ylitettyä vaimon eläin astuu esiin eikä minulta paljoa ole kyselty.
Hyvä jos teillä toimii, mutta itse en pitäisi siitä, että toinen yksin päättää miten toimitaan. Ihan samanlaista itsekkyyttä mistä miehiä haukutaan.
Ai jaa, minusta mikään ei ole miehelle niin hienoa ja nautinnollista, että saa naisen "eläimen" heräämään ja ottamaan orgasmin vaikka väkisin. Tämä on kasvattanut minun egoani, eikä suinkaan vähentänyt. On varmasti yksi hienoimmista asioista mistä vaimostani kiinnostuin. Naisessa pitää olla särmää ja vastusta miehelle. Mitä vikurimpi tamma sen suurempi nautinto. On ollut pitelemistä ja kyllä on nautittukin.
Jos kysyisit mieheltäsi asiasta? Täältä tuskin saat vastausta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa, minusta mikään ei ole miehelle niin hienoa ja nautinnollista, että saa naisen "eläimen" heräämään ja ottamaan orgasmin vaikka väkisin. Tämä on kasvattanut minun egoani, eikä suinkaan vähentänyt. On varmasti yksi hienoimmista asioista mistä vaimostani kiinnostuin. Naisessa pitää olla särmää ja vastusta miehelle. Mitä vikurimpi tamma sen suurempi nautinto. On ollut pitelemistä ja kyllä on nautittukin.
Entäs kun miehestä kuoriutuu se eläin esiin ja ottaa oman orgasminsa vaikka väkisin? Onko se naisen egoa kasvattavaa, törkeää itsekkyyttä mieheltä vai peräti raiskaus?
Vaikuttaa sellaiselta asialta, että kannattaisi pyytää miestä työntämään edes välillä pohjaan saakka. Ainakin itse otan enemmän kuin mielelläni vastaan toiveita puolisolta seksissä, koska minulle on vähintään yhtä tärkeää tuottaa nautintoa kumppanille kuin saada sitä itse.
Miten on mahdollista, että ihmiset pystyvät panemaan keskenään, mutta eivät pysty puhumaan?
Varovainen oltava niiden puhumisten kanssa heleposti mykkäkoulu alkaa ja sexsit loppuu juu.
Kummallisen aggressiivisia kommentteja osalla. Olen kaikin puolin tyytyväinen mieheeni ja hän kyllä huomioi aina minut seksissä ja samoin minä hänet. Kunhan kummastelin tätä yksittäistä asiaa. Kiitos kaikille asiallisille kommentoijille! Ap