Mirena ja kuukautisten loppuminen
Onko kenelläkään loppunut kuukautiset vasta pitkän ajan päästä kierukan asentamisesta. Minulla loppui kuukautiset 2,5 vuotta asentamisen jälkeen. Ne kyllä selkeästi väheni loppua kohden ja sitten ei enää tullutkaan. Viimeksi oli kuukautiset tammikuussa. Olen kaksi kertaa ollut raskaana, joten uskon tunnistavani, jos olisin raskaana. Silti mietityttää, että pitäiskö tehdä raskaustesti.
Kommentit (8)
Varmaan harvinaista. Minulla loppuivat heti.
Heti loppuivat. Oon kuullut että on alkanut uudestaan kun teho heikkenee - tekisin sinuna testin
Minulla loppui noin puolen vuoden kuluttua asentamisesta. Lääkäri sanoi että voi loppua pidemmänkin ajan päästä. Itse tein kyllä raskaustestejä useammankin varmuuden vuoksi kun loppuivat.
Mulla oli n. 3 viikkoa asennuksen jälkeen ruskeaa "tuhru" vuotoa, sen jälkeen päivän - kaksi kestänyttä em. kaltaista vuotoa ja. 4-6kk:n päästä loppuivat menkat kokonaan.
Kiitoksia vastauksista. Kävin ostamassa testin. Ahdistaa ajatuskin siitä, että olis raskaana.
En ollut raskaana. Ajattelin tänne kirjoittaa, jos vaikka jollekin muullekin käy joskus samoin.
Mulla loppui vuoden jälkeen. Hullua oli se, että kuukautiseni oli sitä ennen tosi niukat ja harmittomat. Mirenan laiton jälkeen vuodin vähän väliä; kunnon taukoa ei ollut koskaan, korkeintaan 4 pv. Sitten puff, vuoden jälkeen ne jäi kokonaan pois ja on pysyny poissa 2 vuotta.
Eikö kenelläkään?