Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mirena ja kuukautisten loppuminen

Marieline
19.04.2021 |

Onko kenelläkään loppunut kuukautiset vasta pitkän ajan päästä kierukan asentamisesta. Minulla loppui kuukautiset 2,5 vuotta asentamisen jälkeen. Ne kyllä selkeästi väheni loppua kohden ja sitten ei enää tullutkaan. Viimeksi oli kuukautiset tammikuussa. Olen kaksi kertaa ollut raskaana, joten uskon tunnistavani, jos olisin raskaana. Silti mietityttää, että pitäiskö tehdä raskaustesti.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään?

Vierailija
2/8 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan harvinaista. Minulla loppuivat heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti loppuivat. Oon kuullut että on alkanut uudestaan kun teho heikkenee - tekisin sinuna testin

Vierailija
4/8 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla loppui noin puolen vuoden kuluttua asentamisesta. Lääkäri sanoi että voi loppua pidemmänkin ajan päästä. Itse tein kyllä raskaustestejä useammankin varmuuden vuoksi kun loppuivat.

Vierailija
5/8 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli n. 3 viikkoa asennuksen jälkeen ruskeaa "tuhru" vuotoa, sen jälkeen päivän - kaksi kestänyttä em. kaltaista vuotoa ja. 4-6kk:n päästä loppuivat menkat kokonaan.

Vierailija
6/8 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vastauksista. Kävin ostamassa testin. Ahdistaa ajatuskin siitä, että olis raskaana.

Vierailija
7/8 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut raskaana. Ajattelin tänne kirjoittaa, jos vaikka jollekin muullekin käy joskus samoin.

Vierailija
8/8 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppui vuoden jälkeen. Hullua oli se, että kuukautiseni oli sitä ennen tosi niukat ja harmittomat. Mirenan laiton jälkeen vuodin vähän väliä; kunnon taukoa ei ollut koskaan, korkeintaan 4 pv. Sitten puff, vuoden jälkeen ne jäi kokonaan pois ja on pysyny poissa 2 vuotta.