Olen kokematon mies osittain siksi, koska penikseni on pieni ja ohut
Sille on naurettu ja olen googlettanut sen olevan tosi pieni. Siksi en sitä kenellekään kehtaa näyttää.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Ap, oletko harkinnut maksullisella käyntiä? Ainakin täällä pk-seudulla on pari julkisuudessakin ollutta naista, jotka toimivat seksuaaliterapeutteina ja tarjoavat myös erilaisia seksuaalipalveluita. Olen nainen mutta jos olisin sinä, niin saattaisin harkita tuollaista. Ensin kävisin juttelemassa epävarmuuden tunteista ja jos olo on luonteva ja turvallinen, niin pyytäisin opettamaan esim. niitä kieli- ja sormileikkejä ja muuta kivaa. Sellaisessa ympäristössä voisi olla turvallista "avata peli" pelkäämättä ikäviä kommentteja tai muuta vastaavaa, ja voisi turvallisin mielin myös kysellä ja opetella kaikenlaista.
Tietenkin. Varmaan jokaine kokematon on.
Se voisi hieman poistaa pelkoja seksin harrastamiseen liittyen, mutta koska kyseessä on maksullinen niin hän sanoo sen mitä haluan kuulla eikä mikään siinä tilanteessa ole aitoa. Siksi en usko, että vaikutus tilanteeseeni olisi suuri ja edessäni olisi vieläkin kokemattomuus "oikeasta" seksistä ja pieni penis, jotka tuottaisivat edelleen valtavaaa epävarmuutta, jos päättäsin yrittää oikeassa elämässä.
Seksikkäämpää kuin iso kalu on miehen itsevarmuus. Pienelläkin voi panna hyvin, jos vain mies ei häpeile sitä ja on muuten kuuma. Turhaa olla kokematon vaikka on miten pieni.
Vierailija kirjoitti:
Seksikkäämpää kuin iso kalu on miehen itsevarmuus. Pienelläkin voi panna hyvin, jos vain mies ei häpeile sitä ja on muuten kuuma. Turhaa olla kokematon vaikka on miten pieni.
Totta, mutta vaikea on olla itsevarma, jos kaikki kokemukset ja ympäröivä maailma kertovat, että pieni on huono ja pienen omaava mies tuskin on mies ollenkaan. Tarvisi onnistumisen kokemuksia, hyviä kokemuksia ja kohtaamisia naisten kanssa, jotka aidosti tykkäävät pienemmästä, eivätkä vain tyydy siihen.
Valitettavasti tämä elämä saattaa mennä sinulta näin. Tuohonnei oikein lääkettä löydy.
Suonikohjuista röpelöinen iso penikka on parasta.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti tämä elämä saattaa mennä sinulta näin. Tuohonnei oikein lääkettä löydy.
Olen tähän ajatukseen jo tottunut. Muunlainen tulevaisuus olisi tietenkin tämän asian suhteen hyvä ja kiva, mutta se ei ole todennäköinen, joten tällä mennään. Perseestähän tämä on, mutta minkäs teet. Kokoaan, kun ei voi valita tai vaihtaa.
Olen kerran paneskellut (tai samaan syssyyn useamman kerran) katkarapu -miestä ja se oli kivaa.
Ainoa jolle ole antanut (tai edes voinut antaa) peppua.
Vierailija kirjoitti:
Tämä 100% totta!! :))
Pienikaluiset miehet on parhaita antamaan naisille orgasmeja: Osaavat sormettaa taidolla, hallitsevat suuseksin ja eivät pelkää käyttää vibraattoreita yms.
Isomunaiset ovat huonoja sängyssä, kun eivät osaa edellämainittuja taitoja.
Anna kun arvaan. On sellainen 15-senttinen? Mulla on pieni ja sille ei ole naurettu yläasteen jälkeen. Ei edes armeijassa. Mistä te näitä pilkkaajia löydätte?
Käsi ylös joka on kiinnittänyt ekalla kerralla huomiota peniksen kokoon ellei se ole joko ollut valtava ja mikropieni. Kyllä siinä on mielessä ihan muut jutut juuri sillä hetkellä.
Jos tosiaan joku noin ajattelee omasta peniksestään, niin kannattaa hakea apua asap. Muuten menee elämä pilalle. Ja jos edes epäilee että tulee jännitys impotenssia, niin kannattaa jo varmuudeksi napata pilleri. Se lisää kummasti itseluottamusta.
Ja kun sänkyyn lopulta päätyy, niin nasielle voi koittaa antaa ensimmäisen orgasmin ennenkuin edes ottaa omia housuja pois jalasta.
Vierailija kirjoitti:
Olen 46v eikä vielä koskaan ole nainen kysynyt etukäteen kalun kokoa. Niinpä kalun koolla on tasan 0% vaikutus haluaako joku nainen seksiä kanssani. Joko haluaa tai ei ja se päätös tehdään ennekuin jousut edes lähtee pois. Vaikka omani on 16cm eikä erityisen paksu, niin olen tyydyttänyt naisia kirjaimellisesti satoja kertoja. Naiset pitävät siitä että mies tietää mitä tekee.
Pienemmällä voi huoletta painaa takaapäin pohjaan asti ja siitä moni nainen tykkää aika paljon. Isommalla se on joko vaikeaa tai ei onnistu lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 46v eikä vielä koskaan ole nainen kysynyt etukäteen kalun kokoa. Niinpä kalun koolla on tasan 0% vaikutus haluaako joku nainen seksiä kanssani. Joko haluaa tai ei ja se päätös tehdään ennekuin jousut edes lähtee pois. Vaikka omani on 16cm eikä erityisen paksu, niin olen tyydyttänyt naisia kirjaimellisesti satoja kertoja. Naiset pitävät siitä että mies tietää mitä tekee.
Pienemmällä voi huoletta painaa takaapäin pohjaan asti ja siitä moni nainen tykkää aika paljon. Isommalla se on joko vaikeaa tai ei onnistu lainkaan.
Tämä ei nyt täysin pidä paikkaansa. Osalle naisista peniksen koolla on väliö ihan jo fysiologisista syistä. Tyydytystä ei saa kuin tietyn kokoisella peniksellä eikä esim suuseksi yms korvaa. Sitten taas joillekin naisille yhdyntä ei ole se juttu, vaan esim suuseksi. Ap:n kannattaisi keskittyä jälkimmäiseen ryhmään. Naiset eivät ole mikään yhtenäinen ryhmä, osalle peniksen koolla on väliä, osalle ei.
Että olen synnyttänyt 3 kertaa ja se pikkurillin paksuinen ei nyt vaan aiheuta mitään tuntemuksia. Nautin paineen tunteesta, jonka vain vähän paksumpi ja suonikkaampi voi tarjota.