Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelen miehen kanssa, joka ei halua muuttaa omakotitaloon

Vierailija
19.04.2021 |

Hän asuu kerrostalossa, ihan ok steriili poikamiesboxi. Minulla on viihtyisä ja kodikas omakotitalo. Mies ei halua enää omakotitaloon, asui sellaisessa exänsä kanssa.
Noh, koko tänä vuosi mitä on seurusteltu, ollaan oltu mun luona. Mies on nauttinut saunomisesta, takan lämmittämisestä, terassilla grillaamisesta ja tehnyt kaikkia talon töitä ihan pyytämättä. Silti on sitä mieltä, en myisin tämän ja muutetaan sinne hänen luukkuunsa. Ei olla koskaan oltu edes yötä siellä. Mitäs mieltä?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä, että teidän kannattaisi viimeistään nyt käydä keskustelu siitä, millaisen parisuhteen haluatte. Vaikuttaisi siltä, että teille sopisi parhaiten LAT-suhde (Living Apart Together), jossa molemmat pitäisivät oman kotinsa mutta olisitte sitoutuneessa parisuhteessa, jossa vietetään aktiivisesti aikaa yhdessä.

Vierailija
2/63 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies asuu sun luona, mutta ei maksa osuuttansa kuluista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt omakotitaloon haluaisi? Itse pitää tehdä lumityöt, pensaiden leikkuut, nurmikon leikkuut, räystään putsaukset, korjaukset, maalaukset ja kaikki muu. Kerrostalossa on helpompaa. Jos hana vuotaa tai viemäri on tukossa, niin huoltoon vaan soittoa. Jää aikaa harrastaa muuta, kuin talon hoitoa.

Vierailija
4/63 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä se et vaan opi...tuo lopun mitä, miten, jne...paljastaa joka kerta tarinan olevan keksitty.

Vierailija
5/63 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau. Tapailemasi mies asuu kerrostalossa. Ero taitaa olla paras ratkaisu. 

Vierailija
6/63 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä missään tapauksessa ikinä enää muuttaisi johonkin ankeaan kerrostaloluukkuun siksi, että joku mies tahtoo. Eri asia sitten jos vanhana alkaa tuntua itsestä siltä, että omakotitalo on liikaa.

Ei kerrostaloasunto välttämättä mikään luukku ole. Meille riittää mainiosti 90 neliötä isolla lasitetulla parvekkeella merinäköaloin. Sijainti sen verran kalliilla alueella, ettei häiriökäyttäytyjät häiritse.

Vierailija
7/63 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt omakotitaloon haluaisi? Itse pitää tehdä lumityöt, pensaiden leikkuut, nurmikon leikkuut, räystään putsaukset, korjaukset, maalaukset ja kaikki muu. Kerrostalossa on helpompaa. Jos hana vuotaa tai viemäri on tukossa, niin huoltoon vaan soittoa. Jää aikaa harrastaa muuta, kuin talon hoitoa.

Ne, joiden tavoitteena ei ole päästä elämässä mahdollisimman vähällä ja helpolla. Ja jotka pitävät omakotitalon tuomia elämänlaatua nostavia puitteita vaivannäön arvoisina.

Vierailija
8/63 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne, joiden tavoitteena ei ole päästä elämässä mahdollisimman vähällä ja helpolla. Ja jotka pitävät omakotitalon tuomia elämänlaatua nostavia puitteita vaivannäön arvoisina.

Vastaus on rahvas. 

Vierailija
9/63 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mies asuu sun luona, mutta ei maksa osuuttansa kuluista

Ja mistä sulle tämä tieto on tullut? Tunnetko heidät noin hyvin?

Vierailija
10/63 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap kysynyt syytä miksi mies ei halua asua omakotitalossa? Syyn tietäminen voisi auttaa asian ratkaisemisessa...

Aivan eri tilanne jos miestä vaikka hävettää asua naisen omistamassa talossa tai se että mies ei halua tehdä omakotitalon töitä. Tai jos syynä ärsyttävät naapurit tai huono julkinen liikenne.

Vierailija
11/63 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi parisuhteessa pitäisi aina asua yhdessä? Jos toinen haluaa asua omakotitalossa ja toinen kerrostalossa, niin asukaa eri kämpissä. Hyvinhän tuo on ilmeisesti tähänkin asti toiminut. Miksi pitää ehdoin tahdoin tehdä ongelmia sinne, missä mitään ongelmaa ei ole?

Vierailija
12/63 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointtini oli se että mies sanoo toista ja käyttäytyy toisin. Näyttää vihtyvän tosi hyvin mun luona. Kotoaan käy hakemassa lähinnä postit.

Ap

Vierailija
13/63 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap kysynyt syytä miksi mies ei halua asua omakotitalossa? Syyn tietäminen voisi auttaa asian ratkaisemisessa...

Aivan eri tilanne jos miestä vaikka hävettää asua naisen omistamassa talossa tai se että mies ei halua tehdä omakotitalon töitä. Tai jos syynä ärsyttävät naapurit tai huono julkinen liikenne.

Huono julkinen liikenne 😀 En tunne yhtään julkisilla kulkevaa miestä.

Vierailija
14/63 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietää, että hän joutuu tekemään talossa kaiken.

Vierailija
15/63 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tietää, että hän joutuu tekemään talossa kaiken.

Mitenköhän olen tähän mennessä pärjännyt yksin?

Vierailija
16/63 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla jää aikaa harrastaa monenlaista, vaikka onkin omakotitalo.

Vierailija
17/63 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle että kokeillaan, ollaan pari kuukautta sun luona silloin kun nähdään.

Vierailija
18/63 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
19/63 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämän vuoden olette seurustelleet? Vajaa 4kk?

Ehkäpä miehen mielestä on liian aikaista muuttaa yhteen?

Vierailija
20/63 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies. Omakotitalo on ikuinen työleiri ellei ole sellainen kroisos jolla on varaa maksaa kaikkien töiden ulkoistamisesta. Se on tuskaa sellaiselle miehelle joka ei tykkää käsillä tekemisestä ja/tai on perfektionistinen.

Nimimerkillä kokemusta on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä