Apua, koronaeristäytyminen on loppumassa!
Olen voinut koronan aikana paremmin kuin yleensä. Minulle sopii yksin oleminen enkä ole kärsinyt koronan takia mistään. Korona on ollut hyvä syy sanoa ei kaikille tapaamisehdotuksille. Olen saanut olla rauhassa kotonani, jossa viihdyn hyvin ihan ilman muita ihmisiä. Pian on taas alettava keksiä tekosyitä tapaamisille, joita ei halua. Nyt on säästynyt rahaakin, kun ei ole tarvinnut tarjota mitään pakkopullaa ihmisille, joiden kanssa ei halua seurustella.
Kommentit (6)
Joo voisi kyllä jatkua kesän yli että voisi missata tietyt sukulaisvelvollisuudet sen varjolla.
Ei kukaan pakota näkemään ketään tai kahvittelemaan jos ei halua.
Älä huoli. Virusmuunnokset joihin rokote ei tehoa aiheuttaa yhä uusia aaltoja ja lockdowneja. Kertaalleen sairastettu eri variantin tauti ei anna suojaa - katsokaa, mitä intiassa ja Brasiliassa tapahtuu.
Tämä tulee jatkumaan vielä pitkään. Ellei käännettä uuden seelannin ja australian tielle. On kyllä jännä nähdä kauanko menee että johtopäätökset osataan vetää?
Minäkin olen voinut muuten hyvin, mutta se ärsyttää kun kaikki aikaisemmin yksin minun käytössäni olleet lähimetsien salaisimmatkin sopukat ovat nyt täynnä kulkijaa. On ulkoilijoita yksin sekä kaksin pareittan, koiran kanssa tai ilman ja lisänä maastopyöräilijät. Toivottavasti nuo palaavat pikaisesti kuppiloihinsa ja kuntosaleilleen.
Taas alkaa väännöt siitä, että isovanhempien pitäisi viikkoittain tavata lapsenlapsia, riippumatta siitä, miten se sopii meidän perheen aikatauluihin. Korona-aika on ollut ihana rauha tästä. Tiedossa myös vääntöä siitä, että rokottamattomien lasten kanssa pitää edelleen noudattaa rajoituksia.
Et taida olla ongelmasi kanssa yksin päätellen siitä, miten kiihkeästi täällä vaaditaan rajoituksia, eristyksiä ja sulkuja. Mulle sopii hyvin, että eristyksestä tykkäävät saavat eristyä, kunhan annatte meidän muiden liikkua vapaasti.