Miksi ihmiset tekevät tänne liian ällöttäviä aloituksia? Kuten tuo, joka laittaa antiperspiranttia rintojen alle
Kommentit (13)
Ei niitä välttämättä kehtaa puhua kuin anonyyminä, eikä niitä ole pakko avata.
Mitä ällöä siinä on? o____O Oletko jotenkin vieraantunut todellisuudesta?
Onhan täällä keskustelu synnyttämisen aikana kakkaamisesta ja valkovuodon väreistäkin, yms.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä välttämättä kehtaa puhua kuin anonyyminä, eikä niitä ole pakko avata.
En avaakaan, mutta otsikolta ei voi välttyä ja jo se on liian ällöttävä.
Mä laitan dödöä pimssuunkin, jos se tuoksahtelee.
Sairasta touhua.Mietin kuin kehtaavat.
Jotkut ovat niin ällöttäviä oman kehonsa kanssa.
No onpa ällöä että tissit hikoilee. Eikö se ole ihan yleistä naisilla, joilla tissit osuu ihoon tai toisiinsa? Mäkin laitan antiperspiranttia naamaan, onko kauhean ällöä?
Siinä ei ole mitään ällöttävää tai naurettavaa, jos jollain on ongelmia liian isoista- tai riippurinnoista johtuen.
Mitä hemmettiä? Mä kärsin monta kesää hirveänhajuisesta tissihiestä ja nivushiestä. Sitten jossain vaiheessa luin täältä, että jotkut laittavat dödöä rintojen alle ja nivustaipeisiin. Silloin tietenkin tunsin itseni tyhmäksi, että miksen itse näin loogista ratkaisua ollut tajunnut, mutta elämä on ollut paljon helpompaa sen jälkeen, kun otin neuvoista vaarin ja sain ne hirveät löyhkät kuriin.
Miksi tällaisista asioista ei pitäisi saada keskustella? Eihän sun ole pakko osallistua keskusteluun, jos ällöttää.
No tuo tissimonsteri pätee sillä ainoalla mitä hänellä on. Ei liiemmin älyä eikä sivistystä ja kuvittelee että kaikki haluavat helvetilliset rasvapussit roikkumaan eteensä.
Olen tosi onnellinen pienistä kiinteistä rinnoistani enkä kaipaa hikisiä löllyköitä 😂
Spraytäkö laitatte? Onko tuoksutonta?
Vierailija kirjoitti:
No tuo tissimonsteri pätee sillä ainoalla mitä hänellä on. Ei liiemmin älyä eikä sivistystä ja kuvittelee että kaikki haluavat helvetilliset rasvapussit roikkumaan eteensä.
Olen tosi onnellinen pienistä kiinteistä rinnoistani enkä kaipaa hikisiä löllyköitä 😂
Hienoa taas että naiset arvostelee ja haukkuu toisten ruumiinosia tolla tavalla. Minäkin pidän pienistä tisseistäni, mutta en koe tarvetta haukkua muiden isompia. Miksi sinä koet?
Ällöä on. Hyh!