Mies ei hyväksy lastani
Vuosi tapailtu ja asuttiin hetki yhdessäkin. Mies tykkää lapsestani mutta ei halua ottaa vastuuta sen kasvattamisesta. Sillä ei lapsia. Sitä häiritsee et mulla lapsi toisen miehen kanssa ja pelkää myös et palaisin sen kans yhteen joskus mikä ei todellakaan tule tapahtumaan. Onko suhde ihan tuhoon tuomittu. Nyt ystäviä.
Kommentit (28)
Ehkä se on, jos itse haluat jakaa kumppanin kanssa yhteisen arjen.
Et kai tosissasi voi rakastua ihmiseen, joka ei pidä lapsestasi? Tottakai sinun lapsesi on tärkeä,pi kuin joku mies typerine asenteineen.
Mee v****uun sen käenpoikasi kanssa ja jätä mies rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Et kai tosissasi voi rakastua ihmiseen, joka ei pidä lapsestasi? Tottakai sinun lapsesi on tärkeä,pi kuin joku mies typerine asenteineen.
Pöljäke räyskäperse.
Sellaista se on. Kenenkään ulkopuolisen ei tarvitse kantaa vastuuta lapsesi kasvattamisesti. Se, että hän tykkäsi lapsestasi, oli jo enemmän kuin tarpeeksi. Ainoa, mitä voit toiselta vaatia, on ystävällinen kohtelu.
Uusperheellinen
Huonolta kuulostaa. Lapsi on lapsi vain hetken ja itse haluan sen ajan priorisoida lapsen ykköseksi. Ei minun luona voi asua henkilöä joka ei pidä lapsestani. Tai ei minulla voi olla kumppania joka ei ota koko settiä.
Miksi sen miehen pitäisi ottaa vastuuta sinun lapsesi kasvattamisesta?
Löyhkä perse pysy vain ihan itekseen settisi kanssa. Pitäis rehabilitoida tollaset.
Vierailija kirjoitti:
Huonolta kuulostaa. Lapsi on lapsi vain hetken ja itse haluan sen ajan priorisoida lapsen ykköseksi. Ei minun luona voi asua henkilöä joka ei pidä lapsestani. Tai ei minulla voi olla kumppania joka ei ota koko settiä.
No ole ilman sitten.
Vierailija kirjoitti:
Siinä kukaan tuskin menettää mitään jos ei saa vaivoikseen tuota sinun settiäsi.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on. Kenenkään ulkopuolisen ei tarvitse kantaa vastuuta lapsesi kasvattamisesti. Se, että hän tykkäsi lapsestasi, oli jo enemmän kuin tarpeeksi. Ainoa, mitä voit toiselta vaatia, on ystävällinen kohtelu.
Uusperheellinen
Enemmän kuin tarpeeksi?
Mitä katkeria ihmisiä täällä on ulisemassa siitä että toisen ei tarvitse edes pitää kumppanin lapsesta, painuisi sitten itse pois lapsen ja tämän vanhemman elämästä ja etsisi kumppanin kenellä ei ole lapsia. Lapsen ei todellakaan tarvi kärsiä tuntemattoman aikuisen välinpitämättömyydestä.
Onneksi minulla on ihana ja fiksu mies joka ymmärtää että lapseni on lapsi ja kohtelee häntä isällisesti ja välittää hänestä aidosti.
Hohhoijaa noita vastauksia. Taitaa olla taas älykkäät ihmiset koolla. Lapsi menee aina ensimmäisenä. Tykkää lapsesta mut perhe-elämä pelottaa sitä. Ollaan lähemmäs 40 eikä mitään teinejä. Mies on kunnollinen. Ei hänen tarvi ottaa vastuuta lapseni kasvatuksesta todellakaan mut yhteisessä perheessä se kasvatus kuuluu vähän niinku molemmille. Täällä taas kaikki tietävät koolla
"Mies tykkää lapsestani mutta ei halua ottaa vastuuta sen kasvattamisesta."
Ja mikä tässä on ongelma? Lapsella ilmeisesti on edelleen kaksi vanhempaa, jotka ovat vastuussa tekemänsä lapsen kasvattamisesta. Se että mies tykkää lapsesta pitäisi riittää. Vai olisitko halunnut ylimääräisen hoitajan ja elättäjän, ja oletit että ihan ulkopuolisen pitäisi tarjota näitä asioita toisten ihmisten lapselle? Ei kuule ihan niin mene tässä tosielämässä.
Se että miestä vaivaa että sulla on lapsk toisen kanssa on tietysti jonkinlainen ongelma mutta siitäkin voi päästä yli ajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Onko lapsi tyttö vai poika?
Kai sitä nykypäivänä voi olla muutakin kuin tyttö tai poika! Näin minulle ainakin on toitotettu sellaisten suohirviöltä näyttävien metallinaamojen toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusperheellinen
Enemmän kuin tarpeeksi?
Mitä katkeria ihmisiä täällä on ulisemassa siitä että toisen ei tarvitse edes pitää kumppanin lapsesta, painuisi sitten itse pois lapsen ja tämän vanhemman elämästä ja etsisi kumppanin kenellä ei ole lapsia. Lapsen ei todellakaan tarvi kärsiä tuntemattoman aikuisen välinpitämättömyydestä.
Onneksi minulla on ihana ja fiksu mies joka ymmärtää että lapseni on lapsi ja kohtelee häntä isällisesti ja välittää hänestä aidosti.
Hän on onneton aisuri, jota sinä leivinuuni käytät törkeästi hyväkseen. Toivottavasti hänellä ei ole omia lapsia.
Mulla on rahaa paljon enemmän kuin hänellä. Ei hän meitä elättäisi 🤣
Järkevintä on palata lapsen isän kanssa yhteen.