Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tuumailet, jos joku kulkee +14 asteessa talvitakki päällä (auki)?

Vierailija
18.04.2021 |

Mitä

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla minä. Aamulla töihin lähtiessä voi olla pakkasen puolella ja iltapäivällä +15 astetta. Ulkoilen päivän aikana, joten takki pitää valita sen mukaan, ettei palele. Nyt kyllä viime viikolla hikoilin kuin sika muutamana päivänä ja ärsyynnyin niin, että huomisaamuna lähden kevättakissa töihin vaikka sataisi lunta. Prkl. 😖

Vierailija
22/34 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on varmaan lonkoviidi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä se selitys. Jos on ollut liikkeellä aikaisin, on ollut kylmä. Huhtikuun yöt ovat petollisia, voivat olla todella kylmiä.

Vierailija
24/34 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vielä päällä musta toppatakki, polveen saakka. Välillä se on ollut vähän kuuma, kun sattuu johonkin tuulettomaan paikkaan ja auringonpaisteeseen. Mutta esim. eilen se oli juuri oikea varuste, kun käytiin rannalla kävelemässä. Onneksi en lähtenyt t-paidassa ja toppatakissa, niinkuin ensin meinasin, vaan laitoin väliin villatakin. Olisin jäätynyt siinä hyytävässä viimassa, jos olisin lähtenyt jossain ohuessa kesätakissa.

Vierailija
25/34 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on jäät järvessä, niin ei kesähepeniä vielä päälle.

Vierailija
26/34 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ole sellainen beige kevättrenssi?

Vierailija
27/34 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei ole sellainen beige kevättrenssi?

?

Vierailija
28/34 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menen töihin ennen aamulla varhain, silloin on vielä kylmä. No ok kun pääsen töistä on lämmin ja mitä sitten. Mene töihin!

Vierailija
29/34 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa keli voi vaihdella rajusti tuntien sisään. En pidä sitä ihmeellisenä. Ihmettelen miksi et voi itse miettiä näitä asioita...

Vierailija
30/34 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v... typerykset, missä vaiheessa sanoin nähneeni jonkun?? Ihan itsestäni kirjoitin 😑😑😑🤦🏻‍♀️

Vierailija
31/34 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, mäkin olen kulkenut vielä parkatakissa. Ostin sen talvella pitkän harkinnan ja säästämisen jälkeen. Se on vaan yksinkertaisesti niin kiva, etten ole raaskinut vielä jättää kaappiin 😅 Nyt kyllä varmaan pakko, kun kelit on niin lämpimät.

Vierailija
32/34 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olin yks niistä talvitakki päällä kulkijoista 🙈 kiireinen viikko ja joka päivä aamulla ennen seitsemää lähtenyt liikenteeseen niin ei ollut tänäänkään kevyempää takkia esillä, että olisin sen saanut siitä nopsaan napattua päälleni töihin lähtiessä. Toki oli lämmin iltapäivällä auringossa mut tolleen takki auki ei mitenkään tukala edes. T-paidat ja shortsit näytti kyllä siltä että kevätflunssaa tiedossa, tuuli on kuitenkin tosi viileä ja asutaan myös meren lähellä.

Vierailija
33/34 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnitä yleensä huomiota tällaisiin eli en ajattele yhtään mitään tästä. Korkeintaan katon jos jollain on jotain tosi mageeta vaatetta päällä..

Vierailija
34/34 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolestuneisuus toisten pukeutumisesta voi toki olla terapian paikka jos kovinkin paljon ressaa

🤔👍