Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tuumailet, jos joku kulkee +14 asteessa talvitakki päällä (auki)?

Vierailija
18.04.2021 |

Mitä

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä?

Vierailija
2/34 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuumaile mitään. Hänen asiansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallistahan se on, että joidenkin mielestä tuolla on vielä talvi. Täällä Helsingissäkin (+15) kuljetaan toppatakeissa, huiveissa, pipoissa ym. ja lapsia itketetään paksuissa haalareissa. Aamulla ja illalla on kylmempää, se on selvä, mutta muuten ei ole järjen hiventäkään.

Vierailija
4/34 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu tyyppi ☺️. Ei halua kevätflunssaa.

Vierailija
5/34 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimänä kevätpäivää näkee ihmisistä sekä shortseissa, että täydessä talvivarustuksessa. Ihan normaalia. Mitä pitäisi ajatella?

Vierailija
6/34 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu tyyppi ☺️. Ei halua kevätflunssaa.

Vierailija
7/34 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattelemitään, tuskin edes huomaan. Itse olen kulkenut usein iltapäivällä toppatakki auki, kun aamulla on ollut pakkasta ja siksi toppatakki ollut oikea valinta. En jaksa pitää töissä kahta takkia mukana.

Vierailija
8/34 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI KIINNOSTA!! Vaikka tulis vastaan +25 asteessa pilkkihaalari päällä, niin ei kutita mun persreikää.

Vierailija
9/34 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ilmeisesti lähtenyt aikasin aamulla liikkeelle, oli vain 2 astetta lämmintä.

Vierailija
10/34 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla menen töihin talvitakilla koska on kylmä, sitten ilta/päivällä tulen takaisin niin on kuuma. Käytä nyt aivojasi ajatteluun kun sulla sellainen on niin tajuat syyn

Vierailija
11/34 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen noita tyyppejä, jotka kuorii hitaasti talviturkkinsa. Täällä Pohjanmaalla oli perjantaina noin +10 astetta ja näin yhden tyypin shortseissa ja t-paidassa. Mulla talvitakki 😁

Vierailija
12/34 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin noin kuin t-paidassa ja shortseissa.

Vierailija
13/34 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PK-seudulla on paikoittain ollut tosi voimakas ja kylmä tuuli. Joten ainakin tuulenpitävää takkia on tarvinnut monissa paikoissa. Sitten on paikkoja, mihin ei tuule ja aurinkopaistaa - näissä paikoissa on pärjännyt esim. t-paidalla. Kokemusta on.

Vierailija
14/34 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noin teen itsekin kun aamulla töihin lähtiessä on lämpötila nollassa ja iltapäivällä lämmin. Ja vaikka olisi pakkasta niin saatan joskus kulkea hetkellisesti takki auki jos tulee kuuma.

Vierailija
15/34 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuumaile mitään. Kuljen itsekin näinä päivinä talvitakki auki. Mukava sitten illalla kylmässä kelissä kulkea takki kiinni.

Vierailija
16/34 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää, että jaksan omat vaatteeni ajatella. Toivon vaan, että muillakin on vaatteet päällä ulkona, ja sisälläkin, jos eivät ole kotonaan.

Vierailija
17/34 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tota tartte ihmetellä. Aamuvuoroon, alotan kello 06.00, mennessä tarttee vielä pipoa ja talvitakkia. Kotiinlähtiessä liian lämmintä.

Vierailija
18/34 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minutko näit? Viime viikolla viellä kuljeskelin katu,parkatakissa ja talvi nilkureissa pipo päässä Itä-Helsingin alueita. Hiki siinä tuli ja kotio päin matkalla, vetoketjun avasin. Nyt on parkatakki pesty.huomenna voin viedä talvisäilöön.Talvi nilkureihin sisälle laitettu sanomalehteä ja plankkattu, pysyy kuosissa ensi talveen.sama asia huomenna kellari komeroon säilöön.Havahduin maastossa kyllä leskenlehdet, perhosenkin näin,kuin valkovuokkojen nuput: Kevät! Kalalokkeja paljon urheilupuistossa. Kulunut vuosi vaan raskas,noudattaen ohjeistus.Mikä tarkoittanut yksin. Unohdin itseni: Hei on kevät tulossa vinhaa vauhtia,voi vähentää vaateitakin!Sanon vanhana ihmisenä.ei koiitaan ole karvoihin katsomista.Jokainen puketuu juurin niin kuin haluaa.Pukeutmiseenkin monella säätelee varalisuus.Syy ei ole päällä tämän päivän ajan jakson muoti asut ,värit ymm.( anteksi jos kirjotus virheet on viellä luki häiriö, itse en näe katsos ne) Mutta annetaan kaikkien kukien kukkia,pidetään vain huolta itsestämme,eikä työnetä nokaa muiden asioihin.

Vierailija
19/34 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan bongannut mut. Vilukissa kun olen, niin lämmintä päällä kunnes lämpötila pitkälle yli 20. Näin keväällä on vielä tosi kylmä tuuli ja varjoissa voi olla kylmä. Maakin hohkaa kylmää, koska routa ei ole kokonaan sulanut. Ennemmin hieman liian lämmin kuin kylmä.

Vierailija
20/34 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla on aina kylmä. Jotkin lääkkeet vaikuttaa niin.

Huono verenkierto.

Jospa oli veneilemässä tai meren rannalla.