Miten joku voi ostaa itselähtöisesti kinkku-ananaspizzaa? Mielestäni se ei ole ruokaa ollenkaan
Kommentit (23)
Makuasia. Itse tykkään jos pitsassa on :kinkku, ananas,aurajuusto ja herkkusieni. NAM.
Ei pizza ole mitään ruokaa.Ap taitaa ollq l 1 h 4 va
No ne ostaa keiden mielestä se on hyvää. Ei kaikki pidä samoista kuin sinäkään. En minäkään voi ymmärtää miten jotkut voi esim. nuudelia syödä. En voi sietää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ostaa?!
Eihän sellaista myynnissä olisi, jos sitä ei ostettaisi, toope.
maku asia, esim. miten joku voi ajaa audilla, ei ole autoa nähnytkään.
Esim yks jari ostaa, ja siis ostaa aina käteisellä. Eli ainakin voi ostaa käteisellä kinkku-ananaspizzan, jos on yks jari.
Vierailija kirjoitti:
Lihava? Mistä sinulle tuollainen tuli mieleen? Oletko itse lihava?
Vierailija kirjoitti:
No ne ostaa keiden mielestä se on hyvää. Ei kaikki pidä samoista kuin sinäkään. En minäkään voi ymmärtää miten jotkut voi esim. nuudelia syödä. En voi sietää sitä.
Lisään vielä että eikä mun tarvi ymmärtää sitä. Mulle yks hailee mitä kukin syö ja elämässään muutenkaan tekee
kyllä hyvin lopattiin kun pizzaa alettiin ruuaksi kutsumaan. kaikki yhtä karmeita
Kinkkuananas pitsa on hot, ihan parasta.
Vierailija kirjoitti:
Pizza on ruokalaji. Se että sanot ettei ole ei muuta sitä tosiasiaa että se on.
Kannattaa kirjoittaa Googleen pizza ja katsoa onko ruokaa vai ei. Pieni sivistyksen paikka niille jotka sanovat ettei ole ruokaa :)
Jokaisen oma asia mitä syö.!Joku tykää siitä, ei se ole keneltäkään muulta pois.Itse olen kasvisrukavaliolla.En puutu muiden ihmisten ravintoon.Eikä muut minun ravintooni!
Riippuu ravintolasta, suomalaisten puljuista ja varsinkaan kotipizzasta en kinkkua tilais. Täällä oulussa toi pizzerioiden kinkku on aivan parasta, semmoista vaaleamman punaista ja sitä on pizzassa paljon<3 Siihen päälle vielä paljon majoneesia niin muualla suomessa kuollataan kateelisina
Makunsa kullakin. Kinkku-ananaspizza on yksi suosituimpia Suomessa.
Mitä tarkoittaa "itselähtöisesti"? Onpas outo sanahirviö.
Mitä tekisit jos näyttäisin sinulle rintani ja vähän hyllyttelisin, läpsyttelisin. Kinkkuviipaleeni laskeutuisi nenällesi.
Aapeellä on pizzaa lautasella ja pissaa päässä.