Mistä skorpionimies kesäksi?
Kommentit (31)
Et voi olla tosissasi!Horoskooppi merkin mukaan etsit mies? Kuules lehtien horoskoopit,niiden luonne analyysit ymm.Et voi kohdistaa profiliin. Vasta kun tiedät syntymä päivän,vuoden,syntymä kellon ajan.laaditaan astroloogian mukaan horoskooppi.Tunnen oikein mahtavan miehen joka skorpion.Tunsin oikein pirulisen naisen skorpion.Heidän persoona ei horoskoopi analyysiä,vaan ihan lehtien huuhaa. Oikeasti kaikissa ihmisissä on kivoja,kurjia ymm.Mutta sitä ei voi horoskoopi merkin mukaan arvailla,tai oletta.
Skorpionit on kovin ehdottomia ja näköalattomia.
Hyviä rakastajia kyllä. Useille samaan aikaan.
Miksi ei voisi etsiä kumppania horoskooppin mukaan? Onko joku silmien väri tai pituus yhtään sen parempi kriteeri?
Mulla on ollut yksi skorpionimies elämässäni. Ehdottomasti paras sängyssä, muuten todella hankala.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne oo jo vanhoja käpyjä?
Mä luin että vanhoja kyrp..iä
Mun veli on skorpioni. Vaikea kuvitella että olisi hyvä sängyssä. :|
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne oo jo vanhoja käpyjä?
Mä luin että vanhoja kyrp..iä
Skorpionimiehet ovat parhaita. He antavat sinulle kaikkensa. Koeta löytää sellainen, joka on lisäksi Tiikeri kiinalaisessa horroskoopissa.
He ovat ehdottomia, palvovat sinua, eivätkä koskaan petä.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Skorpionimiehet ovat parhaita. He antavat sinulle kaikkensa. Koeta löytää sellainen, joka on lisäksi Tiikeri kiinalaisessa horroskoopissa.
He ovat ehdottomia, palvovat sinua, eivätkä koskaan petä.
Minä olen skorpioni ja tiikeri, enkä koskaan pystyisi ajatella pettäväni naista. Mutta en tiedä johtuuko se horoskoopista vai enempi siitä, että olen itse joutunut pahasti petetyksi ihmisen toimesta jota rakastin aivan valtavasti, enkä haluaisi kenenkään joutuvan kokea samaa, jos se on minusta kiinni.
No. Ole sitten varuillasi. Skorpionimieheen ei ole luottaminen.
Että riippuu millainen sinä olet ihmisenä. Jos olet kusipäinen ja kylmä, kestät hyvin henkistä nussintapeliä loputtomiin ja yhdessä ajatte toisianne hulluuteen sadismin aalloilla. Ongelma on vaan siinä että skorpionimies hakee kaltaisensa sijaan lämmintä yhdistelmää äidistä ja hoorasta - mieluiten kuuroa naista joka ei lotkauttaisi korvaansa miehen hyväksymättömälle käytökselle.
Jos olet kuuro ja sinulla on korkea libido, suhde saattaa wörkkiä.
No eihän tuo nyt niin paha ole. Mielummin iso muna kuin pieni muna+iso ego.