Mainitse kesätapahtuma, jota ei ole peruttu koronan takia ja mikä järjestetään varmasti?
Kommentit (17)
Takuuvarmasti järjestetään kissani 10-vuotis juhlat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lessujen suviseurat
Peruttu.
Ei ole. Peruttu perusmuotoisina.
Kalsarikännini joka kesäviikonloppu, esiintyjänä vain minä ja myöskin sama henkilö ainoana yleisönä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lessujen suviseurat
Peruttu.
Jos tuolle linjalle mennään, sitten ei Mantan lakituskaan vappuna ole peruttu. Pannaan vaan pyörimään se viimevuotinen hirveä ja myötähäpeää aiheuttanut ”virtuaalinen” lakitus uusintana.
Kesän festareita ei kaikkia ole peruttu vielä, mutta luultavasti perutaan. Eli ainoat varmat on nuo Suviseurat. Ehkä Porvoo soi, Rock in the city, Laukaan satama festival, Suomi pop ja Iskelmä festival järjestetään.
https://www.perille.fi/blog/index.php/2021/04/13/festarit-2021-nama-fes…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lessujen suviseurat
Peruttu.
Jos tuolle linjalle mennään, sitten ei Mantan lakituskaan vappuna ole peruttu. Pannaan vaan pyörimään se viimevuotinen hirveä ja myötähäpeää aiheuttanut ”virtuaalinen” lakitus uusintana.
No miksei mentäisi? Ei ole peruttu.
Pesuhuonebileet vaasassa jatkuu läpi kesän.
Vierailija kirjoitti:
Pori Jazz
En usko järjestettävän. Liian iso tapahtuma
Meidän terassille paistaa aurinko ja mies soittaa kitaraa ja minä laulan.
En sano, ku hesalaiset tulee kumminki taas levittää koronaa paikkakunnalleni, ku ajattelevat vaa itteensä.
Vierailija kirjoitti:
Meidän terassille paistaa aurinko ja mies soittaa kitaraa ja minä laulan.
Tuohon comboon kuuluu myös kylmä olut, sangria, tapakset, riippumatto ja grilli.
Vierailija kirjoitti:
Lessujen suviseurat
Järjestetään netti-ja radioseuroina.
🙏❤️
Voitonpäivä 9.5.
Vai onko pikemmin kevättapahtuma. Järjestetään takuuvarmasti, koska tekjämies puikoissa.
Suomalaisetkin voi mennä katsomaan pientä versiota Pietariin.
Peruttu.