Onko mahdollisuutta saada rakkautta mistään?
Olen yksinäinen, työssäkäyvä ja vakavarainen sekä muuten ihan normaali ja hoikka nainen ja olen elellyt monta vuotta selibaatissa. Olen tässä miettinyt, mitä kautta voisin tutustua ihmisiin, kun arjessa se ei vain onnistu, eikä kukaan koskaan kiinnostu tai välitä minusta.
Olisi aivan upeaa saada rakastaa jotain, joka arvostaisi siitä, miten välitän ja pidän hänestä. Nyt olen vain sortunut yksipuolisiin ihailu- ja fanitusjuttuihin, joissa se toinen sietää minua ja minä vien aina kukkia ja lahjoja ja katselen ihastustani koiranpennun ilmeellä minuutin ajan small talkin ja tervehdysten kera, mutta vastapuolelle olen vain välttämätön paha, jota hän sietää jotenkuten, mutta josta mieluummin olisi erossa.
Millaiseksi minun tulisi muuttua, jotta joku välittäisi ja mitä kautta voisin löytää jonkun? Haluaisin sekä saada rakastaa että olla sellainen, josta joku välittäisi. Se ihminen saisi olla nainen tai mies ikähaarukalla 30-65 vuotta. Omat sukulaiseni eivät välitä minusta, eikä minulla ole varsinaisia ystäviäkään.
T. Nainen Helsingistä
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ap taidat olla itse jo lähempänä mainitsemaasi ikähaarukan ylärajaa.
Ikävä fakta on, ettei tuonikäisestä naisesta kiinnostu enää kukaan.
Jos hilloa riittää, voit ruveta sugarmamaksi. Silloinkin on tyydyttävä maksettuun "rakkauteen".Terv. Rakkaudeton ikänainen.
P.s. Jumala rakastaa, jos Hänen suosioonsa pääsee. Sekään ei ole itsestäänselvyys. Moni uskova elää erämaassa, rakkaudettomassa autiomaassa, jolle ei loppua näy.
Jumala rakastaa joko kaikkia tai ei ketään. Miten kukaan voisi päästä taivaallisen olennon suosioon sen enemmän kuin toinen?
Trollipoika taas? Voisiko jo päätellä, ettei keskustelu johda yhtään mihinkään vaikka esiintyy naisena?
Vierailija kirjoitti:
Trollipoika taas? Voisiko jo päätellä, ettei keskustelu johda yhtään mihinkään vaikka esiintyy naisena?
En ole trolli, enkä poikakaan.
T. Ap
Rakkautta ei voi ostaa mistään palvelusta. Seksiä voi. Eri asioita.
On vaikea sanoa, millaiseksi sinun tulisi muuttua, kun ei tekstistä näy ne asiat, jotka saavat toiset epäröimään. Koiranpentumaisuus ja lahjojen antaminen liian varhaisessa vaiheessa voi näyttäytyä toiselle epätoivona ja ripustautumisena, eli sellaisena, että rakastaa enemmän ajatusta suhteessa olemisesta kuin ihmistä itsessään.
Kiinnostu asioista, löydä jokin muukin intohimo kuin suhteessa olemisen ajatus. Tämä tekee sinusta jo kiinnostavamman. Lisäksi kiinnostu toisista ihmisistä aidosti, ei ainoastaan potentiaalisina kumppaneina. Anna tunteiden näkyä, ajattele ja innostu. Ehkä löydät kumppanin helpommin ja jos et, ainakaan et mieti ja tunne enää niin paljon yksinäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten rakkaus on aina ehdollista. Jaksaisitko oikeasti miehen passausta 24/7? Kannattaa olla realisti parisuhteiden kanssa, eivät ne naiselle mitään herkkua ole. Joudut harrastamaan seksiä jonkun läskin haisevan miehen kanssa, kuuntelet mielenterveysongelmaisen kiukuttelua tai jatkuvaa alkoholin kittausta. Lisäksi vielä elätät miehen, kun hän ei halua mennä töihin.
No en kyllä jaksaisi, jos rehellisesti sanotaan. Haluaisin varmaankin itsekin saada jotakin pidemmässä suhteessa tai esim. kokata tai tehdä jotain kivaa välillä yhdessä.
Olen jo 35+, joten en voisi saada ketään komeaa tai aidosti kiinnostavaa miestäkään, sillä kaikki miehet haluavat nuoremman naisen joka tapauksessa, ja naiset keskimäärin ovat niin überkranttuja, vaativia ja oikukkaita, että en tiedä, miten heitä edes osaisin miellyttää, vaikka haluaisin.
Pitää olla todellinen fakiiri, että saa pidettyä naisen tyytyväisenä. Minä en ainakaan osaa. Olen yrittänyt kyllä (miellyttää naista), mutta en vain osaa, sillä olen itse niin poikamainen ja sosiaalisilta tiadoiltani kömpelö, etten tajua mitään vihjailuja tms. ylemmän tason kommunikointia. Ehkä maksusta ja rehdisti rahalla joku nainen sietäisi minua ja tajuaisi, että kaltaiseni sosiaalisesti vammaiset ym. Aspergerit tarvitsemme mekin rakkautta.
T. Ap
"olen itse niin poikamainen ja sosiaalisilta tiadoiltani kömpelö" siinähän se syy tulikin. Eli miehet jotka ovat heteroja haluavat naisellisen naisen jos eivät itse ole jotain tosi naisellisia jostain syystä, kaksi poikamaista ei yleensä sovi yhteen, paitsi ehkä lesbot ja homot, mutta heterosuhteissa yleensä on hyväksi ettei ole liian samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota koira.
Ihmisseura oli hakusessa. :)
Kysyttiin mahdollisuutta saada rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten rakkaus on aina ehdollista. Jaksaisitko oikeasti miehen passausta 24/7? Kannattaa olla realisti parisuhteiden kanssa, eivät ne naiselle mitään herkkua ole. Joudut harrastamaan seksiä jonkun läskin haisevan miehen kanssa, kuuntelet mielenterveysongelmaisen kiukuttelua tai jatkuvaa alkoholin kittausta. Lisäksi vielä elätät miehen, kun hän ei halua mennä töihin.
No en kyllä jaksaisi, jos rehellisesti sanotaan. Haluaisin varmaankin itsekin saada jotakin pidemmässä suhteessa tai esim. kokata tai tehdä jotain kivaa välillä yhdessä.
Olen jo 35+, joten en voisi saada ketään komeaa tai aidosti kiinnostavaa miestäkään, sillä kaikki miehet haluavat nuoremman naisen joka tapauksessa, ja naiset keskimäärin ovat niin überkranttuja, vaativia ja oikukkaita, että en tiedä, miten heitä edes osaisin miellyttää, vaikka haluaisin.
Pitää olla todellinen fakiiri, että saa pidettyä naisen tyytyväisenä. Minä en ainakaan osaa. Olen yrittänyt kyllä (miellyttää naista), mutta en vain osaa, sillä olen itse niin poikamainen ja sosiaalisilta tiadoiltani kömpelö, etten tajua mitään vihjailuja tms. ylemmän tason kommunikointia. Ehkä maksusta ja rehdisti rahalla joku nainen sietäisi minua ja tajuaisi, että kaltaiseni sosiaalisesti vammaiset ym. Aspergerit tarvitsemme mekin rakkautta.
T. Ap
"olen itse niin poikamainen ja sosiaalisilta tiadoiltani kömpelö" siinähän se syy tulikin. Eli miehet jotka ovat heteroja haluavat naisellisen naisen jos eivät itse ole jotain tosi naisellisia jostain syystä, kaksi poikamaista ei yleensä sovi yhteen, paitsi ehkä lesbot ja homot, mutta heterosuhteissa yleensä on hyväksi ettei ole liian samanlainen.
Kaipa nyt edes jollekin voisin kelvata? Se poikamaisuus tulee ilmi lähinnä siinä, että olen kiinnostunut tekniikasta ja historiasta sekä perinteisesti "miehisistä" jutuista. Tykkään korjailla ja nikkaroidakin tarvittaessa, jopa keskivertomiestä enemmän. Lisäksi olen todella huono lukemaan mitään vihjauksia rivien väleistä, vaan olen todella suoraviivainen ja vähän töksähtelevä suoruudessani. Silti en ole mitenkään tyhmä, vaan äo-testeissä olen saanut erinomaiset pisteet.
Näytän tietääkseni ihan naiselliselta, tosin pukeudun aika neutraalisti ja ei-paljastavasti. En osaa käyttäytyä kanamaisesti, juoruilu, horoskoopit ja hömppäohjelmat eivät myöskään kiinnosta pätkääkään. En seuraa edes draamasarjoja tai katso mitään draamaleffoja tai romanttisia komedioita, kun ei kiinnosta ihmisten välisen dynamiikan tai ihmissuhteiden seurailu pätkääkään.
T. Ap
Ehkä Sanna Marin voisi pettää miestään sinunkin kanssasi?