Mitkä ovat vaatekaappisi päävärit? Eli sano noin kaksi väriä, jotka hallitsevat vaatekaappiasi
Kommentit (45)
Ovi on koivumelamiinia ja mutten valkoinen.
Taupe, poltetun oranssin eri sävyt; toisaalta musta, harmaan eri sävyt, valkoisen eri sävyt ja sitten omana ryhmänä petrooli (teal) ja magenta sekä tietyt kylmät viininpunaiset/munakoiso. Nyt keväällä pastelleista lehmuksenvihreä ja hento lila sekä tietysti kesällä kirkkaina turkoosi ja fuksia yhdessä.
Aikaisemmin olin kylmien värien vankkumaton käyttäjä mutta parin viime vuoden aikana lämpimät sävyt ovat hiipineet rinnalle, yhdistelen myös värejä aika ennakkoluulottomasti, myös kuvioita saman väripaletin sisällä. Myös tyyli vaihtuu päivästä/tilanteesta riippuen minimalistisesta boheemiin. Tässä nyt tuli enemmän kuin kuin kaksi, koska entisen musta/harmaa/valkoinen-akselin rinnalle on tullut paljon muita.
Kuinka joku voi alapeukuttaa tuntemattoman ihmisen vaatekaapin värejä?
Kysyn asiaa ihan uteliaisuuttani. En usko, että alapeukuttajat pääsevät inventoimaan tuntemattomien ihmisten vaatekaappeja.
Musta/harmaa/valkoinen, helppoa yhdistellä keskenään ja "aina muodissa", jos joskus harvoin innostun jostain kauden väristä, ostan ko. värissä olevan huivin.
Vierailija kirjoitti:
Todella sairasta, että noin moni pistää mustaa kaappiin.
BLACK LIVES MATTER!!!
Mä käytän vain mustia ihmisen nahasta tehtyjä vaatteita. Ne on kyllä jälkikäteen värjätty, joten ei huolta. Nahat on kerätty tasapuolisesti kaikilta roduilta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka alapeukuttaa kaikkea? :D Muotipoliisi? Joku joka tietää paremmin mitä värejä mulla on kaapissa?
Joku mustahullu.
Mariininsininen ja musta. Lisäksi on lähes yhtä paljon luumua, oliivinvihreää ja kirkkaanpunaista.
Vihreän eri sävyt ja punainen yläosissa. Tummansininen/musta alaosissa.
Myönnän, musta ja harmaa (laaja kirjo niiden sävyjä kylläkin), jos kolme saa sanoa niin kuin kaikki näyttää sanoneen, niin sinistä vähän seassa. Huomasin juuri ankeuden väreissä, kun otin paidat vaatekaapista pois ja laitoin vaaterekkeihin. Pitäisi ehkä panostaa siniseen lisää.
Talvi ja syksy: ruskea, beige, oliivi
Kesä ja kevät: vaaleanvihreä, liila
Musta ja sininen. Pyykkipäivinä lauleskelen "I'm blue dabidi..."
Tummansininen, valkoinen ja puuteriroosa.
Musta ja valkoinen. Hallitsevat myös ajatuksiani.
Valkoinen ja pinkki