Kenen vierestä heräsit tänään?
Kommentit (19)
Aviomiehen vierestä, yhdessä ollaan oltu yli 30 vuotta ja jokainen aamu alkaa pusulla ja halilla.
Mies pussaili aamulla lähtiessään töihin, mut jatkoin unia vielä tänne saakka joten varsinaisesti heräsin kahden kissan vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Sian vierestä heräsin.
Ai sen laulajan?? Nyt olen kyllä kateellinen😳
Vierailija kirjoitti:
Sian vierestä heräsin.
Miksi menit sikalaan yöksi?
Tänäaamuna heräsin vajasta sahapukin vierestä. Eilen heräsin kellarissa höyläpenkin vierestä.
-Arska
Vierailija kirjoitti:
Aviomiehen vierestä, yhdessä ollaan oltu yli 30 vuotta ja jokainen aamu alkaa pusulla ja halilla.
En oikein usko, että 30 vuotta yhtä suloisia aamuja...
Kissan vierestä. Sitten aamukahville ja kissan herkkumurohetki, joka on hyvin tärkeä. Kiitokseksi puskemista jalkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein usko, että 30 vuotta yhtä suloisia aamuja...
Nykyisin kyllä, kun en enää tee vuorotöitä ja lapset muuttaneet kotoa pois. Joka päivä on kyllä halattu ja pusuteltu yli 30 vuotta, jos vain samassa paikassa on oltu.
En kenenkään vierestä. Mies nukkuu toisessa huoneessa koska nukutaan parhaiten erillään.
Vierailija kirjoitti:
Kissan. Sen henki haisi kalalle
Ihana🤗 tai ei siis kissan hengityksen haju, mutta olisi niiiiin kiva herätä jonkun tuollaisen kisulin vierestä, sen pyytteettömään rakkauteen voi luottaa. Valittettavasti olen allerginen😩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissan. Sen henki haisi kalalle
Ihana🤗 tai ei siis kissan hengityksen haju, mutta olisi niiiiin kiva herätä jonkun tuollaisen kisulin vierestä, sen pyytteettömään rakkauteen voi luottaa. Valittettavasti olen allerginen😩
Voi luottaa kyllä. Tosin se pyyteetön rakkaus vähenee aina kun aamiainen on saatu lautaselle ja syöty. Mutta se kasvaa sitten taas entiseen mittaansa ilta-ateriaan mennessä.
Kissat on parhaita.
Kissan vierestä herääjät: nukuitteko siinä korissa?
Vierailija kirjoitti:
Kissan vierestä herääjät: nukuitteko siinä korissa?
Pyh! Korit on koirille.
Heräsin yksin yhdentoista aikaa ja olen tyytyväinen että nukuin pitkää. Sitten join kaksi isoa kupillista kahvia.