Sinun pitää pukea päällesi hame. Millaisen hameen valitset ja millaisen yläosan?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Mekoksi valitsen oversized-jättimekon, smock-mallisen puolipitkillä hihoilla ja isoilla rimpsuilla ja pussybox-kauluksella. Siihen kaveriksi leggingsit ja tennarit tai isot maiharit.
Tai sitten skater-mekon mustana, midimittaisena ja mustat leggingsit ja kengät.
Neulehameeksi käy maximittainen, ylisuuri ja pörheä "turvavaate".
Jos pitää olla erillinen hame ja yläosa, niin alaosa ruskea tai harmaa pliseerattu, ehkä ruudullinen, ehkä skottikilttityylinen midimittainen ja siihen jokin musta/vihreä/tummanpunainen tai ruskea/harmaa eleetön ja yksinkertainen, hieman löysä pitkähihainen tai valkoinen/musta paitapusero. Päälle lisäksi neule tai bleiseri.
Pussybox?
Materiaali unohtui, eli tarpeeksi jäykkää ja vahvaa kangasta, ei valuvaa että kangas ei takerru joka koloon ja haaraan inhottavasti. Alle myös alusmekko ja nännisuojat. Inhoan sitä miten kankaan läpi näkyy napaa, rintaa ja pursuavia rintaliivejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mekoksi valitsen oversized-jättimekon, smock-mallisen puolipitkillä hihoilla ja isoilla rimpsuilla ja pussybox-kauluksella. Siihen kaveriksi leggingsit ja tennarit tai isot maiharit.
Tai sitten skater-mekon mustana, midimittaisena ja mustat leggingsit ja kengät.
Neulehameeksi käy maximittainen, ylisuuri ja pörheä "turvavaate".
Jos pitää olla erillinen hame ja yläosa, niin alaosa ruskea tai harmaa pliseerattu, ehkä ruudullinen, ehkä skottikilttityylinen midimittainen ja siihen jokin musta/vihreä/tummanpunainen tai ruskea/harmaa eleetön ja yksinkertainen, hieman löysä pitkähihainen tai valkoinen/musta paitapusero. Päälle lisäksi neule tai bleiseri.
Pussybox?
Haah, hahaha :D PUSSYBOW piti kirjoittaa. Se on sellainen mikä margaret thacherin kaulassa aina oli.
Vakiohameeni eli Leviksen hieman A-linjainen farkkuhame ja joku vartalonmyötäinen toppi/t-paita.
Musta kellohame aika lyhyt ja pitkähihainen paita kuten tässä kuvassa https://images.app.goo.gl/TYNu89TyaHs3tThp8
Vierailija kirjoitti:
Vakiohameeni eli Leviksen hieman A-linjainen farkkuhame ja joku vartalonmyötäinen toppi/t-paita.
Miten pitkä?
hameet kesällä ehdoton.kaikki mahdollisia .
Heittäisi hameet roskiin ja ostaisin kesäisen kukkamekon pirteillä väreillä.
M34
Hametta en pukisi vaan kitikokkosmaisen mekon.
Korkeavyötäröinen kellohelmahame n. polviin/puoleen sääreen ja napapaita kaveriksi. Tai sitten minihame, sukkikset ja joku ihana iso neule. Rakastan hameita! <3
A linjainen hame, yläosana tiukka trikoopaita. Sopii minulle parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän töissä nilkkoihin asti ulottuvaa hametta ja pitkähihaisia tai 3/4-hihaisia paitoja, mutta en vapaa-ajalla koskaan käytä hametta vaan lötköverskoja. Joitakin erityisjuhlia varten minulla on pitkä iltahame.
Onpa mukava työasu. Onko se työnantajan sanelema? Oletko asiakkaiden kanssa tekemisissä?
Ei ole työnantajan sanelema. "Asiakkaita" on päivässä noin 350. Hame on väljä asu, sillä on mukava kävellä, istua ja kuljeskella ympäriinsä. Sisällä on niin viileä, että t-paidalla en tarkene. Talvisin on vielä villatakki päällä.
Shortsihame, yläosa joku hihaton toppi tai paitapusero (onko hihattomalla paitapuserolla joku nimi?)
Itse varmaan valkkaisin melko ihonmyötäisen topin, koska olen bodaamalla levinnyt melkoisesti hartioista. hame saisi sitten olla niin pitkä, ettei nyt kassit kovasti vilahtelisi
Polven yläpuolelle , farkku ,laskos tai vekkihame yms . Sukkahousut lämpötilan mukaan ja paita samoin. Tänään oli musta-harmaa- raidallinen laskoshame ja 20 den mustat saumasukkahousut.
Skater hameen ja pitkähihaisen paidan tai jos kuuma, niin joku ihonmyötäinen toppi, ei haittaa vaikka napa vilkkuisi. Sukkahousut, jos säärikarvat tai lämpötila vaatii.
korvalaput ja villainen minihame!
Musta liehuva maksihame ja keltainen tai oranssi hihaton toppi.