Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (13041)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nykyiset Osuuspankin mainokset idiootti sisaruksineen
Mulla on aina mainosten ajan telkkari mutella, niin en oo kuullut ainoatakaan keskustelua, joita ne siinä sohvalla käy. Se yksi mainos herättää huomion, kun siinä on ylisöpö kultaisen noutajan pentu. Ihastelen aina vain sitä, niin ei ärsytä.
Maikkarille on palannut motherf*cking Samuel L. Jackson tuulimyllyineen. Mä jo toivoin, et ne ois hyllyttäneet sen mainoksen ruman kiroilun vuoksi, mut valitettavasti ei.
Trivago-mainosta en (enää) inhoa, kun ilmeisesti runsaiden valitusten vuoksi jättihammasmies vaihdettiin hetkeksi tekoälytyyppiin. Nyt luojan kiitos hammasmies on takas. Kyllä se aina tekoälyn voittaa 100-0.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua tää mainos ei ärsytä yhtään, mut huvittavaa, kun se ottaa pannulaput kädessä vuoan uunista ja lähtee kantamaan sitä sairaalalle. Mut sairaalahuoneen ovella kantaakin sitä paljain käsin. Vois tarvita itekin hoitoa palovammoihin... Ja missä ja miten ne aikoo syödä sen makaronilootan? Ei oo pöytätilaa, ei lautasia, eikä aterimia.
Jospa se vuoka on jo ehtinyt jäähtyä, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua tää mainos ei ärsytä yhtään, mut huvittavaa, kun se ottaa pannulaput kädessä vuoan uunista ja lähtee kantamaan sitä sairaalalle. Mut sairaalahuoneen ovella kantaakin sitä paljain käsin. Vois tarvita itekin hoitoa palovammoihin... Ja missä ja miten ne aikoo syödä sen makaronilootan? Ei oo pöytätilaa, ei lautasia, eikä aterimia.
Joo, sitten ne syö sitä jäähtynyttä ruokaa lattialla ilman aterimia suoraan vuokasta kuin koiralauma. suun ympärykset törsteessä.
Selittäkääpä minulle Saarioisten jouluruokamainos: miksi lapsi kiipeää portaat yläkertaan viemään jouluruuan tontulle? Vintilläkö se tonttu asustelee vai kiipeilee pitkin seiniä muuten vain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sairaalassa se koko vuokallinen lämmitetään missä?
Ja lopuksi kävelevät koko sakki kohti Ronald McDonald taloa. Miksi eivät heti hakeneet tyttöä sinne, vai toipuiko hän isän ihme mössöllä välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
BELIAAANIII PISTEE FIII -miehen raakkuvalla soraäänellä. Palannut taas sabotoimaan youtubevideoita.
Tämä on vtun ärsyttävä mainos. Luulin olevani ainoa jota ärsyttää tämä mainos.
Trivago-mainosta en (enää) inhoa, kun ilmeisesti runsaiden valitusten vuoksi jättihammasmies vaihdettiin hetkeksi tekoälytyyppiin. Nyt luojan kiitos hammasmies on takas. Kyllä se aina tekoälyn voittaa 100-0.
Tätä ihmettelin! katsoin ensin että mitä mä näen, onko ne tosiaan vaihtaneet sen? Olihan ne. Ja sitten se hammasmies tulikin melkein heti takaisin.
Mulla menee hermo neloskanavan jatkuviin omien radiokanaviensa tuputuksiin!! Mutelle pyrin aina laittamaan mainosten ajaksi. Ei kiitos enää yhtään kertaa enää sitä "feels so good, feels so good, move your sexy body"-renkutusta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saarioisilla taas lempi raukeaa...
Itse kuulen "Kymppi ruokiaaaa". Iltako siinä laulaa?
No nyt kuulin kymppi raukeaa....
Nyt on järkyttävän paska Puuilon joulumainos radiossa!!!!! "Tuukkoo hakeee tukkoo hakeee".....
Vierailija kirjoitti:
Selittäkääpä minulle Saarioisten jouluruokamainos: miksi lapsi kiipeää portaat yläkertaan viemään jouluruuan tontulle? Vintilläkö se tonttu asustelee vai kiipeilee pitkin seiniä muuten vain?
Rottia siellä ullakolla on tai ehkä jopa näätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja niillä rotilla/näädillä on punaiset lapaset. Asia selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja niillä rotilla/näädillä on punaiset lapaset. Asia selvä.
Tietenkin, ne on joulumielellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotipizzan mainos on erinomainen. Se jossa erilaisia tyyppejä kuolaa raollaan olevan pizzaboxin sisältöä.
Sehän on aivan hirveä. Kurkkivat hölmän näköisinä laatikkoon ja JEEEJEEEJEEE! soi.
Miksi niissä pitsoissa on raakoja raaka-aineita. Hyi. Ei kyllä tule vesi kielelle raaoista paprikoista.
Joo, yksi syy miksi kotipizzan pizzat ei maistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahalaitos / Rahahuolet. Mikä ihmeen rooli sillä tekoälyllä luodulla outoa ääntä pitävällä virtahevolla on ? Kyllä on taas niin tekohauska että oikein hävettää kysyä lainaa tuolta
Virtahepo olohuoneessa on sellainen vertauskuva.
Miksi suomalaiset suomentavat kaikki asiat aina väärin ja kummallisesti. Oikea ilmaisu on; "the elephant in the room".
en kyllä voitelis leipääni jollai epämääräisellä elephant margariinilla
On kyllä yksi parhaista levitteistä.
Vierailija kirjoitti:
Grandiosan pizzaa pummaava naapuri.
Vetäisin pataan ja tunkisin sen tyhjän pahviboksin sen persiiseen.
"tuossa sinulle kartta lähikauppaan josta voit sitten ostaa kylliksesi grandiosaa"
Kaj kuin sveduversio alivaltiosihteeristä pukuineen paitsi että alivaltiosihteeri on tehnyt kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai viekse kylmää makaronilaatikko perheelle. Sitäpaitti, sen verran tullut uunikuumia vuokia kanneltua, että eivät ihan pihan yli kulkiessa ennätä jäähtyä.
Kaikki mainokset, joissa selostetaan kuin jotain jääkiekkomatsia ja huudetaan ku reikäpää.