Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12371)
Se Define-mainos, jossa ässävikainen kampaaja klähmii asiakkaan hiuksia ja kiekuu jotain epäselvää omituisella intonaatiolla ja hätäisen kuuloisesti. Olen yrittänyt kuunnella mitä siinä sanotaan, mutta ei pysty, ei kykene, niin hirveä mainos. Eikö mainoksessa puhutulla kielellä ole enää mitään väliä? Jotenkin tuntuisi, että jo saavutettavuuden näkökulmasta mainoksissa pitäisi puhua jotenkin ymmärrettävästi.
Oikotie mainos. Anna Puu meni nyt roskakoriin ja kybällä. Ennen jopa diggasin sen musiikista mutta että otti ja meni tohon mainokseen niin meni täys kunnioitus artistia kohtaan. Oikotien mainokset pitäs olla vähän enemmän "näkymättömimpiä" ja ammattimaisempia, toi huumori ei uppoa yhtään!!
Rauhoitu se on Pirkkaa 🤬
Kaikki kyseiset K-kaupan mainokset
Kuka näitä keksii, voiko tyhmämpää mainosta olla.....
Mäkkärin naislaulajan loppuhoilotus on karsea.
Pizzamainokset. Paitsi se,jossa ihana hurtta hyppää vikaksi katsomaan pizzaa. Ikean ihanaaollakotona-hoilotukset. Vagisan-yökötykset.
KAIKKI OsloSkinLab-mainokset
Kaikki S-ryhmän mainokset on niin typeriä ja varsinkin kaikki, joissa on Taneli Mäkelä ja sen ällö lärvi imelästi kyselemässä tyhjänpäiväisyyksiä! Kuka tollo noita on laatinut, ärsytys on sappea kiehuttavaa! Pistän aina äänet pois kun näen vilauksenkaan Mäkelän lehmänv-naamasta!!
Vierailija kirjoitti:
Se Define-mainos, jossa ässävikainen kampaaja klähmii asiakkaan hiuksia ja kiekuu jotain epäselvää omituisella intonaatiolla ja hätäisen kuuloisesti. Olen yrittänyt kuunnella mitä siinä sanotaan, mutta ei pysty, ei kykene, niin hirveä mainos. Eikö mainoksessa puhutulla kielellä ole enää mitään väliä? Jotenkin tuntuisi, että jo saavutettavuuden näkökulmasta mainoksissa pitäisi puhua jotenkin ymmärrettävästi.
Vähän pelottaa, että nykyisen mielensäpahoittamisen ja ns. tasa-arvoisuuden takia mainoksiin ja muihinkin puhetöihin otetaan näitä puhevikaisia, että "kaikilla on tasapuolinen mahdollisuus". Minusta vain äänityössä oleville yksi tärkeimpiä prioriteettejä pitäisi olla A. Puheääni ja sen selkeys B. Puheviattomuus. Näitä r-, l- ja s-vikaisia vain ei pitäisi laittaa mihinkään äänitöihin.
Maaimuus, maaimuus... Mitä lie kysymys, mutta ei minulle maaimuus aukene.
kaikki englanninkieliset mainokset, aiheesta riippumatta
Sivustolla pyörivät Vain Elämää -ohjelman mainokset ja Vestan naama kyllästyttää! Voisi vaikka artistien järjestystä vaihtaa välillä.
Tämäkin kaikkien tietämä simppeli tosiasia sai alapeukun- kas tällaista on naisten "keskustelu"