Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12319)
Vierailija kirjoitti:
On alkanut ärsyttää Fairyn konetiskiaineen mainos; onko näyttelijät pakotettu hymyilemään suu kiinni?
Luonnottoman näköistä,
Luonnossa hampaiden paljastamisella ei kyllä ole sama merkitys kuin hymyllä, ennemminkin päinvastainen.
Huomasin äsken Terveystalon lyhennetyssä ahdistuneisuus-mainoksessa huolestuttavan yksityiskohdan.
Käsikirjoitus menee jotenkin näin:
"Tulosyy ahdistuneisuus. Hoidon tavoitteeksi asetettu ahdistuksen hallinta ja välttämiskäyttäytymisen väheneminen. Asiakas kokee elämänsä suunnan selkeytyneen. Kuten hän asian ilmaisi "ohi on"."
Tiedän, että tuo viimeinen lause tarkoittaa, että ahdistuneisuus ja oireilu on loppunut. Mutta jos sen lauseen sitoo edelliseen, niin tuon voi ymmärtää myös niin, että elämän suunta on "ohi on". Ja näin ollen voisi sanoa Terveystalon hoidon epäonnistuneen täysin, jos asiakas on edennyt ahdistuneisuudesta aktiiviseen suisidaalisuuteen.
Että Latelasta eukkonsa kamssa ei näköjään ikinä päästä😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trivago
Lihava mies ruokalautasen kanssa ei ole tajunnut katsoa Trivagoa. Näyttää hölmöltä kun kaksi laihaa naureskelee "you didn't look trivago???"
Jotenkin lapsellinen amerikkalais tyylinen mainos.
Saksalainen firma, jossa esiintyy yksi Saksan isoimmista tähdistä. Kai sen voi amerikkalaisena nähdä, jos oikein silmiä siristelee.
Miksi eivät sitten puhu saksaa ? Olisi jotain vaihtelua, kun kyseinen mainos tulee niin usein.
Vierailija kirjoitti:
On alkanut ärsyttää Fairyn konetiskiaineen mainos; onko näyttelijät pakotettu hymyilemään suu kiinni?
Luonnottoman näköistä,
Ja otsarypyt molemmilla huomattavat.
Kaikista eniten vituttaa kaikki
NÄKKIseltään sanoisin että mukavasti juomutettu .
Pahimpia ovat ne, joissa kertojan ääni on miksattu suhisevaksi. Mikä juttu tuo oikein on? Lopettaakaa se heti. Todella ikävän kuuloista. Ei tuo yhtään lisäarvoa ääneen, vaan päinvastoin pahentaa sitä. Tulee mielikuva kuin puhujalla olisi limainen sylkeä täynnä oleva suu. Kylmiä väreitä aiheuttaa. Paras mainos on rela maitohappobakteeri, jossa saukko relaa.
Kaikki ne S-ketjun mainokset, jotka alkaa "Tämä ei ole ..." sitä ja sitä. Vaihdan kanavaa sillä sekunnilla, enkä varmasti osta mitään mitä ne yrittää myydä.
Taneli Mäkelän ääni niissä on erityisen iljettävä <hurrrrrrrrrrr-yöks>
Onko se nyt Telia vai joku muu, mikä on vähän ihmeellisesti mainostettu, kun siinä on henkilöitä eri aikakausilta kauan ennen sähkön keksimistä ja näillä on sitten älylaitteita. Viikinkiajan/keskiajan savuisessa tuvassa esim. on robotti-imuri. Miten ei muka voida mainostaa nykyajan henkilöillä, nykyaikaan sijoittuvasti? Älytöntä.
Mainos nyt kuvaakin sitä, että jos aikamatkustelu olisi mahdollista, niin nämä menisivät ja myisivät puhelimia, liittymiä ym. keskiajan ihmisille. Robotti imurille tulisi käyttöä lähinnä verkon painona ja se maksettaisi myllynkivellä.
Juuri tämä DNA:n mainos, jossa imitoidaan Pekka Poutaa.
Kyllä edelleen kaikki Lidl mainokset ärsyttävät. En mene koskaan kyseiseen huijari kauppaan. Feikki koko pulju.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä edelleen kaikki Lidl mainokset ärsyttävät. En mene koskaan kyseiseen huijari kauppaan. Feikki koko pulju.
Eräässä Lidlissä kassa aina sekoilee kapulan kanssa. Kun vie tyhjiä pulloja ja tölkkejä palautukseen, menee kuitin kanssa kassalle ja laittaa kapulan erottamaan itsensä seuraavasta asiakkaasta, joka on aina - jostain syystä - ihan siinä mun perseessä kiinni. Sitten kun kassa on rahastanut edellisen asiakkaan, ottaa hän kapulan mun edestä ja samalla minun laittaman kapulan. Sitten tekee vielä jonkun toimenpiteen ja sen jälkeen sekoittaa asiat niin, että takanani olevan ostokset olisivat minun ostoksia, vaikka olen jo näyttänyt, että minulla on vain tämä pullokuitti. Ja ka-pu-la o-li e-rot-ta-mas-sa mi-nut ta-ka-na-ni o-le-vas-ta a-si-ak-kaas-ta. Mikä v..tu siinä voi olla niin vaikeaa? Laittaisin kuitin kassahihnalle, että kassa ehkä paremmin äkkäisi, mutta kun siihen ei saa laittaa sitä kuittia. Sitten aina se sama sekoilu ja joutuu sanomaan, ettei nuo ole minun ostoksia.
Kerran, kun mua oikein rupesi kyrpimään se sekoilu, niin sanoinkin sille kassalle, että just siksi mä siihen sen kapulan laitoin, että ei menisi sekaisin, mikä kenenkin on. Kun joka kerta sama juttu, että kassa menee kapuloissa ihan sekaisin. Ihan sama, kuka siinä kassalla on.
Noita tyhjiä kun tulee tuolta kaduilta keräiltyä, niin monesti on just niitä Lidlin tölkkejä seassa, jolloin kerätyt on paras viedä Lidliin, koska muut ei huoli Lidlin tölkkejä ja pulloja ja Lidliin kelpaa taas kaikki. Tuohon läheiseen seko-Lidliin en vie, joten kiikutan ne keskustan Lidliin, koska siellä ne ei sekoile kapuloiden kanssa. Homma onnistuu luontevasti, eikä tarvi erikseen selittää, että en ole ostamassa enkä maksamassa noita takanani tulevan asiakkaan ostoksia. Ottaa ylälavetille kaikki turha ylimääräinen säätö.
Kaikki miesten "vaihdevuosi"lääkkeiden mainokset.
Vierailija kirjoitti:
Se chew good purukumimainos, en ymmärrä miksi niillä on suu otsassa, ei mitään järkeä.
Onko se suu? Näyttää puhevalta pillulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se chew good purukumimainos, en ymmärrä miksi niillä on suu otsassa, ei mitään järkeä.
Onko se suu? Näyttää puhevalta pillulta.
Mainos olisi ehkä hiukan vähemmän ärsyttävä, jos se yks jätkä ei olisi niin akan näköinen.
"He didn't check out Trivago!" Enkä itsekään aio sitä tehdä.
Nämä kaikki "Oikotiä"-mainokset..
Kampaaja joka mainostaa shampoo sarjaa, olisi pitänyt opettaa hänelle miten puhutaan, puhetta tulee niin nopeesti, ettei perässä pysy . Järkyttävä mainos.