Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12349)
S-Marketin mainoksessa on kyllä silmiinpistävää, kun joku hirveessä kunnossa oleva Santeri (vai mikä sen nimi oli?) juhlii ja Taneli-pappakin on tumpattu samaan kuvaan. Siis se jätkä on vetänyt kunnon huumeet naamaansa ellei peräti rännittänyt. Järkyttävä! Toiset sitten katsoovat sitä jätkää ihan ihmeissään, mutta onneksi jonkun aidan tai puskan takaa.
Miten tuollainen on laitettu mainokseen?
Alkanut ärsyttää tämä jatkuva Taneli Mäkelän mollaaminen tällä palstalla. Olette kuin lammaslauma joka menee määkien muiden mukana. Hävetkää. Olen alkanut laittaa toosan äänet täysille AINA kun Mäkelä ilmestyy kuvaruutuun niin naapuritkin kuulee.
Kaikki ne mainokset ärsyttävät suunnattomasti, joissa taaperot laitetaan lässyttämään tai aikuiset puhumaan lemmieläimen suulla. Aivan järkyttävän kauheaa kuultavaa.
Taneli.....
Mene jo hevonvittuun.....
Kaalimato, se vaan jostain syystä ärsyttää ja toistuu aivan liian usein joillakin radiokanavilla. Myös jotkut K-kaupan mainokset.
St 1 ja virrat pois. Mikä tässä on se villakoiran ydin ja mitä se mies sanoo siinä lopussa. Vaikka olen laittanut ääntä kovemmalle, en saa selvää?????
Vierailija kirjoitti:
Alkanut ärsyttää tämä jatkuva Taneli Mäkelän mollaaminen tällä palstalla. Olette kuin lammaslauma joka menee määkien muiden mukana. Hävetkää. Olen alkanut laittaa toosan äänet täysille AINA kun Mäkelä ilmestyy kuvaruutuun niin naapuritkin kuulee.
Oletkin oikea vanhan kaartin Elannon kommunisti. Aate velvoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Likka skrollaa, huolet nollaa
Siis mä luulin, että siinä sanotaan: "Klikkaa, skrollaa, huolet nolla" :D
If mainokset. Sanotaan nyt vaikka että asunnossa on hiiriä. Naapurin kissa auttaa vähän (kissalla hölmö ilme). -> Jos hakisi naapurin kissan sisälle vieraaseen taloon niin alkaisiko se hiirenmetsästykseen? Lähinnä lähtisi kuin ohjus kohti avointa räppänää josta pääsisi vieraasta paikasta pois. Myös se ultraääniversio on ärsyttävä, lähinnä sen tytön ilme.
Head and shoulders mainos. Miksi se toinen ukko on lopussa sen haarniskan sisällä? Ei aukea.
Lähinnä ihmetyttää että millaisesta mökistä voi muka piipahtaa käymään sitten citymarketissa?
Karhun mainos kun kotimainen laatikko kalja kyllä kielii alkoholismista yksin käytettynä.
Classic-jäätelön mainos, jossa vesiteitse kulkemista ja jäätelöä pidetään seikkailuna.
Para-tabs radiomainos. Para-tabs tabs tabs jne. Pakko oli laittaa aina äänet pois tai vaihtaa kanavaa. Päätin tuon mainoksen kuultuani, että en ikinä osta para-tabseja.
Vierailija kirjoitti:
Mikä Karhu mainoksen idea oikein on? Poika pomppii mummunsa kanssa pahvilaatikoiden päällä.
Ideana on, että pahvilaatikot pitää litistää ennen jätekierrätykseen laittamista.
Vierailija kirjoitti:
Mä INHOAN radion Puuilo mainoksia. Sitä ylimielistä myyjän ääntä ja ihan vajakin asiakkaan ääni.
Puuilon mainokset on parhaita! Mainostettava tuote vaihtuu riittävän usein ettei jää tunnetta väkisin tuputtamisesta. Tykkään kovasti konseptista, aivan loistava!
Lisäksi mielestäni ääninäyttelijät sopivat rooleihinsa mitä parhaiten.
K-kaupan masinoimaa järjestelmällistä mollausta, kun eivät raasut pärjää S-ketjulle mitenkään muuten. K:n päätarkoitushan on tehdä Cittari-kauppiaista miljonäärejä. Siinä ei asiakkaan kukkaroa ajatella muuten kuin ansaintatarkoituksessa. Ahneudella ei ole mitään rajaa, kun Mammuttimarkkinan mainoshahmo-palapelistäkin pistetään asiakas maksamaan.
Mitä K:n mainoksiin tulee niin ite inhoan plussapallo-ploplotusta ja typerää mökkivieras-mainosta, missä mökin isäntä ui ilman ostoksia K-kauppaan ja takaisin, ilmeisesti ostostensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä ihmetyttää että millaisesta mökistä voi muka piipahtaa käymään sitten citymarketissa?
ja uimalla sekä meno että varsinkin paluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkin oikea vanhan kaartin Elannon kommunisti. Aate velvoittaa.
Kilpailisitte hinnoilla ja bonuksilla, K.
Hesburgerin kauhea mainos, jossa milloin minkäkinlaisessa tilanteessa tulee muka hampurilainen ja samalla joku horii pillillä tyhjähköä mukiaan. En mene syömään Heseen, koska mainos raivostuttaa niin pahasti. Laitan äänet pois aina, kun se mainos tulee.
Trivago
Itse mainos on ok mutta sitä tuputetaan niin paljon että järki sumenee.
En aio ikinä käyttää.