Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (12349)

Vierailija
11801/12349 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trivago

Itse mainos on ok mutta sitä tuputetaan niin paljon että järki sumenee.

En aio ikinä käyttää.

Vierailija
11802/12349 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-Marketin mainoksessa on kyllä silmiinpistävää, kun joku hirveessä kunnossa oleva Santeri (vai mikä sen nimi oli?) juhlii ja Taneli-pappakin on tumpattu samaan kuvaan. Siis se jätkä on vetänyt kunnon huumeet naamaansa ellei peräti rännittänyt. Järkyttävä! Toiset sitten katsoovat sitä jätkää ihan ihmeissään, mutta onneksi jonkun aidan tai puskan takaa. 

Miten tuollainen on laitettu mainokseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11803/12349 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkanut ärsyttää tämä jatkuva Taneli Mäkelän mollaaminen tällä palstalla. Olette kuin lammaslauma joka menee määkien muiden mukana. Hävetkää. Olen alkanut laittaa toosan äänet täysille AINA kun Mäkelä ilmestyy kuvaruutuun niin naapuritkin kuulee.

Vierailija
11804/12349 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne mainokset ärsyttävät suunnattomasti, joissa taaperot laitetaan lässyttämään tai aikuiset puhumaan lemmieläimen suulla. Aivan järkyttävän kauheaa kuultavaa.

Vierailija
11805/12349 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taneli.....

Mene jo hevonvittuun.....

Vierailija
11806/12349 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalimato, se vaan jostain syystä ärsyttää ja toistuu aivan liian usein joillakin radiokanavilla. Myös jotkut K-kaupan mainokset.

Vierailija
11807/12349 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

St 1 ja virrat pois.  Mikä tässä on se villakoiran ydin ja mitä se mies sanoo siinä lopussa.  Vaikka olen laittanut ääntä kovemmalle, en saa selvää?????

Vierailija
11808/12349 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkanut ärsyttää tämä jatkuva Taneli Mäkelän mollaaminen tällä palstalla. Olette kuin lammaslauma joka menee määkien muiden mukana. Hävetkää. Olen alkanut laittaa toosan äänet täysille AINA kun Mäkelä ilmestyy kuvaruutuun niin naapuritkin kuulee.

Oletkin oikea vanhan kaartin Elannon kommunisti. Aate velvoittaa.

Vierailija
11809/12349 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Likka skrollaa, huolet nollaa

Siis mä luulin, että siinä sanotaan: "Klikkaa, skrollaa, huolet nolla" :D

Vierailija
11810/12349 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

If mainokset. Sanotaan nyt vaikka että asunnossa on hiiriä. Naapurin kissa auttaa vähän (kissalla hölmö ilme). -> Jos hakisi naapurin kissan sisälle vieraaseen taloon niin alkaisiko se hiirenmetsästykseen? Lähinnä lähtisi kuin ohjus kohti avointa räppänää josta pääsisi vieraasta paikasta pois. Myös se ultraääniversio on ärsyttävä, lähinnä sen tytön ilme.

Head and shoulders mainos. Miksi se toinen ukko on lopussa sen haarniskan sisällä? Ei aukea.

Vierailija
11811/12349 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ihmetyttää että millaisesta mökistä voi muka piipahtaa käymään sitten citymarketissa?

Vierailija
11812/12349 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhun mainos kun kotimainen laatikko kalja kyllä kielii  alkoholismista yksin käytettynä.

Vierailija
11813/12349 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Classic-jäätelön mainos, jossa vesiteitse kulkemista ja jäätelöä pidetään seikkailuna.

Vierailija
11814/12349 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Para-tabs radiomainos. Para-tabs tabs tabs jne. Pakko oli laittaa aina äänet pois tai vaihtaa kanavaa. Päätin tuon mainoksen kuultuani, että en ikinä osta para-tabseja.

Vierailija
11815/12349 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä Karhu mainoksen idea oikein on? Poika pomppii mummunsa kanssa pahvilaatikoiden päällä.

Ideana on, että pahvilaatikot pitää litistää ennen jätekierrätykseen laittamista.

Vierailija
11816/12349 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä INHOAN radion Puuilo mainoksia. Sitä ylimielistä myyjän ääntä ja ihan vajakin asiakkaan ääni.

Puuilon mainokset on parhaita! Mainostettava tuote vaihtuu riittävän usein ettei jää tunnetta väkisin tuputtamisesta. Tykkään kovasti konseptista, aivan loistava!

Lisäksi mielestäni ääninäyttelijät sopivat rooleihinsa mitä parhaiten.

Vierailija
11817/12349 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kaupan masinoimaa järjestelmällistä mollausta, kun eivät raasut pärjää S-ketjulle mitenkään muuten. K:n päätarkoitushan on tehdä Cittari-kauppiaista miljonäärejä.  Siinä ei asiakkaan kukkaroa ajatella muuten kuin ansaintatarkoituksessa. Ahneudella ei ole mitään rajaa, kun Mammuttimarkkinan mainoshahmo-palapelistäkin pistetään asiakas maksamaan.

Mitä K:n mainoksiin tulee niin ite inhoan plussapallo-ploplotusta ja typerää mökkivieras-mainosta, missä mökin isäntä ui ilman ostoksia K-kauppaan ja takaisin, ilmeisesti ostostensa kanssa.

Vierailija
11818/12349 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä ihmetyttää että millaisesta mökistä voi muka piipahtaa käymään sitten citymarketissa?

ja uimalla sekä meno että varsinkin paluu.

Vierailija
11819/12349 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkin oikea vanhan kaartin Elannon kommunisti. Aate velvoittaa.

Kilpailisitte hinnoilla ja bonuksilla, K.

Vierailija
11820/12349 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesburgerin kauhea mainos, jossa milloin minkäkinlaisessa tilanteessa tulee muka hampurilainen ja samalla joku horii pillillä tyhjähköä mukiaan. En mene syömään Heseen, koska mainos raivostuttaa niin pahasti. Laitan äänet pois aina, kun se mainos tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi