Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12608)
Jenkki purukumi mainos on uusin inhokki mitä televisio tarjoaa. Mätisäkit bailaa ja friikit kuhertelee. Vastenmielisyyden multihuipentuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skodan mainos jossa pikkuvanha ärsyttävä sukupuoleton lapsi määräilee isäänsä takapenkiltä. Niin ärsyttävä, että vaikuttaa jo mielikuvaan tuosta autostakin. En ostaisi tuon mainoksen perusteella.
Mepä ostettiin 😍💪💋
Otan osaa.
Se mäkkärin tiukkanutturainen ja mustahuulinen nainen. Miksi on aina niin ärhäkkänä..? Nälkäkiukku?
Mainokset ei ärsytä. Nehän kuuluu asiaan. Monet asialliset mainokset ovat kivoja.
Kanamainoksen epävireinen kukkopilli. Joka stnan välissä tulee se piiperrys. Olen kohdannut voittajamainoksen.
vita-pro mainos. Mainoksessa joku aina "tilaa" ja saa aivan tajuttomasti vitaproota ja henkilökunta riekkuu vieressä. En varmaan tilaa noita vitamiinipillereitä mainoksen takia. Ilmeisesti jos tilaat niin saat ylenmäärin vaikka et tarvitsekaan ja maksa pois.
Nykyään automainoksissa on yksinomaan sähköautoja, muita ei varmaan enää edes saa mainostaa? Ja hyvin usein autoa ajaa tummaihoinen mies, kyydissä saattaa olla vaaleampi nainen. Skoda-mainos tekee poikkeuksen, mutta valitettavasti kyydissä oleva lapsi on täysi fr*ikki, eli huono mainos sekin.
Vierailija kirjoitti:
Kanamainoksen epävireinen kukkopilli. Joka stnan välissä tulee se piiperrys. Olen kohdannut voittajamainoksen.
Tämä!
Tää jossa poika ja ystävänsä saivat ilmoituksen että joku palaa pojan kotona
joka mainokseen pitää nykyään saada "joku"
Vierailija kirjoitti:
joka mainokseen pitää nykyään saada "joku"
Pojan kaverin pitää olla musta ja tyttö. Jottei kukaan pahoita mieltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joka mainokseen pitää nykyään saada "joku"Pojan kaverin pitää olla musta ja tyttö. Jottei kukaan pahoita mieltään.
Mä luulin että on poika😂
Leipä baari mainos: sanooko se , että kultainen leipäkeihäs ? En millään saa selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi katsotte mainoksia kun tiedetään yleisesti ettei niistä voi kuin ärsyyntyä!!
No kun siinä ohjelman mainostauolla ei aina viitsi juosta naapuriin tai sulkea telkkaria tms.
Pitkillä mainostauoilla tulen tänne saamaan vertaistukea.
Ihan kaikki mainokset ärsyttävät!! Sen takia en kuuntele enkä katsele mitään kanavaa jossa on mainoksia!!
Kaikki mainokset joissa yritetään laulaa tuotteesta tai runoilla siitä jotain näppärää sanailua. Lyhyesti ja ytimekkäästi vain asia.
esim. mainos jossa äijä syö leipää pöydän ääressä ja katselee leipäänsä. Mainostetaanko siinä nyt sitten ruisleipää vai mitä sitten? Sama mainos kävisi jollekin rasvallekin.
Tiskiaine mainos jossa löydetään näkymättömiä ruoka jäämiä puhtaasta pestystä tiskistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joka mainokseen pitää nykyään saada "joku"Pojan kaverin pitää olla musta ja tyttö. Jottei kukaan pahoita mieltään.
Mä luulin että on poika😂
Vielä parempi on, jos häntä ei voi tunnistaa kummaksikaan.
Vierailija kirjoitti:
vita-pro mainos. Mainoksessa joku aina "tilaa" ja saa aivan tajuttomasti vitaproota ja henkilökunta riekkuu vieressä. En varmaan tilaa noita vitamiinipillereitä mainoksen takia. Ilmeisesti jos tilaat niin saat ylenmäärin vaikka et tarvitsekaan ja maksa pois.
Nämä viimeisimmät on aivan käsittämättömiä; joku mies koittaa istua autoonsa, mutta vaikuttaa sille, että hänellä on peräpukamat, eikä niinkään nivelvaivat. Autoon on tosi vaikea istuakaan julmetussa haara-asennossa. Toinen yrittää kosia, mutta ei pääse polvilleen.
Täytyy sanoa, että on tosi huono tuote tuo Vitaepro, koska sitä pitää näemmä käyttää kymmeniä pakkauksia ennenkuin pääsee autoonsa istumaan tai onnistuu kosimisessa. Johan se morsiankin etsii sillä välin uuden ukon, ennenkuin mies on syönyt ne tuhannet pillerit, joita hänen syliinsä kaadetaan.
Ja kuten aina, mainoksessa mustat naiset ovat ylitsevuotavan kehopositiivisia ja hengaavat kavereiden kanssa, tumma poika taas on timmissä kunnossa ja pelaa tennistä timmin kauniin valkoisen blondin kanssa.