Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12598)
Foodoran mainos jossa ovikello soi, sitten kuuluu musiikki "Darling youuu, only youuu, what can I dooo...." Tai sitten se jossa mies sanoo ensin "joo katellaan sitä seuraavassa palaverissa". En katso televisiota paljon, mutta YouTubessa tuo mainos tuntuu olevan joka ikisellä videolla. Onneksi nyt on AdBlock niin ei tarvitse enää kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skodan mainos jossa pikkuvanha ärsyttävä sukupuoleton lapsi määräilee isäänsä takapenkiltä. Niin ärsyttävä, että vaikuttaa jo mielikuvaan tuosta autostakin. En ostaisi tuon mainoksen perusteella.
Tämä! Kuiskailee autolle: 'One day youll be mine' WTF :O
Todella spookya.
Autistinen lapsi puhuu halveksivaan sävyyn isälleen, mutta kiintyy kohtuuttoman paljon autoon. Vastenmielinen mainos.
Ja se tyyli, jolla se sanoo Daddyy. Matkiiko lie jotain Englantilaisen yläluokan aksenttia vai mitä.
Vierailija kirjoitti:
Se Tupakoinnin lopettaminen on vaikeaa, ota pienin askelin.Naisen tyyli puhua on hitaan laskelmoiva ja kuin ei ääni kulkisi kunnolla.Teennäinen kertakaikkiaan.
Oon jo aikasemmin miettiny että toi nainen tossa tupakoinnin lopettamis mainoksessa on rantabaarin Minna eli näyttelijä Mira Rastas. Oonko väärässä?? Mutta helkuti.n rasittava mainos kuitenkin.
Oma inhokkini on mäkkärin "Ei KUULTAAAINEN nuuoooruuus, jäääää unholaaaan..." Kräääk!!!
Joo,ei varmaan jää unholaan.
P.aska palkka, k.usipäiset asiakkaat ja haukut pomolta päälle.
T. Ex mäkkärin työntekijä
Vierailija kirjoitti:
Tehty Euroviisuihin jo 50 vuotta sitten. Täydellinen mainosbiisi. Toivottavasti perikunnillakin on aihetta kiittää.
Vitaepro, mainos missä väitetään että miehilläkin on vaihdevuodet.
(ärsyttää se valehtelu)
Mainokset missä on lapsia vaikka ei tarvitsisi olla.
Mm. Atria
Kuka sanoi että sähköautomainokset ovat älyttömiä? Kuka sanoi että ajosädeahdistus kuuluu sähköautoiluun? Mistä minä tiedän, ei kukaan tuollaista sano minulle. Kenen mainos onkin, ärsyttävin mitä telkkarista tulee.
Kaikki K-kaupan mainokset. Nytkin se joku mies ja lapsi mainoksessa.
Härkiss vai mikä se nyt nimeltään onkaan. Mummo on ihan tekopirteä ja muutenkin yritetty tehdä hauska mainos, siinä kuitenkaan onnistumatta.
Tykkään tästä:
Mä oon teidän ceo
On mulla visio
Se aina iisii oo
Jne
Aivan hiton hauska!!!
Ärsyttäviä:
Vihreäasuiset ihmiset hyppivät lattialla ja mies sohvalla syystä että???
Vitaepro-mainokset.
Niihin ei usko kukaan. Toivottavasti ei tilaa myöskään.
Nyt siinä K-ruokakaupan mainoksessa, kun lihavat somalimiehet syö epäsiististi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skodan mainos jossa pikkuvanha ärsyttävä sukupuoleton lapsi määräilee isäänsä takapenkiltä. Niin ärsyttävä, että vaikuttaa jo mielikuvaan tuosta autostakin. En ostaisi tuon mainoksen perusteella.
Todella spookya.
Autistinen lapsi puhuu halveksivaan sävyyn isälleen, mutta kiintyy kohtuuttoman paljon autoon. Vastenmielinen mainos.
Ja se tyyli, jolla se sanoo Daddyy. Matkiiko lie jotain Englantilaisen yläluokan aksenttia vai mitä.
Lieneekö lapsen ääni ollenkaan, varsinkaan kun sanoo come on, ihan kuin naisnäyttelijä muuntaisi ääntään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kariniemen tuotteiden mainokset ja erityisesti niissä lopussa kahteenkin kertaan kuultava huilutilutus.
Mua kanssa riepoo se nokkahuiluluritus!!
Olisko kukkopilli, mutta voiko sillä soittaa 🐓
Vierailija kirjoitti:
Tykkään tästä:
Mä oon teidän ceo
On mulla visio
Se aina iisii oo
JneAivan hiton hauska!!!
Hauska ? Ja kun osuu omalle kohdalle... ?
Vierailija kirjoitti:
Vitaepro, mainos missä väitetään että miehilläkin on vaihdevuodet.
(ärsyttää se valehtelu)Mainokset missä on lapsia vaikka ei tarvitsisi olla.
Mm. Atria
https://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/terveys/vaihdevuodet_myos_miehilla
Löytyy vaikka millä mitalla tietoa. Kiva, että sain valistaa.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Se miehen ääni, joka sanoo AAA:t liian leveiksi esim Discaveri. Inhoan sitä ääntä muutenkin. Luulee, että se on muka miehekäs, kun se on pelkästään niin moukkamaisen sivistymätön ääni.
Ai että en olekaan ainoa jota tää jamppa ärsyttää. "Täävee vääääsi, diskaaaaveri plussaaallaaa" Argh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella spookya.
Lieneekö lapsen ääni ollenkaan, varsinkaan kun sanoo come on, ihan kuin naisnäyttelijä muuntaisi ääntään.
Just ajattelin että matkii äitiään..Hauska mainos muuten..
Onko kellään tarkka tieto,mitä tyttö sanoo heti mainoksen alussa
Skoda 23 kirjoitti:
Onko kellään tarkka tieto,mitä tyttö sanoo heti mainoksen alussa
Meinaatko sitä: "Daddy, gentle"?
Nuorimies töllöttää haltioituneen näköisenä kameraan.
"Kiitos Rennien voin taas nauttia!"
"Hei, mitä sä teet?"
"Hahhahahhahhaa..."
Siis ei mitään ideaa ja silti tämä pyörii vuodesta toiseen...