Laila Kinnunen vai Jasmin Mäntylä?
Siis laulajana? Kumpi onpi parempi? (Jasmin väitti taannoin jossakin lehtihaastattelussa olevansa esiintyvänä artistina vähintään Lailan tasoinen.)
Kommentit (36)
Häh? Oletko joku manageri tai keikkamyyjä?
Siis ei oo todellista,vähän kun vertaisi jotain pikaruokaa dinneriin. Laila oli lahjakas laulaja, Jasmin pelkkä amatööri.
Aleksis Kivi vai Nestori Veikkola?
Kuuntelin pari biisiä. En saa niitä seitsemää minuuttia enää ikinä takaisin.
Jasmin Mäntylä asuu vieläkin äitinsä kanssa. Nelikymppinen nainen
Niin absurdi aloitus, että tuskin missään.
Hah-hah-haa! Laila Kinnunen oli kansainvälisen tason laulajatar, joka paremmalla itsetunnolla varustettuna olisi ollut maailmanluokan tähti.
Jasmin tietenkin, jos hän kerran ihan itse niin sanoo. No, onneksi Suomessa saa vielä nauraa!
Lailaa kuunnellaan vieläkin, Jasminia ei.
Kyllähän sitä voi väittää kaikenlaista, aivan eri asia on sitten se, onko väitteillä todenperäisyyttä.
En muista yhtäkään Jasminin biisiä nimeltä. Sen sijaan Lailalta muistan useitakin, kuten Lazzarella, Pieni kukkanen, Kuume, Valoa ikkunassa, Pieni sydän, Danke schön, Kun, Muistojen bulevardi, Lauluni, En saa jne.
Mua tympii ne kinnusen "kielitaitoiset" mongerrukset. Hädin tuskin ruotsia osasi.
Kiitos joulukuisista nauruista, en olekaan vielä hohotellut tässä kuussa!
Ei kai ole voinut Jasmin sanoa jotain noin törkeää ja typerää? Häpäisi itsensä ihan täysin.
Vierailija kirjoitti:
Mua tympii ne kinnusen "kielitaitoiset" mongerrukset. Hädin tuskin ruotsia osasi.
Kuuntelin just youtubesta Lailaa englanniksi, paremmin se äänsi kuin esim Tarja "tankeroenglanti" Turunen.
Pystyisikö Jasmin esimerkiksi tämäntasoiseen esitykseen?
😅