Oletko tyytyväinen miehesi penikseen(rehellisesti)?
Otsikko sen jo sanoi. Eli oletko aidosti tyytyväinen miehesi meisseliin?
Kommentit (32)
Olen tyytyväinen, arviolta n. 15cm ja paksuhko. Kiva imeä ja tuntuu hyvältä sisälläni. :)
N50
Miehelläni on vähän liian pitkä. Minun pitää olla todella kiihottunut, että pysyn ottamaan koko kalun sisälle ilman, että tunnen kipua. Mutta muuten hän osaa sitä käyttää oikein mainiosti ja olen kaluun tyytyväinen.
Tyytyväinen olen, hieman yläkäyrä, jäykistyy helposti ja on kivikova, aina ollut hyvän tuoksuinen ja makuinen siisti penis. Tuntuu täyttävältä ja tekee hyvää 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, liian pieni ja käyrä.
Kehopositiivisuus = se on vain naisille!
Penistä tuskin voi lihottaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää miestä johon ei ole tyytyväinen? Vai katsooko peilistä riihen seinästä repäisty piru? Vai onko pärstä niinkuin petolinnun perse❓
Mitä ihmettä? Lueppa muita aloituksia. Kaikista käy lähes poikkeuksetta ilmi miten miehet aina haaveilee muista naisista kun oma ei sytytä. Ja nyt ihmetellään tälläistä. Lainatakseni miesten kommentteja "parisuhteessa on muutakin kuin seksi".
Kyllä olen kokonaisuutena, juuri sopivan kokoinen ja mittainen minulle. Myös siemensyöksyt voivat parhaimmillaan olla melkoisen voimakkaat ja tykkään niistä todella paljon. Miinuspuolena se on kylläkin todella herkkä joten toisinaan kestävyyttä ei ole aivan niin pitkään, kuin haaveilisin.
Olen, se on täydellinen mun pillulle..
Kyllä, sopivasti pituutta ja paksuutta.
Erittäin tyytyväinen, hieman vajaat 15cm pituutta ja sopivan paksu.
Juu muuten pidin ollut jos vaan ois seissyt ja pysys pystyssä. Ex. Noh eipä näille mittää maha.
Pituuteen ja paksuuteen en ole