Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mökkinaapuri terrorisoi ympäristöään soittamalla täysillä kusenpolttamia kasarihittejä. Hyvästi linnunlaulu ja puiden suhina, tervetuloa Sandra ja Modern Talking. Voiko tälle mitään vai pitääkö laittaa mökki myyntiin?

Vierailija
17.04.2021 |

Nim. Etsitään mökkiä min 2 km lähimpään naapuriin.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin 30 hehtaarin mökkitontin, niin ei paljon kuulu naapurista.

Jos se on järven rannalla, niin 30 hehtaaria ei  riitä yhtään mihinkään. Järven päällä ääni kulkee helposti kilometrikaupalla. Eikä 30 hehtaaria nyt riitä oikein muutenkaan. Sillähän saa maksimissaan vajaan 300 metrin suojavyöhykkeen, kun etenkin tasaisessa maastossa sen pitäisi olla lähempänä 3 kilometriä, eli sellasen 3000 hehtaaria, jos siis oikasti haluasit täysin naapureiden äänistä vapaan mökkitontin.

Vierailija
22/32 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotapa kun ne alkaa ampua hirvikiväärillä kilpaa teidän rajalla olevaan tauluun.

Tämä. Osta mökki jostain pienestä ihanasta ei-pelkästä-vapaa-ajankylästä niin siellä saattaa asua ties mitä leatherface-tason kylähulluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mökillä sama murhe. Yhdeltä läheiseltä mökiltä raikaa jokaisena kesäiltana diskojumputus. Hyvin epämiellyttävää.

Vierailija
24/32 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen katsellut mökkitontteja ja nämä Etelä-Suomen täyteen rakennetut järvet on ehdottomasti poissuljettu vaihtoehto juuri tästä otsikossa mainitusta syystä. Mökiltä haen ensisijaisesti luonnonrauhaa ja kaikenlainen möykkä, oli se sitten läheisen moottoritien, junaradan, tai mölyävän naapurin aiheuttamaa, on ehdoton turn off.

Vierailija
25/32 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin laitat mäkin myyntiin, kortapa sellaista lähestymistapaa, että käy moikkaamassa naapuri ja sano, että vaikkakin Your My Heart, Your My Soul on timanttinen hitti, haluaisit itse päättää milloin sitä kuuntelet.

Vierailija
26/32 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sitä samaa paskaa takaisin vielä lujempaa. Välillä käyt tanssimassa pihalla alasti ja laulat mukana " what a feeling!!!!

.. I'm so exited!!! ...Touch me!!!!

ja jos sulla on kűlli' käyt vetämässä bravuurina BIG IN JAPAN!! ja samalla pyörität helikopteria

Vierailija
27/32 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotapa kun ne alkaa ampua hirvikiväärillä kilpaa teidän rajalla olevaan tauluun.

Tämä. Osta mökki jostain pienestä ihanasta ei-pelkästä-vapaa-ajankylästä niin siellä saattaa asua ties mitä leatherface-tason kylähulluja.

Tämä mökki on juuri sellanen "oikea" kylähullukylä. Tuossa naapurikiinteistöllä asui ennen rauhallinen ukkeli, mutta hänen muualla asuneet perillisensä muuttivat tuohon pysyvästi ja rakensivat 2 uutta rakennusta ja rantaan tehovene ja tehostereot. Tappelun äänistå päätellen ei ollut vaimon mielestä ehkä oikea ratkaisu.

Siksi on vähän kynnys mennä "juttelemaan" rakentavasti mistään stereoiden soittamisesta sisällä, kun heillä on vakiasukkaina henkinen "etuajo-oikeus".

Surullisena vaan muistelee menneitä kesiä, kun rauhallinen mökin taikamaailma alkoi aina mökkitien alusta ja ylimääräinen vipinä haettiin kirkonkylän rantakahvilabaarista.

Ap

Vierailija
28/32 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kuin laitat mäkin myyntiin, kortapa sellaista lähestymistapaa, että käy moikkaamassa naapuri ja sano, että vaikkakin Your My Heart, Your My Soul on timanttinen hitti, haluaisit itse päättää milloin sitä kuuntelet.

En ainakaan tuntemattomille naapureille lähtisi testaamaan minkäänlaista lähestymistapaa, nimittäin voipi käydä niin, että vain pahennat tilannetta ja voit saada aikaiseksi jopa loputtoman kostonkierteen. Jotkut ihmiset nimittäin eivät siedä minkäänlaista huomauttelua ja vetävät tosi herkästi herneen nenuun ja näkevät sen jälkeen suunnattomasti vaivaa häiriköinnin maksimoimiseksi.

"Naapurin meluamisesta voi joskus syntyä myös koston kierre. Kontturi tietää tapauksen, jossa naapuria on haluttu häiritä tahallisesti ajastamalla tyhjälle mökillä soimaan ruotsalaista oopperaa aamuseitsemästä iltakymmeneen."

https://www.is.fi/asuminen/art-2000006143061.html

Vierailija
29/32 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soita vastineeksi Akin ja Turon solvauksia?

En ole koskaan ymmärtänyt tätä Aki ja Turo huumoria. 

Jyrkkä mopo!

Vierailija
30/32 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan tuntemattomille naapureille lähtisi testaamaan minkäänlaista lähestymistapaa, nimittäin voipi käydä niin, että vain pahennat tilannetta ja voit saada aikaiseksi jopa loputtoman kostonkierteen. Jotkut ihmiset nimittäin eivät siedä minkäänlaista huomauttelua ja vetävät tosi herkästi herneen nenuun ja näkevät sen jälkeen suunnattomasti vaivaa häiriköinnin maksimoimiseksi.

"Naapurin meluamisesta voi joskus syntyä myös koston kierre. Kontturi tietää tapauksen, jossa naapuria on haluttu häiritä tahallisesti ajastamalla tyhjälle mökillä soimaan ruotsalaista oopperaa aamuseitsemästä iltakymmeneen."

Minä olen aina käynyt sanomasssa, jos jokin häiritsee ja asiallisesti pyytänyt lopettamaan häiritsevän toiminnan. On toiminut tähän asti

Vierailija
31/32 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
32/32 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina käynyt sanomasssa, jos jokin häiritsee ja asiallisesti pyytänyt lopettamaan häiritsevän toiminnan. On toiminut tähän asti

Toki toimii niin kauan, kuin kohdalle ei osu luonnevikaisia mulkeroita. Itse olen ollut sen verran kauan työssäni tekemisissä erilaisten ihmisten kanssa ja voin kertoa, että kansalaisten mulkerokerroin on yllättävän suuri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan