Edullisia hyvä tuoksuja, onko niitä?
Ei viitsisi paria sataa laittaa tuoksuun.. Tykkään monenlaisista.
Kommentit (10)
En tiedä löytyykö Suomesta muuten kuin verkkokaupasta tilaamalla, mutta minulla on hyviä kokemuksia amerikkalaisen Pacifican tuoksuista. Hyvät, luonnolliset tuoksut ja erinomainen kestävyys ja hinta-laatusuhde. Plussaa kasvipohjaisuudesta ja luomuraaka-aineita-aineista.
30 ml pullo maksaa noin 20 euroa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä löytyykö Suomesta muuten kuin verkkokaupasta tilaamalla, mutta minulla on hyviä kokemuksia amerikkalaisen Pacifican tuoksuista. Hyvät, luonnolliset tuoksut ja erinomainen kestävyys ja hinta-laatusuhde. Plussaa kasvipohjaisuudesta ja luomuraaka-aineita-aineista.
Kiitos vinkistä! 🙂
T. Ap
Bodyshopilla on ihan hyviä tuoksuja.
Vierailija kirjoitti:
Bodyshopilla on ihan hyviä tuoksuja.
Osa on, osa ei ehkä niinkään..
Vierailija kirjoitti:
Mistäköhän näitä voi tilata?
Onhan niitä, moniakin, mistä itse kukin tykkää. La rive -sarjan tuoksuissa on hyviä kopioita kalliimmista tuoksuista (suosikkini on Aqua Bella ja Touch of Woman). Jos tykkää ladylike-tyylisestä kukkaistuoksusta, Elizabeth Ardenin 5th Avenue on hyvä (saa edullisesti nettikaupoista, todellakin tuoksuu kalliimmalta kuin mitä on). Itse en karsasta tuoksua sen hinnan perusteella, kalliimpi voi olla huono ihollani (esimerkkinä Diorin J'adore). Testaan välillä tuoksuja Sokoksella, Tokmannilla, Prismassa, Citymarketissa jne.
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä, moniakin, mistä itse kukin tykkää. La rive -sarjan tuoksuissa on hyviä kopioita kalliimmista tuoksuista (suosikkini on Aqua Bella ja Touch of Woman). Jos tykkää ladylike-tyylisestä kukkaistuoksusta, Elizabeth Ardenin 5th Avenue on hyvä (saa edullisesti nettikaupoista, todellakin tuoksuu kalliimmalta kuin mitä on). Itse en karsasta tuoksua sen hinnan perusteella, kalliimpi voi olla huono ihollani (esimerkkinä Diorin J'adore). Testaan välillä tuoksuja Sokoksella, Tokmannilla, Prismassa, Citymarketissa jne.
Kiitos vinkistä, täytyykin käydä haistelemassa!
Mut jos parisataa on liikaa, voit kyllä ihan valita esim. Hugo bosseista yms haluasi tuoksun kun et ota isointa kokoa.
Oikeasti halvat markertti tuoksut erottaa, ei ne ole hyviä.
Ite en juurikaan meikkaa ja en omista kuin pari meikkituotetta, ne on jotain kaupan halpiksia. Samoin rasvat yms on melkeinpä mitä sattuu käteen kaupasta tai apteekista. Mut tuoksuihin laitan rahaa, ihan sen takia et niissä kyllä kokemukseni mukaan laatu oikeasti maksaa.
I love... Body Mistit on ainakin ihanan tuoksuisia.