IS: Jyväskylässä terrori-iskun yritys
Poliisi: Mies suunnitteli Jyväskylän poliisiaseman räjäyttämistä – autossa kilo dynamiittia
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007925371.html
Huh
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilty on poliisin mukaan keski-ikäinen ja asuu Keski-Suomessa. Asmundelan mukaan ainakaan toistaiseksi ei ole viitteitä siitä, että tekoon liittyisi kiinniotetun miehen lisäksi muita henkilöitä.
Eli ei mikään terrori-isku, vaan häiriintyneen ihmisen huomionhakua.
Laitaoikeistollahan se on aina vaan yksttittäis tapaus kuten vaikka se eräs norjalainen...
Niinpä. Jos kyseessä olisi joku muu kuin valkoihoinen keski-ikäinen mies, niin varmasti täällä huudettaisiin kilpaa terroristia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän saatu vihje?
Miksi alapeukku? Keuruuntieltä on kuitenkin useampi kilometri poliisilaitokselle. Miten osanneet pysäyttää oikean auton? Ilmoittanut itse rekkarit ja kaikki? Halu päästä hoitoon tai vankilaan?
Kun olisit lukenut jutun, tietäisit eikä tarvitsisi kysellä muilta. Eli ei kun juttua lukemaan.
No siinä luki että itse ilmoittanut, mutta mikä on silloin idea?
Halusi jäädä kiinni? Luuli olevan ihan helposti pääteltävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän saatu vihje?
Miksi alapeukku? Keuruuntieltä on kuitenkin useampi kilometri poliisilaitokselle. Miten osanneet pysäyttää oikean auton? Ilmoittanut itse rekkarit ja kaikki? Halu päästä hoitoon tai vankilaan?
Kun olisit lukenut jutun, tietäisit eikä tarvitsisi kysellä muilta. Eli ei kun juttua lukemaan.
No siinä luki että itse ilmoittanut, mutta mikä on silloin idea?
Halusi jäädä kiinni? Luuli olevan ihan helposti pääteltävissä.
Siis luulisi.
Osaat kirjoittaa, mutta et lukea?
Kaikenlaista sitä näkee kun vanhaksi elää.